Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    The Athletic har transferen til 33 mill pund så hvis de har ret rammer vi ca 25 mill

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fra-newcastle
    Og prisen er vel presset ned henset til at Newcastle åbenlyst har været desperat for at sælge .. vildt nok ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      The Athletic har transferen til 33 mill pund så hvis de har ret rammer vi ca 25 mill

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fra-newcastle
      Tillykke til Minteh, det bliver spændende at følge ham i Brighton. Og for OB så håber jeg pengene primært går til hybridtræningsbaner og til akademiet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Tillykke til Minteh, det bliver spændende at følge ham i Brighton. Og for OB så håber jeg pengene primært går til hybridtræningsbaner og til akademiet.
        Og jeg gætter på at de ryger ned i 1. Div hullet. Tænker vi skal have nogle store salg igang først før der sker det vilde.

        Og jeg tror altså ikke at nye træningsbaner afhænger af den nuværende situation. Den proces kører sideløbende og eksekveres når der er fundet en løsning. Så er det da muligt at der kæles for detaljerne hvis der er masser af penge på bogen

        Edit: Men det var lidt træls at TB ikke blev spurgt af MD om træningsbaner nu når han havde ham på 2 mandshånd forleden. Det er stadig et af de absolut vigtigste punkter i genopbygningen af OB som en top klub i øverste halvdel af superligaen
        Last edited by fmprOB; 01-07-2024, 07:29.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Og jeg gætter på at de ryger ned i 1. Div hullet. Tænker vi skal have nogle store salg igang først før der sker det vilde.

          Og jeg tror altså ikke at nye træningsbaner afhænger af den nuværende situation. Den proces kører sideløbende og eksekveres når der er fundet en løsning. Så er det da muligt at der kæles for detaljerne hvis der er masser af penge på bogen

          Edit: Men det var lidt træls at TB ikke blev spurgt af MD om træningsbaner nu når han havde ham på 2 mandshånd forleden. Det er stadig et af de absolut vigtigste punkter i genopbygningen af OB som en top klub i øverste halvdel af superligaen
          Hvis vi skal tro på Enricos udtale sidste år, så er der allerede afsat 10 millioner til nye træningsbaner i år. Ved så ikke om nedrykningen har ændret på det.
          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fter-nye-baner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Hvis vi skal tro på Enricos udtale sidste år, så er der allerede afsat 10 millioner til nye træningsbaner i år. Ved så ikke om nedrykningen har ændret på det.
            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fter-nye-baner
            ...og Troels har vel ved sin tiltrædelse sagt noget i retning af, at træningsbaner ikke skal være en undskyldning for dårlige resultater og at vores træningsfaciliteter er betydelig bedre end andre steder.

            Og Enricos ord skal man nok som udgangspunkt tage med et gran salt.

            Jeg håber meget på at nogle ordentlige træningsbaner prioriteres. Også over evt. spillertilgange.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              ...og Troels har vel ved sin tiltrædelse sagt noget i retning af, at træningsbaner ikke skal være en undskyldning for dårlige resultater og at vores træningsfaciliteter er betydelig bedre end andre steder.

              Og Enricos ord skal man nok som udgangspunkt tage med et gran salt.

              Jeg håber meget på at nogle ordentlige træningsbaner prioriteres. Også over evt. spillertilgange.
              Og jeg ville bare gerne have en opdatering

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Og jeg ville bare gerne have en opdatering
                Det er vi mange, der gerne vil...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Og jeg gætter på at de ryger ned i 1. Div hullet. Tænker vi skal have nogle store salg igang først før der sker det vilde.

                  Og jeg tror altså ikke at nye træningsbaner afhænger af den nuværende situation. Den proces kører sideløbende og eksekveres når der er fundet en løsning. Så er det da muligt at der kæles for detaljerne hvis der er masser af penge på bogen

                  Edit: Men det var lidt træls at TB ikke blev spurgt af MD om træningsbaner nu når han havde ham på 2 mandshånd forleden. Det er stadig et af de absolut vigtigste punkter i genopbygningen af OB som en top klub i øverste halvdel af superligaen
                  Hvis vi igen til efteråret/vinter står i en situation hvor vores 1. hold skal køres ud til Marienlyst for at træne på græs, så er der simpelthen nogen i klubbens ledelse der ikke har gjort deres arbejde godt nok.
                  Jeg er enig med Troels Bech i at det ikke skal bruges som en undskyldning for eventuelle dårlige præstationer i kampene, men nu må den galskab med elendige træningsbaner for OB i vintermånederne simpelthen stoppe. Ellers er det bare endnu et eksempel på at der går for meget snak og for lidt handling i den fra OB's (Enricos) side.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Hvis vi igen til efteråret/vinter står i en situation hvor vores 1. hold skal køres ud til Marienlyst for at træne på græs, så er der simpelthen nogen i klubbens ledelse der ikke har gjort deres arbejde godt nok.
                    Jeg er enig med Troels Bech i at det ikke skal bruges som en undskyldning for eventuelle dårlige præstationer i kampene, men nu må den galskab med elendige træningsbaner for OB i vintermånederne simpelthen stoppe. Ellers er det bare endnu et eksempel på at der går for meget snak og for lidt handling i den fra OB's (Enricos) side.
                    Mon det bl.a. var derfor vi forlængede aftalen med dem...

                    https://ob.dk/nyheder/2024/juni/vi-h...ben-marienlyst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Hvis vi igen til efteråret/vinter står i en situation hvor vores 1. hold skal køres ud til Marienlyst for at træne på græs, så er der simpelthen nogen i klubbens ledelse der ikke har gjort deres arbejde godt nok.
                      Jeg er enig med Troels Bech i at det ikke skal bruges som en undskyldning for eventuelle dårlige præstationer i kampene, men nu må den galskab med elendige træningsbaner for OB i vintermånederne simpelthen stoppe. Ellers er det bare endnu et eksempel på at der går for meget snak og for lidt handling i den fra OB's (Enricos) side.
                      Meget enig. Men det er garanteret det at det ender med

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Og jeg ville bare gerne have en opdatering
                        Troels er blevet forholdt det, og der kom han med et politikersvar om at det bliver en dårlig undskyldning.
                        Tror ikke man kommer det nærmere pt., selv hvis han var blevet spurgt for nylig.

                        Desværre.

                        Men jeg håber da at det er hans førsteprioritet, og bare ikke siger noget om det, for ikke at blive haglet ned når det så trækker ud eller lignende

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Troels er blevet forholdt det, og der kom han med et politikersvar om at det bliver en dårlig undskyldning.
                          Tror ikke man kommer det nærmere pt., selv hvis han var blevet spurgt for nylig.

                          Desværre.

                          Men jeg håber da at det er hans førsteprioritet, og bare ikke siger noget om det, for ikke at blive haglet ned når det så trækker ud eller lignende
                          Hørte det godt. Men det er jo ikke en opdatering….

                          Men når man selv tilsidesætter 10 mill i budget 2024 og går ud i pressen med hvor vigtigt det er, er det vel på sin plads at komme med en opdatering snart når vi nu går ind i 2. Halvår

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon Slotsager får lov til det her?

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...edbrud-i-fck-0

                            Ville jo give god mening hvis han skal sælges. Men han kunne også godt bruges i de første kampe
                            Det gjorde han så tilsyneladende ikke. Han er i hvert fald ikke med i den offentliggjorte trup.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det gjorde han så tilsyneladende ikke. Han er i hvert fald ikke med i den offentliggjorte trup.
                              Han var så heller ikke starter i sidste gruppespil før slutrunden.

                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                OB sagde nej: https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...fra-til-u19-em

                                Comment

                                Working...
                                X