Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    pt syntes jeg det handler om hvor meget styr man har fået på truppen og den uro der var i foråret, og det mentale generelt. Som truppen ser ud nu så bør oprykning aldrig komme i fare. Men vi burde heller aldrig have rykket ned...så har Krogh og team fået styr på den del er jeg ikke bekymret.

    Men det mangler vi så også at få svar på - har man rystet det forfærdelige forår af sig? Eller ligger det stadig lige under overfladen.

    Den del er for mig at se det største issue.

    Dernæst kommer truppen - og der kommer nok til at ske en hel del de næste knap 8 uger
    ... og hvad med de spillere, som ikke blev fundet gode nok og derfor udlejet. Mange er tilbage, får de en ny chance eller er de bare fyld i truppen indtil videre. Hvis de er det kan det hurtigt skabe en dårlig stemning...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      ... og hvad med de spillere, som ikke blev fundet gode nok og derfor udlejet. Mange er tilbage, får de en ny chance eller er de bare fyld i truppen indtil videre. Hvis de er det kan det hurtigt skabe en dårlig stemning...
      ja - men så må man jo få dem ud, evt betale dem ud hvis det kommer dertil. Men tænker da de er i gang i kulisserne med at forsøge at afhænde en del spillere. Ligesom de nok har gang i snakken med agenter for de spillere der gerne vil væk...og så lige holder øje med hvad man kan få ind i stedet.

      Så der er nok at se til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        pt syntes jeg det handler om hvor meget styr man har fået på truppen og den uro der var i foråret, og det mentale generelt. Som truppen ser ud nu så bør oprykning aldrig komme i fare. Men vi burde heller aldrig have rykket ned...så har Krogh og team fået styr på den del er jeg ikke bekymret.

        Men det mangler vi så også at få svar på - har man rystet det forfærdelige forår af sig? Eller ligger det stadig lige under overfladen.

        Den del er for mig at se det største issue.

        Dernæst kommer truppen - og der kommer nok til at ske en hel del de næste knap 8 uger
        Dejligt med din optimisme. Jeg deler den desværre ikke. Jeg forudsiger at den forfatning vores trup og cheftræner er i vil give os kæmpe vanskeligheder ifht. oprykning.

        Søren Krogh og Troels Bech siger alle de rigtige ting, problemet er bare at tom snak og varm luft netop var det der rykkede os ned. Indtil videre oplever jeg at vi kører i nøjagtig samme rille.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Dejligt med din optimisme. Jeg deler den desværre ikke. Jeg forudsiger at den forfatning vores trup og cheftræner er i vil give os kæmpe vanskeligheder ifht. oprykning.

          Søren Krogh og Troels Bech siger alle de rigtige ting, problemet er bare at tom snak og varm luft netop var det der rykkede os ned. Indtil videre oplever jeg at vi kører i nøjagtig samme rille.
          så har jeg ikke udtrykt mig klart nok.

          Jeg mener at spiller for spiller har vi en trup der er mere end rigeligt god til at rykke op.

          Spørgsmålstegnene er ved den mentale tilstand / forfatningen af truppen...og dermed også Krogh som jo skal have fået styr på det.

          Så ubetinget positiv er jeg bestemt ikke. Der er stadig mange ubekendte.

          Min pointe var at spiller for spiller bør truppen bestemt være til at rykke op. ( men den burde så heller aldrig have været rykket ned i første omgang )

          Comment


            Efter den første træningskamp, fik vi vel en del svar. 4 i forsvaret (som forventet). Jeg var mere i tvivl om der skulle spilles med kanter eller to angribere. Det blev så med kanter. Det er fint nok. Synes Charly viste mere humør end længe. Vi har Jenner og Fenger (Mucolli måske, hybrid må være guf for ham). Håber så lidt Don D. falder til ro og bliver, men tvivler.

            Når alle mellemregninger springes over. Vi mangler altså en 6/8 er. Vi har Ejdum og Manneh. Den sidste plads. Det er lidt hmm. Der er unge folk, der er Rami, eller Fenger.

            Det er dog den ene plads, vi bør gøre noget på indenfor de næste ti dage, så kan resten godt blive et langt flow frem mod den første september.

            Comment


              Jeg synes vi så i kampen i går, at vi egentlig har en ret bred og god trup. Julius Askou spillede faktisk en fin 2. Halvleg, Gomez fik slet ikke spilletid, så CB er vi vidst dækket fint ind, selv med salg af Slotsager.

              3 ud af 4 mål scoret af angribere, og fornuftig kantpræstationer fra Charly, Jenner og Mucolli, det var vel kun Hansborg-Sørensen, der ikke rigtigt gjorde væsen af sig. Til gengæld synes jeg Ejdum cementerede sin vigtighed for holdet - en ægte kriger med gode dybe løb. Jeg er egentlig også tryg ved Grubbe som backup på 8’eren, han gjorde det fint i presset. Til gengæld skal Rami finde et andet sted at spille fodbold. Han passer ikke ind i det vi gerne vil - dynamisk og direkte spil i højt tempo.

              Hvis vi får ryddet op på de yderste mandater (Sauli, Mustafic, Burrey) og solgt et par eftertragtede (Don Deedson, Slotsager og Rami), så ville jeg ikke være nervøs, hvis det eneste vi gjorde, var, at hente en rigtig god central midt på enten 8’eren eller 6’eren. (En urealistisk drøm: Mathias Greve)

              Så kunne man altid kigge på tingene igen til vinter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Jeg synes vi så i kampen i går, at vi egentlig har en ret bred og god trup. Julius Askou spillede faktisk en fin 2. Halvleg, Gomez fik slet ikke spilletid, så CB er vi vidst dækket fint ind, selv med salg af Slotsager.

                3 ud af 4 mål scoret af angribere, og fornuftig kantpræstationer fra Charly, Jenner og Mucolli, det var vel kun Hansborg-Sørensen, der ikke rigtigt gjorde væsen af sig. Til gengæld synes jeg Ejdum cementerede sin vigtighed for holdet - en ægte kriger med gode dybe løb. Jeg er egentlig også tryg ved Grubbe som backup på 8’eren, han gjorde det fint i presset. Til gengæld skal Rami finde et andet sted at spille fodbold. Han passer ikke ind i det vi gerne vil - dynamisk og direkte spil i højt tempo.

                Hvis vi får ryddet op på de yderste mandater (Sauli, Mustafic, Burrey) og solgt et par eftertragtede (Don Deedson, Slotsager og Rami), så ville jeg ikke være nervøs, hvis det eneste vi gjorde, var, at hente en rigtig god central midt på enten 8’eren eller 6’eren. (En urealistisk drøm: Mathias Greve)

                Så kunne man altid kigge på tingene igen til vinter.
                sku' vi nu et liiiie...

                - det er godt nok et tyndt grundlag at vurdere truppen på. En kamp mod en modstander mange af os ikke kender noget til - var det start 11 i første halvleg? Og reserver i anden? Eller to blandede hold?

                Vi kom derfra med en sejr - og det er altid en god ting, flere fine præstationer. Men også stadig nogle bekymrende ting - nok især i første.

                Jeg håber virkeligt ikke de træffer deres beslutninger baseret på en træningskamp.

                Comment


                  Så røg Hebo til Lyngby

                  Comment


                    Kunne det have været os? Inden vi købte Myhra

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/rand...b-bod-i-januar

                    Var der andre i bund 6 der hentede en målmand?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kunne det have været os? Inden vi købte Myhra

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/rand...b-bod-i-januar

                      Var der andre i bund 6 der hentede en målmand?
                      Det kan det meget nemt havde været.

                      Mener også vi lagde et bud på Jonathan Fischer, som røg til Norge.

                      Comment


                        frederik ibsen er til prøvetræning. 27 årig målmand

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          frederik ibsen er til prøvetræning. 27 årig målmand
                          Det lugter af et farvel til MH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Det lugter af et farvel til MH
                            altså vi skal vel have 3 målmænd - og har de ikke en u19 stående klar så kan det vel give mening.

                            - men tænkte det samme, kunne godt tyde på et farvel til MH...Ibsen 2. keeper og så må man finde en yngre som 3. keeper

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              altså vi skal vel have 3 målmænd - og har de ikke en u19 stående klar så kan det vel give mening.

                              - men tænkte det samme, kunne godt tyde på et farvel til MH...Ibsen 2. keeper og så må man finde en yngre som 3. keeper
                              Er Ibsen bedre end Hansen?

                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-sig-frem-i-ob

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det tror jeg ikke, men nok billigere og måske en lidt mere langsigtet 2. Målmand der måske har lidt bedre fysisk.

                                Comment

                                Working...
                                X