Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Dejlig ærlig må man sige…
Min tid på banen for OB har været tragikomisk mildt sagt, men udenfor banen har det været en fantastisk tid. Specielt mit venskab med Bashkim og alle hans gode råd, som jeg desværre ikke lyttede nok til - men det kan nås endnu. Så vil jeg gerne give en stor tak til Johs, Elhardt og Mustapha for det bedste selskab og gode humør, og til OBstruktion for at give spillere taletid uanset deres situation, siger Agon Mucolli og fortsætter:
- Jeg ønsker OB held og lykke fremover. Specielt fansene for den kæmpe støtte de har vist i modgang. De er grunden til, at OB er en speciel klub. Og så håber jeg personligt, at Elias Hansborg slår igennem i OB, fordi han den bedste indstilling, jeg nogensinde har set.
- Likes 8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Flere klubber er ude efter ham, bl.a. en Italiensk klub, så ham ser vi nok ikke mere til.
Har bare på fornemmelsen at vi langt fra kommer til at beholde alle pengene selv i den handel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDejlig ærlig må man sige…
Min tid på banen for OB har været tragikomisk mildt sagt, men udenfor banen har det været en fantastisk tid. Specielt mit venskab med Bashkim og alle hans gode råd, som jeg desværre ikke lyttede nok til - men det kan nås endnu. Så vil jeg gerne give en stor tak til Johs, Elhardt og Mustapha for det bedste selskab og gode humør, og til OBstruktion for at give spillere taletid uanset deres situation, siger Agon Mucolli og fortsætter:
- Jeg ønsker OB held og lykke fremover. Specielt fansene for den kæmpe støtte de har vist i modgang. De er grunden til, at OB er en speciel klub. Og så håber jeg personligt, at Elias Hansborg slår igennem i OB, fordi han den bedste indstilling, jeg nogensinde har set.
- Likes 1
Comment
-
Gør vi helt sikkert ikke. Og det er jo bare fedt at flere klubber er efter ham. Det må drive prisen godt op.
Har bare på fornemmelsen at vi langt fra kommer til at beholde alle pengene selv i den handel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Mig bekendt er det en offentlig hemmelighed at vi fik ham uden at betale transfersum i sin tid, mod at vi en dag skal give Marseille 40% af et evt salg.
Så må vi jo håbe at de kan drive prisen godt op så vi kan få en del millioner i kassen alligevel
Comment
-
Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke
- men kan selvf være han selv kigger efter et bedre bud nu han har præsteret godt. Eller at klubben forsøger at trykke prisen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er ikke i tvivl om at han sælges - det er bare det at hvad der burde være en sikker ting skal trækkes ud. Han gjorde det godt - og de havde en klausul, så få det nu bare afsluttet.
- men kan selvf være han selv kigger efter et bedre bud nu han har præsteret godt. Eller at klubben forsøger at trykke prisen.
Comment
-
Ikke kun. Også dem som måske skaber lidt uro på de indre linjer eller er utilfredse og ikke bidrager med noget på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det skal ikke undre mig !
Det bliver en meget spændende sæson
Han kan helt sikkert noget med bolden og spiller med fed energi, men har også klare svagheder. De svagheder tror jeg betød mere i superligaen, hvor OB var presset for at følge bare lidt med i de fleste kampe. I 1. division har han vist, at han kan være en profil. Man ville måske også nemmere kunne rumme ham på OB-holdet, der må formodes at være mere i kontrol i kampene.
Skulle OB spille Esbjerg-kampen i morgen og jeg var OB-træner, havde jeg startet med ham. Vil ikke blive overrasket hvis han laver 10+ mål og assists og bliver en af de største offensive profiler i ligaen. Håber det lidt.
Comment
Comment