Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Mucollis agent har sat en billet af mucolli på sin insta story og skrevet transfer news så mucolli er nok snart væk
    Næsten lidt ærgerligt efter den halvleg vi så mod B93. Han var satme god. Men skaden er nok sket og tiden er inde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Næsten lidt ærgerligt efter den halvleg vi så mod B93. Han var satme god. Men skaden er nok sket og tiden er inde
      Jeg er virkelig træt af, hvis han ryger... men nok også en af de eneste, der gerne så ham blive

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Næsten lidt ærgerligt efter den halvleg vi så mod B93. Han var satme god. Men skaden er nok sket og tiden er inde
        Ja - det er jo træls nok, men man har jo før hørt om "transferspillere" der præsterer på bedste niveau når et klubskifte lurer ved kontraktudløb, eller hvis der "bare" er interesse fra anden som er interessant for spilleren. Mucolli er for mig en af klubbens "kopper med 50 grader varmt vand". Jeg gætter på at Mucolli har fået at vide at tiden i OB er slut, og han skal sælges (foræres væk) så han muligvis får lov at gå gratis eller får den beskedne overgangssum der måske er i spil.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja - det er jo træls nok, men man har jo før hørt om "transferspillere" der præsterer på bedste niveau når et klubskifte lurer ved kontraktudløb, eller hvis der "bare" er interesse fra anden som er interessant for spilleren. Mucolli er for mig en af klubbens "kopper med 50 grader varmt vand". Jeg gætter på at Mucolli har fået at vide at tiden i OB er slut, og han skal sælges (foræres væk) så han muligvis får lov at gå gratis eller får den beskedne overgangssum der måske er i spil.
          Syntes at Troels har været meget klar omkring at der ikke er nogen der bliver givet væk og han i starten vil være både fast og hård i den forbindelse.
          Er ret sikker på at mange spillere og agenter har været forbi Troels og sagt at deres spillere er for gode til at være i 1. div. men han omvendt har meddelt at så må agenten jo finde en bedre rangeret klub der vil betale dem fri.
          Kan så være at den værdi man bliver enig om ikke er særlig høj men det er jo markedsvilkårene …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Syntes at Troels har været meget klar omkring at der ikke er nogen der bliver givet væk og han i starten vil være både fast og hård i den forbindelse.
            Er ret sikker på at mange spillere og agenter har været forbi Troels og sagt at deres spillere er for gode til at være i 1. div. men han omvendt har meddelt at så må agenten jo finde en bedre rangeret klub der vil betale dem fri.
            Kan så være at den værdi man bliver enig om ikke er særlig høj men det er jo markedsvilkårene …
            Det har du jo nok ret i .. min hovedpointe i kommentaren var dog at selv om Mucolli leverede en fin træningskamp i tirsdags så har det jo ikke været hans daglige niveau, så jeg tror vi kommer os over tabet forholdsvis hurtigt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Fint hvis Mucolli skal videre, jeg tror ikke på, at hans sikkert fine niveau kan forløses i OB. Dertil er hans pres og helbane-forståelse simpelthen for ringe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ja - det er jo træls nok, men man har jo før hørt om "transferspillere" der præsterer på bedste niveau når et klubskifte lurer ved kontraktudløb, eller hvis der "bare" er interesse fra anden som er interessant for spilleren. Mucolli er for mig en af klubbens "kopper med 50 grader varmt vand". Jeg gætter på at Mucolli har fået at vide at tiden i OB er slut, og han skal sælges (foræres væk) så han muligvis får lov at gå gratis eller får den beskedne overgangssum der måske er i spil.
                Og han er nok også en af dem der ikke er god nok til at stå i vejen for en af vores mange unge talenter. Men han stod ihverfald ikke først på min liste til at skulle ud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg er virkelig træt af, hvis han ryger... men nok også en af de eneste, der gerne så ham blive
                  Han var vidst også lidt begunstiget af at stå overfor en spiller som normalt kun optræder på B93 u19-hold, så forudsætningerne for at fremstå stærkt var også til stede.
                  Der tales meget om OB-DNA i disse dage, og det har sådan en driblemis, der ikke passer på nede bagved ikke meget af. Derfor forstår jeg udmærket, hvis han er en af de spillere man aktivt forsøger at skille sig af med.
                  Men jeg anerkender han nok ville kunne spille en mere fremtrædende rolle hos os i 1. Division, hvor han får lidt mere tid på bolden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og han er nok også en af dem der ikke er god nok til at stå i vejen for en af vores mange unge talenter. Men han stod ihverfald ikke først på min liste til at skulle ud
                    Han har jo heller gået forrest i “mytteriet” så alene af den grund er han ikke første mand på skafottet.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Han har jo heller gået forrest i “mytteriet” så alene af den grund er han ikke første mand på skafottet.
                      Præcis. Men Troels bestemmer nok ikke rækkefølgen så det er nok bare at slå til når det er muligt. Håber bare ikke på endnu en lejeaftale mm den er 2 årig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Præcis. Men Troels bestemmer nok ikke rækkefølgen så det er nok bare at slå til når det er muligt. Håber bare ikke på endnu en lejeaftale mm den er 2 årig
                        enig .. hans tid her bør være slut. Han har haft tiden til at bevise sig og det har ikke været nok.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          enig .. hans tid her bør være slut. Han har haft tiden til at bevise sig og det har ikke været nok.
                          Og så er han heller ikke god nok til at stå i vejen for vores egne talenter på de pladser han dækker

                          Comment


                            Ja, hvis Mucolli ryger, så er det at håbe på et permanent skifte. Det er træls at forholde sig til en 6-7 lejeaftaler der returnerer hvert halve år. Når det er sagt, så kunne jeg sagtens se ham få de sidste 20 minutter, på hjemmebane, på en hybridbane, når lokummet brænder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ja, hvis Mucolli ryger, så er det at håbe på et permanent skifte. Det er træls at forholde sig til en 6-7 lejeaftaler der returnerer hvert halve år. Når det er sagt, så kunne jeg sagtens se ham få de sidste 20 minutter, på hjemmebane, på en hybridbane, når lokummet brænder.
                              ........Så må de vel bare sørge for lokummet ikke brænder

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Næsten lidt ærgerligt efter den halvleg vi så mod B93. Han var satme god. Men skaden er nok sket og tiden er inde
                                vi har jo bare set det før.

                                Han står ikke øverst på min liste over spillere jeg gerne ser finde en anden klub, men han står på den. Og hvis han selv har et ønske om at spille mere så kunne det være det var på tide med nye omgivelser.

                                Men ja han så god ud i træningskampen, men efter 2 år og flere udlejninger - så var det lidt too little too late

                                Comment

                                Working...
                                X