Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke det bliver mellem 3 - 4 millioner euro med en videresalgsklausul på 15-20%

    Comment


      Folk herinde har dybt overvurderet, hvad vi kan få for Slotsager. Erindrer tal som + 60-70 mill.

      Tror slet ikke vi er i nærheden af de summer. Slots er en fed type, og at han har spillet så mange kampe, det er svært at fatte. Samtidigt laver han en del fejl, mangler noget fysik og skal klart bedre sig teknisk. Han bliver en stor spiller, men med ét år tilbage får vi altså næppe mange penge for ham.

      Han ville have godt af 1-2 sæsoner mere ved os. Håber, vi forlænger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Over the hill... pænt længe
        Tjek karriereforløbet ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Tænker ikke han kan se noget positivt i defensive kvaliteter over hovedet. Eller evner det. Virker til en 13 årig knejt på skateboard der kun falder for Ronaldo typer.
          Men det er også svært at være objektiv som 13 årig når man er anti fan.
          Minder mig om den dag jeg måtte opdrage på et par snotunger i letbanen, der råbte fuck OB.
          Du kender mig ikke og det er fint.
          Jeg går ikke ind i det der :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Folk herinde har dybt overvurderet, hvad vi kan få for Slotsager. Erindrer tal som + 60-70 mill.

            Tror slet ikke vi er i nærheden af de summer. Slots er en fed type, og at han har spillet så mange kampe, det er svært at fatte. Samtidigt laver han en del fejl, mangler noget fysik og skal klart bedre sig teknisk. Han bliver en stor spiller, men med ét år tilbage får vi altså næppe mange penge for ham.

            Han ville have godt af 1-2 sæsoner mere ved os. Håber, vi forlænger.
            Se det der virker tættere på virkeligheden :) ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Se det der virker tættere på virkeligheden :) ...
              Havde han præsteret på præcis samme måde i FCN, FCM eller FCK, så var prisen også væsentligt tættere på de 100 mio

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Tjek karriereforløbet ...
                Han havde et dårligt år i Blackpool i Championship, men før det spillede han ret meget for Sandhausen i 2. Bundesliga. Vil det sige at være over the hill?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Se det der virker tættere på virkeligheden :) ...
                  Og det ved du heldigvis ikke en døjt om. Det er kun din mening.
                  Du burde ikke være på et fansite hos en klub du hader, for dit had skinner så tydeligt igennem, at du ikke kan se objektivt på noget som helst.
                  Smut du over på bold og få nogle flere tæsk, hvis din karantæne er overstået. Tænker du snart har rekorden derovre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Og det ved du heldigvis ikke en døjt om. Det er kun din mening.
                    Du burde ikke være på et fansite hos en klub du hader, for dit had skinner så tydeligt igennem, at du ikke kan se objektivt på noget som helst.
                    Smut du over på bold og få nogle flere tæsk, hvis din karantæne er overstået. Tænker du snart har rekorden derovre.
                    Råd herfra. Blokker den profil (Entusiastens). Det har jeg gjort for længe siden. Det er kun provokation der kommer derfra (troll).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Råd herfra. Blokker den profil (Entusiastens). Det har jeg gjort for længe siden. Det er kun provokation der kommer derfra (troll).
                      Enig. Forum er blevet meget bedre, efter jeg blokerede ham :)
                      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Og det ved du heldigvis ikke en døjt om. Det er kun din mening.
                        Du burde ikke være på et fansite hos en klub du hader, for dit had skinner så tydeligt igennem, at du ikke kan se objektivt på noget som helst.
                        Smut du over på bold og få nogle flere tæsk, hvis din karantæne er overstået. Tænker du snart har rekorden derovre.
                        Det er jo bare sådan jeg ser det, der er naturligvis forskellige holdninger.

                        Jeg har ikke karantæne, skriver der bare ikke så voldsomt meget ... hvorfor ikke bare holde dig til det du ved, frem for at gætte vildt :)?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Kunne da godt nok være fedt med en signing i dag på fødselsdagen;)

                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...s-rami-al-hajj
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              AGF er da godt nok ude med riven efter vores spillere. De har før kastet 15-20 mio efter knap så gode spillere, så der er da en chance for at lave et fint salg til dem.

                              Comment


                                Hvad er der at være sur/gal over?

                                Han er tabt for os. Og han passer ikke ind i det nye OB. Så væk med ham på dyrest mulige måde

                                Comment

                                Working...
                                X