Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-minteh-skifte

    Der kom den så. 10% i videresalg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Ingen overraskelse. Men dejligt at få bekræftet.

      Vi havde ham vel kun i hans 18. År?

      Så det er 0,5% ydeligere af transfersummen. Ca 1,5 mill.
      Så 25-26 mill i kassen uden at røre en finger. Og et salg af Mouritzen i samme uge.
      Så bliver det vidst ikke bedre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ingen overraskelse. Men dejligt at få bekræftet.

        Vi havde ham vel kun i hans 18. År?

        Så det er 0,5% ydeligere af transfersummen. Ca 1,5 mill.
        Så 25-26 mill i kassen uden at røre en finger. Og et salg af Mouritzen i samme uge.
        Så bliver det vidst ikke bedre
        Det dækker vel for de manglende tv penge
        Last edited by Wessels er en mur; 29-06-2024, 22:06.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Det dækker vel for de manglende tv penge
          Altså nu kommer der også ca 10 mill i faldskærmspenge så mon ikke det er lidt mindre en 25 mill. Men der nok også nogle matchday penge der går tabt. Jeg tror på en stor opbakning. Men der kommer nok ikke indbringende A kampe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ingen overraskelse. Men dejligt at få bekræftet.

            Vi havde ham vel kun i hans 18. År?

            Så det er 0,5% ydeligere af transfersummen. Ca 1,5 mill.
            Så 25-26 mill i kassen uden at røre en finger. Og et salg af Mouritzen i samme uge.
            Så bliver det vidst ikke bedre
            nej det er vel flere penge end vi fik for OC i sin tid...det må siges at være godkendt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Altså nu kommer der også ca 10 mill i faldskærmspenge så mon ikke det er lidt mindre en 25 mill. Men der nok også nogle matchday penge der går tabt. Jeg tror på en stor opbakning. Men der kommer nok ikke indbringende A kampe
              Mht. a-kampe så slipper vi også for de ødelæggelser og ekstra politi mm.. som BIF, FCK og AGF fans medbringer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                Det var sgu lækkert at der kom noget sort på hvidt. Jeg var godt nok noget bange for det ikke var tilfældet. Dejligt, vi tager det hele med
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Det var sgu lækkert at der kom noget sort på hvidt. Jeg var godt nok noget bange for det ikke var tilfældet. Dejligt, vi tager det hele med
                  Lige meget hvordan vi drejer den, så skal Bjørn Weststrøm trods alt have noget Credit for den handel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Jeg har lige 2 spørgsmål.

                    1. Hvis bare fuskeriet er til fordel for OB, så er det fint med dig?
                    2. Det virker som om at du er sikker på at OB har en videresalgsklausul, det er der noget der tyder på at de ikke har jævnfør en anden bruger og den her serie om OB og så vil ren logik nok anføre "50 millioner plus præstationer, så har de ikke også fået procenter af salg".

                    HVIS I har fået procenter også, så er det en ekstrem aftale Newcastle er gået med på, som bundløs klub/den klart rigeste af de to.
                    Nå men det var så åbenbart 10% i videresalg. Ærgerligt for fcn fanboy.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      nej det er vel flere penge end vi fik for OC i sin tid...det må siges at være godkendt.
                      Bestemt. Nu skal vi bare lige have den gjort officiel så Troels kan sende en anmodning på mobilepay til Newcastle.
                      ”Sjovt” at se hvor meget sidste dag i Juni er blevet endnu en deadline dag for nogle klubber

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Bestemt. Nu skal vi bare lige have den gjort officiel så Troels kan sende en anmodning på mobilepay til Newcastle.
                        ”Sjovt” at se hvor meget sidste dag i Juni er blevet endnu en deadline dag for nogle klubber
                        Bare lidt spændende hvordan de cirka 25 mio. kr. skal bruges. Håber da det kommer fodbolddelen af koncernen lidt til gode.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Bare lidt spændende hvordan de cirka 25 mio. kr. skal bruges. Håber da det kommer fodbolddelen af koncernen lidt til gode.
                          Hmmm. Ja. Det bliver da nok lidt nemmere for Troels at komme til Enrico hvis han finder en god spiller. Men ellers tænker jeg de penge bare ryger i OSE kassen.

                          Vi må se hvad vi ellers får solgt. Mit gæt er at Tongya,Slotsager, Ivan og Rami sælges for 50+ mill og så beholder vi resten af “profilerne” som Fenger,DD,Owusu,Manneh,Gomez,Myhra og krydrer det med 2-3 spillere til August..
                          Kunsten bliver selvfølgelig at afhænde Selven,Mustafic,Sauli og Tyler Buray billigst muligt..

                          Så kunne start 11 i første kamp se sådan her ud

                          Myhra
                          Owusu Slots Gomez Aske
                          Manneh Ejdum XX
                          DD Luca Fenger

                          Jo ikke det værste hold man kunne forestille sig. Vi er godt nok tynde på midten og burde nok hente en ind hurtigt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hmmm. Ja. Det bliver da nok lidt nemmere for Troels at komme til Enrico hvis han finder en god spiller. Men ellers tænker jeg de penge bare ryger i OSE kassen.

                            Vi må se hvad vi ellers får solgt. Mit gæt er at Tongya,Slotsager, Ivan og Rami sælges for 50+ mill og så beholder vi resten af “profilerne” som Fenger,DD,Owusu,Manneh,Gomez,Myhra og krydrer det med 2-3 spillere til August..
                            Kunsten bliver selvfølgelig at afhænde Selven,Mustafic,Sauli og Tyler Buray billigst muligt..

                            Så kunne start 11 i første kamp se sådan her ud

                            Myhra
                            Owusu Slots Gomez Aske
                            Manneh Ejdum XX
                            DD Luca Fenger

                            Jo ikke det værste hold man kunne forestille sig. Vi er godt nok tynde på midten og burde nok hente en ind hurtigt
                            Enig. Og det burde være et hold, der kan vinde 1. Division. Og det er jo det vi skal.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hmmm. Ja. Det bliver da nok lidt nemmere for Troels at komme til Enrico hvis han finder en god spiller. Men ellers tænker jeg de penge bare ryger i OSE kassen.

                              Vi må se hvad vi ellers får solgt. Mit gæt er at Tongya,Slotsager, Ivan og Rami sælges for 50+ mill og så beholder vi resten af “profilerne” som Fenger,DD,Owusu,Manneh,Gomez,Myhra og krydrer det med 2-3 spillere til August..
                              Kunsten bliver selvfølgelig at afhænde Selven,Mustafic,Sauli og Tyler Buray billigst muligt..

                              Så kunne start 11 i første kamp se sådan her ud

                              Myhra
                              Owusu Slots Gomez Aske
                              Manneh Ejdum XX
                              DD Luca Fenger

                              Jo ikke det værste hold man kunne forestille sig. Vi er godt nok tynde på midten og burde nok hente en ind hurtigt
                              jeg håber da også man kan vælge at plostre sig så der er lidt at lege med til næste sommer - uanset hvor meget man sælger for nu så tror jeg det bliver vanskeligt at bruge alle de penge (selv hvis TB fik lov til det)
                              så brug dem på at hente nogle profiler ind nu og her, profiler af den slags vi kan tiltrække, brug en del på at få opsagt kontrakter (det tror jeg desværre ikke vi kommer udenom) så er der stadig forhold udenfor banen hvor man kan bruge pengene.

                              Men gjorde ikke noget om der lå nogle midler klar til når vi forhåbentlig skal til at styrke os frem mod superliga sæsonen 25/26...

                              og så håber jeg da ikke man helt har opgivet den gambianske forbindelse man har fået åbnet for. Prøv da at bringe et par unge talenter mere op løbende, med Yaya og Manneh i truppen og med det salg af Minteh så må vi have en rimelig chance for at kunne tiltrække nogle talenter

                              edit: tænker ikke slots spiller her efter du har solgt ham

                              men ja start 11 ser fornuftig ud - der skal bare også være noget at skyde med fra bænken

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Bestemt. Nu skal vi bare lige have den gjort officiel så Troels kan sende en anmodning på mobilepay til Newcastle.
                                ”Sjovt” at se hvor meget sidste dag i Juni er blevet endnu en deadline dag for nogle klubber
                                Endnu sjovere hvis vinduet kun var tre uger for alle klubber (ved godt det ikke er muligt... men bare tanken )

                                Comment

                                Working...
                                X