Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    artiklen slutter med at nævne: Mihajlo Ivancevic returnerer fra lejeophold i Odd. Tyler Burey vender hjem til Odense efter prøvetræning i Fleetwood Town (uden kontrakt).
    Et vandrør dryppede, at han dumpede et lægetjek.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Der står da ikke for at skifte til en anden klub, der står i realiteten bare han har fået fri..
      Point taken, men man skal nok være naiv for tro at det er anderledes end FS/SF spekulerer i

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Point taken, men man skal nok være naiv for tro at det er anderledes end FS/SF spekulerer i
        Det er ikke fordi jeg ikke er enig med dig - er også rimelig sikker på det er årsagen. Men man ved aldrig, hvad en årsag kunne været til fridag. Principielt kunne det være alt muligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Point taken, men man skal nok være naiv for tro at det er anderledes end FS/SF spekulerer i
          hører man SFÅs seneste interview med Krogh så siger han om de fraværende; noget sygdom, noget skade og...noget andet. Uden at komme ind på hvem der er ramt af hvad og hvad "andet" dækker over.

          Om det er Aske der er på vej videre...tja - men mon ikke en af dem der har været fraværende er lige oppe over med et skifte?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            hører man SFÅs seneste interview med Krogh så siger han om de fraværende; noget sygdom, noget skade og...noget andet. Uden at komme ind på hvem der er ramt af hvad og hvad "andet" dækker over.

            Om det er Aske der er på vej videre...tja - men mon ikke en af dem der har været fraværende er lige oppe over med et skifte?
            Artiklens skribent, Leif R., mere end antyder at Aske er på vej videre og at det vel mere er et spørgsmål om han vender tilbage igen efter fridagene. Jeg mener Leif har fingeren på pulsen i OB, så der er vel ikke meget grund til at betvivle udsagnet.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Artiklens skribent, Leif R., mere end antyder at Aske er på vej videre og at det vel mere er et spørgsmål om han vender tilbage igen efter fridagene. Jeg mener Leif har fingeren på pulsen i OB, så der er vel ikke meget grund til at betvivle udsagnet.
              det gør jeg skam heller ikke. Nu har jeg ikke læst artiklen - men hørt interviewet - syntes jo det lyder lidt som de i en eller anden grad bekræfter hinanden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Et vandrør dryppede, at han dumpede et lægetjek.
                Snart en trénd i OB….

                Fandme ærgerligt når man kunne have fået en rigtig god pris for Fenger og slippe af med det største OB flop i årevis på 8 dage. Må have givet lidt frustrationer på ledelsesgangene
                Last edited by fmprOB; 30-07-2024, 19:45.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Men syndsigt forløb med Aske. Vi hentede ja åbenbart Mouritzen ind som bare ikke havde kvaliteten om ikke at skubbe Adelgaard for langt væk fra spilletid men han kunne ikke en gang overhale Mouritzen. Så klubben gik åbenbart langt om at hjælpe og give Aske chancen men Aske oofører sig nu åbenbart som en krænket diva og havnede på de udstødtes ø. En spiller fra egen akademi og hvor har navnet på trøjen og troede han kunne blive rigtig god for os. Men er helt ligeglad hvor rejsen går hen tilnu for ham, om det bliver i anden række af Botswana eller Alaska.
                  Helt enig.
                  Jeg kan ikke lade være med, en lille smule, at håbe han skifter til noget snot. Og lærer lidt af det.
                  Kan ikke være den bedste rådgivning han får.

                  Altså hvor fornærmet kan han være.
                  Det kunne være så godt, men det er faktisk skidt.
                  Farvel med dig

                  Synes faktisk 2. række i Botswana ville være særligt interessant

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Helt enig.
                    Jeg kan ikke lade være med, en lille smule, at håbe han skifter til noget snot. Og lærer lidt af det.
                    Kan ikke være den bedste rådgivning han får.

                    Altså hvor fornærmet kan han være.
                    Det kunne være så godt, men det er faktisk skidt.
                    Farvel med dig

                    Synes faktisk 2. række i Botswana ville være særligt interessant
                    Det kan du og Andlox så synes som i vil. Jeg vil nu alliwl ærgre mig lidt over forløbet. Han havde alle muligheder for at få en fin karriere i OB med den attitude han viste i starten, men han har ganske rigtigt pi…. det hele væk. Det er synd for ham selv, for OB og for os andre. Jeg håber han får styr på sig selv der hvor han havner og lærer at holde fokus på det væsentlige for en fodboldspiller

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      FCN sælger en venstreback..

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-villadsen

                      Og vi har en U21 landsholds venstreback der har fået fri til at skifte klub…

                      Nej vel?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det kan du og Andlox så synes som i vil. Jeg vil nu alliwl ærgre mig lidt over forløbet. Han havde alle muligheder for at få en fin karriere i OB med den attitude han viste i starten, men han har ganske rigtigt pi…. det hele væk. Det er synd for ham selv, for OB og for os andre. Jeg håber han får styr på sig selv der hvor han havner og lærer at holde fokus på det væsentlige for en fodboldspiller
                        Jeg er helt enig. Synes vi skriver meget det samme, mit indlæg er bare lidt ala forsmået kærlighed.

                        Han kunne pløje vores venstreside op gennem hele sæsonen og, hvis alt går vel, være klar til superliga næste sæson.
                        Han ville virnelivirkelig være god og kunne udvikle sih betydeligt
                        Det er så ærgerligt, og som udenforstående er det jo en voldsom reaktion af ham. Han må have sine grunde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det kan du og Andlox så synes som i vil. Jeg vil nu alliwl ærgre mig lidt over forløbet. Han havde alle muligheder for at få en fin karriere i OB med den attitude han viste i starten, men han har ganske rigtigt pi…. det hele væk. Det er synd for ham selv, for OB og for os andre. Jeg håber han får styr på sig selv der hvor han havner og lærer at holde fokus på det væsentlige for en fodboldspiller
                          Det er ja det jeg mente og er bare meget skuffet atcen ung mand som havde de bedste nuligheder pissede det væk fordi der mangler åbenbart meget i hensigt af indstillingen, selverkendelse og ydmyghed. Men sådan drenge lærer det vel kun på den hårde tur om at komme på jorden med benene igen - eller de bliver resten af livet/karrieren under deres muligheder med deres primadonna- mentalitet. Håber han får hvad han har brug for om at sætte hovedet på det rette sted igen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FCN sælger en venstreback..

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-villadsen

                            Og vi har en U21 landsholds venstreback der har fået fri til at skifte klub…

                            Nej vel?
                            Det er noget af et sammentræf. Men kan de lære Aske at spille fodbold?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Det er noget af et sammentræf. Men kan de lære Aske at spille fodbold?
                              Aske kan jo godt spille fodbold. Han er god med bolden. Han er bare ikke stærk defensivt og vel heller ikke gennembrudsstærk. Men ville nemt kunne indgå i pasningsspillet




                              Bild skriver, at FCN vil hente en afløser, før Villadsen bliver solgt, mens Tipsbladet beretter, at backen først forlader Farum-klubben efter en kamp mod Lyngby den 11. august.



                              Last edited by fmprOB; 30-07-2024, 20:44.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Aske kan jo godt spille fodbold. Han er god med bolden. Han er bare ikke stærk defensivt og vel heller ikke gennembrudsstærk. Men ville nemt kunne indgå i pasningsspillet




                                Bild skriver, at FCN vil hente en afløser, før Villadsen bliver solgt, mens Tipsbladet beretter, at backen først forlader Farum-klubben efter en kamp mod Lyngby den 11. august.



                                Vil ikke udelukke Aske til FCN, men ville blive overrasket. Villadsen er vel også højre back, skulle jeg mene.

                                Comment

                                Working...
                                X