Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    vi har jo bare set det før.

    Han står ikke øverst på min liste over spillere jeg gerne ser finde en anden klub, men han står på den. Og hvis han selv har et ønske om at spille mere så kunne det være det var på tide med nye omgivelser.

    Men ja han så god ud i træningskampen, men efter 2 år og flere udlejninger - så var det lidt too little too late
    Også kommet til den konklusion..

    Comment


      Fint med alle de unge der rykkes op, fint med et år ekstra til William Martin, fornuftigt med Mouritsen, ligeså hvis Mucolli ryger. Fin andenkeeper til prøvetræning, men hold nu op man savner der sker noget for alvor.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ikkert ikke, men Myhra er bedre end både MH og Ibsen så der er ikke meget der antyder at Myhra ikke spiller her i næste sæson
        Enig. Hvis vi bare kan holde på Myhra så er jeg rolig ifht. vores målmandssituation. Og hvis det er tilfældet så vil eksempelvis Frederik Ibsen være en fin reservekeeper suppleret med enten Martin Hansen eller en af målmændene fra akademiet. Hvis vi på nogen måde kan sende Martin Hansen videre og erstatte ham med eksempelvis Elnegaard fra akademiet, så tror jeg det vil være godt for alle parter. Men skulle vores målmandstrio i NordicBet ligaen hedde: Myhra, Ibsen, Hansen, så vil jeg mene vi er dækket godt ind på den post.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Fint med alle de unge der rykkes op, fint med et år ekstra til William Martin, fornuftigt med Mouritsen, ligeså hvis Mucolli ryger. Fin andenkeeper til prøvetræning, men hold nu op man savner der sker noget for alvor.
          Enig. Men det var vel forventet. Men ville også være mere rolig hvis vi hentede en god central midtbanespiller som var fysisk klar til konkurrence i truppen
          Last edited by fmprOB; 05-07-2024, 09:31.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Men det var vel forventet. Men ville også være mere rolig hvis vi hentede en god central midtbanespiller som var fysisk klar til konkurrence i truppen
            Enig, det er det vigtigste, på en bane der er for kort til, at den kan gå til den 1. september.

            Selvfølgelig, hvis vi forlænger med Fenger og han erklærer, at han drømmer om at spille 8er, marn….

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Fint med alle de unge der rykkes op, fint med et år ekstra til William Martin, fornuftigt med Mouritsen, ligeså hvis Mucolli ryger. Fin andenkeeper til prøvetræning, men hold nu op man savner der sker noget for alvor.
              helt enig. Men vi venter åbenlyst på at få sendt folk videre. Tongya er vel stadig OB spiller - selv om alle forventer han bliver solgt. Der skal speedes lidt op på afgange - men det er næppe noget OB bestemmer selv.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...es-til-rivaler

                Comment


                  En permanent transfer. Så slipper vi da for at betale hans løn i yderligere to år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    En permanent transfer. Så slipper vi da for at betale hans løn i yderligere to år.
                    Det er fint og så banker jeg lige under bordet, for at han ikke laver en “Musa Juwara” på os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Det er fint og så banker jeg lige under bordet, for at han ikke laver en “Musa Juwara” på os.
                      Det skal ikke undre mig !

                      Det bliver en meget spændende sæson

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Det er fint og så banker jeg lige under bordet, for at han ikke laver en “Musa Juwara” på os.
                        Farzam skriver på sin Twitter at vi har ophævet med ham, så vi har nok alligevel betalt ham en lille sum for at smutte.
                        Men han kommer med garanti til at levere godt mod os, det er bare vores skæbne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Farzam skriver på sin Twitter at vi har ophævet med ham, så vi har nok alligevel betalt ham en lille sum for at smutte.
                          Men han kommer med garanti til at levere godt mod os, det er bare vores skæbne.
                          Farzam skriver samtidig at der er en viderkøbsklausul og det tænker jeg er svært at få hvis vi river kontakten over. Så må det vel mere være et salg på 0 kr, og f.eks 10 % i vidersalg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                            Farzam skriver samtidig at der er en viderkøbsklausul og det tænker jeg er svært at få hvis vi river kontakten over. Så må det vel mere være et salg på 0 kr, og f.eks 10 % i vidersalg.
                            “Mucollis kontrakt bliver ophævet i OB, som dog får procenter i en eventuel ny transfer.”
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Fedt. Godt arbejde Troels. Lyder til et nul(0) skifte imod en videresalgsklausul som nok aldrig indløses.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                helt enig. Men vi venter åbenlyst på at få sendt folk videre. Tongya er vel stadig OB spiller - selv om alle forventer han bliver solgt. Der skal speedes lidt op på afgange - men det er næppe noget OB bestemmer selv.
                                Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke

                                Comment

                                Working...
                                X