Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det lugter af et farvel til MH
    Eller at ingen af vores unge er klar

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Eller at ingen af vores unge er klar
      Ja, men tvivler på, at MH vil være tilfreds med en situation som 2./3. målmand.

      Jeg ser Myhra som det helt klare førstevalg (hvis han da ikke er på vej videre...).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        altså vi skal vel have 3 målmænd - og har de ikke en u19 stående klar så kan det vel give mening.

        - men tænkte det samme, kunne godt tyde på et farvel til MH...Ibsen 2. keeper og så må man finde en yngre som 3. keeper
        Tror heller ikke at MH har trænet med nogle dage? Og var ikke i truppen igår?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Ja, men tvivler på, at MH vil være tilfreds med en situation som 2./3. målmand.

          Jeg ser Myhra som det helt klare førstevalg (hvis han da ikke er på vej videre...).
          Det skal du ikke tvivle på…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Eller at ingen af vores unge er klar
            Lugter det ikke mere af at Martin Hansens fysiske forfatning er så ringe, så man kan ikke regne med at han er klar hvis der skulle ske noget med Myhra?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Lugter det ikke mere af at Martin Hansens fysiske forfatning er så ringe, så man kan ikke regne med at han er klar hvis der skulle ske noget med Myhra?
              Sikkert. Nævnte bare en mulighed. For vi gætter jo bare..

              Men jeg tror mest på at MH er på vej væk eller stopper karrieren hvis jeg skulle sætte penge på noget

              Comment


                Bech om hvorfor vi tester Ibsen

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...dt-til-reagere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  aner det ikke - vil umiddelbart mene nej.

                  Men hvis han bedre kan affinde sig med rollen som nr 2. så kan han jo have en fordel der.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Sikkert. Nævnte bare en mulighed. For vi gætter jo bare..

                    Men jeg tror mest på at MH er på vej væk eller stopper karrieren hvis jeg skulle sætte penge på noget
                    Ingen tvivl om, at situationen med Martin Hansen er problematisk. Han har kontrakt to år endnu og har nok en ret god/dyr kontrakt. Og med de skadesproblemer han har haft kan OB jo på ingen måde satse på, at han er klar. Det er ikke en holdbar situation ift. reservemålmand. De bliver nødt til at agere som om han reelt ikke er til rådighed. Så klubben vil nok gerne ud af kontrakten, men det er svært.

                    Kunne også godt forestille mig det ender med en aftale, hvor han får en eller anden kompensation for at ophæve kontrakten, måske sammen med en rolle i trænerteamet. Og så ender han med at stoppe den aktive karriere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Ingen tvivl om, at situationen med Martin Hansen er problematisk. Han har kontrakt to år endnu og har nok en ret god/dyr kontrakt. Og med de skadesproblemer han har haft kan OB jo på ingen måde satse på, at han er klar. Det er ikke en holdbar situation ift. reservemålmand. De bliver nødt til at agere som om han reelt ikke er til rådighed. Så klubben vil nok gerne ud af kontrakten, men det er svært.

                      Kunne også godt forestille mig det ender med en aftale, hvor han får en eller anden kompensation for at ophæve kontrakten, måske sammen med en rolle i trænerteamet. Og så ender han med at stoppe den aktive karriere.
                      Gav vi ham seriøst 3 år, da vi forlængede med ham?!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ikkert ikke, men Myhra er bedre end både MH og Ibsen så der er ikke meget der antyder at Myhra ikke spiller her i næste sæson

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Gav vi ham seriøst 3 år, da vi forlængede med ham?!
                          Plus en option på 1år ydeligere…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Plus en option på 1år ydeligere…
                            Vanvid. En god tommelfingerregel er at du ikke giver 3 år lange kontrakter til spillere på 33....

                            Comment


                              Mucollis agent har sat en billet af mucolli på sin insta story og skrevet transfer news så mucolli er nok snart væk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Mucollis agent har sat en billet af mucolli på sin insta story og skrevet transfer news så mucolli er nok snart væk
                                Er det Dagens Mand / cafeejeren ?
                                Last edited by Online; 04-07-2024, 22:28.

                                Comment

                                Working...
                                X