Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fredericia melder den officiel

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fred...til-fredericia

    Comment


      Dejlig ærlig må man sige…

      Min tid på banen for OB har været tragikomisk mildt sagt, men udenfor banen har det været en fantastisk tid. Specielt mit venskab med Bashkim og alle hans gode råd, som jeg desværre ikke lyttede nok til - men det kan nås endnu. Så vil jeg gerne give en stor tak til Johs, Elhardt og Mustapha for det bedste selskab og gode humør, og til OBstruktion for at give spillere taletid uanset deres situation, siger Agon Mucolli og fortsætter:
      - Jeg ønsker OB held og lykke fremover. Specielt fansene for den kæmpe støtte de har vist i modgang. De er grunden til, at OB er en speciel klub. Og så håber jeg personligt, at Elias Hansborg slår igennem i OB, fordi han den bedste indstilling, jeg nogensinde har set.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke
        Flere klubber er ude efter ham, bl.a. en Italiensk klub, så ham ser vi nok ikke mere til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Flere klubber er ude efter ham, bl.a. en Italiensk klub, så ham ser vi nok ikke mere til.
          Gør vi helt sikkert ikke. Og det er jo bare fedt at flere klubber er efter ham. Det må drive prisen godt op.
          Har bare på fornemmelsen at vi langt fra kommer til at beholde alle pengene selv i den handel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Dejlig ærlig må man sige…

            Min tid på banen for OB har været tragikomisk mildt sagt, men udenfor banen har det været en fantastisk tid. Specielt mit venskab med Bashkim og alle hans gode råd, som jeg desværre ikke lyttede nok til - men det kan nås endnu. Så vil jeg gerne give en stor tak til Johs, Elhardt og Mustapha for det bedste selskab og gode humør, og til OBstruktion for at give spillere taletid uanset deres situation, siger Agon Mucolli og fortsætter:
            - Jeg ønsker OB held og lykke fremover. Specielt fansene for den kæmpe støtte de har vist i modgang. De er grunden til, at OB er en speciel klub. Og så håber jeg personligt, at Elias Hansborg slår igennem i OB, fordi han den bedste indstilling, jeg nogensinde har set.
            Flotte og velovervejede ord

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Gør vi helt sikkert ikke. Og det er jo bare fedt at flere klubber er efter ham. Det må drive prisen godt op.
              Har bare på fornemmelsen at vi langt fra kommer til at beholde alle pengene selv i den handel
              Mig bekendt er det en offentlig hemmelighed at vi fik ham uden at betale transfersum i sin tid, mod at vi en dag skal give Marseille 40% af et evt salg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Fedt. Godt arbejde Troels. Lyder til et nul(0) skifte imod en videresalgsklausul som nok aldrig indløses.
                Målet har vel udelukkende været at få hans løn væk?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                  Mig bekendt er det en offentlig hemmelighed at vi fik ham uden at betale transfersum i sin tid, mod at vi en dag skal give Marseille 40% af et evt salg.
                  Har også hørt noget lign. Havde dog hørt 30%. Men du har sikkert ret

                  Så må vi jo håbe at de kan drive prisen godt op så vi kan få en del millioner i kassen alligevel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Altså så vidt jeg ved er Tongya ikke engang mødt ind i Ådalen. Så derfor er det nærliggende at tro at han sælges. Man kan jo bare håbe at der er så mange bud på ham at han kan vælge imellem nogle der er bedre for ham selv og OB. Men han ville da være en fantastisk spiller at have med ned i 1. Div men det sker helt sikkert ikke
                    jeg er ikke i tvivl om at han sælges - det er bare det at hvad der burde være en sikker ting skal trækkes ud. Han gjorde det godt - og de havde en klausul, så få det nu bare afsluttet.

                    - men kan selvf være han selv kigger efter et bedre bud nu han har præsteret godt. Eller at klubben forsøger at trykke prisen.

                    Comment


                      Held og Lykke til Mucolli...han behøver ikke lige finde sit bedste spil frem når vi skal møde Fredericia dog.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Målet har vel udelukkende været at få hans løn væk?
                        Ikke kun. Også dem som måske skaber lidt uro på de indre linjer eller er utilfredse og ikke bidrager med noget på banen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jeg er ikke i tvivl om at han sælges - det er bare det at hvad der burde være en sikker ting skal trækkes ud. Han gjorde det godt - og de havde en klausul, så få det nu bare afsluttet.

                          - men kan selvf være han selv kigger efter et bedre bud nu han har præsteret godt. Eller at klubben forsøger at trykke prisen.
                          Randers havde jo også klausul på Fusseini og Collibaly. De spillere valgte også noget andet. Så der er ingen garantier. Mon ikke det er det der sker nu mht Tongya..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ikke kun. Også dem som måske skaber lidt uro på de indre linjer eller er utilfredse og ikke bidrager med noget på banen.
                            Jeg var alle dage skeptisk over den transfer, da han, sammen med sin bror, har ry for ikke at have den bedste karakter. Lad os bare håbe at vi ikke har betalt ham alt for meget for at ophæve, og så kan vi glemme det køb og hvor vanvittigt det var at vi gav ham 4 år.

                            Comment


                              Fed afskedstale. Atypisk. Førsts gang i årevis jeg klikker ind på en nyhed fra OB.dk.

                              Alt det bedste fremover. Du brokkede dig aldrig i medierne - modsat så mange andre under rædselsregimet de sidste år - og fortjener spilletid på et passende niveau!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Det skal ikke undre mig !

                                Det bliver en meget spændende sæson
                                Det kunne godt være. Du taler ham meget op og siger han ikke har fået chancen. Som jeg ser det: Han er snart 26 år og har i tre forskellige klubber over 1. divisionsniveau (under fire trænere) ikke rigtigt formået at tilkæmpe sig en startplads eller have nogen impact. Han har mig bekendt ikke haft flere længere skadespauser. Han har med andre ord haft chancen for at bevise sig hver dag til trælning.

                                Han kan helt sikkert noget med bolden og spiller med fed energi, men har også klare svagheder. De svagheder tror jeg betød mere i superligaen, hvor OB var presset for at følge bare lidt med i de fleste kampe. I 1. division har han vist, at han kan være en profil. Man ville måske også nemmere kunne rumme ham på OB-holdet, der må formodes at være mere i kontrol i kampene.

                                Skulle OB spille Esbjerg-kampen i morgen og jeg var OB-træner, havde jeg startet med ham. Vil ikke blive overrasket hvis han laver 10+ mål og assists og bliver en af de største offensive profiler i ligaen. Håber det lidt.

                                Comment

                                Working...
                                X