Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Altså allerede en kæmpe opgradering på den 6`er ift Grubbe. Krydser alt hvad jeg har. Ville være en konge signing i vores tilstand
    Giv ham 3 år og gør ham til anføre så får vi lidt ro på den tjans :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

      Giv ham 3 år og gør ham til anføre så får vi lidt ro på den tjans :)
      Kunne jeg sagtens leve med og godt spottet. Havde ellers “unfollowed” ham. Men nu får han chancen igen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Han har idag postet et billede af sig selv med en OB trøje og har tilføjet et blåt og et hvidt hjerte…
        Nu er jeg ikke en haj til det der Insta. Men har andre DD84, set pågældende billede ?
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Nu er jeg ikke en haj til det der Insta. Men har andre DD84, set pågældende billede ?
          ja har lige været ind og se det - ikke postet som et billede men - hedder det hans story? et billede(eller video) der "afspilles"

          klik på hans profil billede så kan du se det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Nu er jeg ikke en haj til det der Insta. Men har andre DD84, set pågældende billede ?
            Ja det har jeg. Gik ind og fulgte ham igen. Den er god nok. Et billede af ham i den stribede med 2 hjerter som tekst

            Comment


              TB forklarer hvorfor Rami ikke var med idag

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...liver-i-ob-men

              Eller det gør han jo så ikke

              Comment


                Nå, er Trybull inde i varmen igen...
                Spændende, men han gjorde det ellers ret klart, at han ikke spiller 1. Division. Mon ikke det var en sidste hilsen.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  TB forklarer hvorfor Rami ikke var med idag

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...liver-i-ob-men

                  Eller det gør han jo så ikke
                  jeg er allerede ved at være lidt træt at troels og hans måde at svare / ikke svare på.

                  - der var meget dårligt med Westrøm - men jeg kunne godt lide hans måde at kommunikerer på, meget klar i sine udtalelser - især i starten.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Mange af nutidens fodboldspillere er simpelthen for usle. Ingen fælleskabsfølelse eller faglig stolthed i forhold til at rette op på det lort man selv har været med til at bringe klubben i. De har kun sig selv for øje og bliver fornærmede, hvis klubberne minder dem om den kontrakt de selv har underskrevet. Det er så ekstra ærgerligt for OB at man åbenbart har fuldt truppen op med den slags tarvelige personligheder..
                    Det er korrekt, men det er også et hårdt skudsmål, for klubberne er selv kyniske og underlagt den samme logik.

                    Hvorfor skulle nogle spillere udvise loyalitet overfor en klub, der, i det sekund tingene ikke går godt for dig, skiber dig afsted som Fenger eller Ivancevic. Hvem i klubberne har spillernes ryg? Faktum er jo bare, at det er spis eller bliv spist verden, og det er pisse klamt - men det er sådan det er.

                    Havde OB Anders Lindegaards interesse for øje, eller nogen loyalitet eller tro overfor ham, selvom han havde dedikeret sig til klubben siden han kunne gå? Næh, vi sendte ham til Aalesund, og hentede Roy Carroll. Sådan er der utallige eksempler. Mikkel Desler, Matti Lund Nielsen, Cristian Bolanos.

                    Eller nogle af de spillere Bjørn købte, men Alm ikke gad bruge? Fed måde at vinde sympati på.

                    Spillere bruger jo de redskaber og værktøjer de har til rådighed for at fremme deres egne karrierer, og hvorfor skulle de ikke det? Det er vores opgave, at finde den lille enklave af spillere, der bliver glade her, og ser tilbage på deres tid i OB med et smil på læben.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nå, er Trybull inde i varmen igen...
                      Spændende, men han gjorde det ellers ret klart, at han ikke spiller 1. Division. Mon ikke det var en sidste hilsen.
                      Jo kunne også bare være last farewell på movingday. Men i disse tider må man klynge sig til alt håb om at noget godt sker for os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                        Giv ham 3 år og gør ham til anføre så får vi lidt ro på den tjans :)
                        Jeg gad også godt få ham tilbage, men please ikke giv ham 3 år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Jeg gad også godt få ham tilbage, men please ikke giv ham 3 år.
                          det kan jo være noget af det man er nødt til at give; en høj løn, en lang kontrakt...han er 31 - ikke noget i vejen for at han skulle kunne spille 3 år mere. Skulle det sidste år være som trup/indskiftningsspiller så gjorde det vel heller ikke det store.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det kan jo være noget af det man er nødt til at give; en høj løn, en lang kontrakt...han er 31 - ikke noget i vejen for at han skulle kunne spille 3 år mere. Skulle det sidste år være som trup/indskiftningsspiller så gjorde det vel heller ikke det store.
                            Fint nok hvis man vil rulle terningerne og give ham 3 år, jeg vil bare ikke anbefale det. Det er sjældent en god idé at have 33/34 årige spillere som dine lønførende spillere. Derudover har man set utallige gange hvor hurtigt ned ad bakke det kan gå når spillere kommer forbi de 30 år. Vi har selv set det flere gange. Vi gav 30-årige Drachmann 4 år, han var reelt kun god i halvanden sæson. Vi gav 31-årige KEP 3 år, vi husker vidst alle hvor dårligt det gik. Lad os nu lade være med at lave den samme fejl igen. Fodboldklubber der er drevet godt giver ikke lange, dyre kontrakter til gamle spillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              det kan jo være noget af det man er nødt til at give; en høj løn, en lang kontrakt...han er 31 - ikke noget i vejen for at han skulle kunne spille 3 år mere. Skulle det sidste år være som trup/indskiftningsspiller så gjorde det vel heller ikke det store.
                              En mand på 31, som allerede har sagt farvel og gjort det klart han ikke gider 1. Division.

                              Hvis vi virkelig bruger en høj løn og en længere kontrakt på at vække hans motivation til pludselig at vil alligevel, så kan vi lige så godt pakke sammen på alt hvad der hedder kultur, ansvarlighed, dyder og alt det andet. Så har vi ikke lært en skid!!!
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Fint nok hvis man vil rulle terningerne og give ham 3 år, jeg vil bare ikke anbefale det. Det er sjældent en god idé at have 33/34 årige spillere som dine lønførende spillere. Derudover har man set utallige gange hvor hurtigt ned ad bakke det kan gå når spillere kommer forbi de 30 år. Vi har selv set det flere gange. Vi gav 30-årige Drachmann 4 år, han var reelt kun god i halvanden sæson. Vi gav 31-årige KEP 3 år, vi husker vidst alle hvor dårligt det gik. Lad os nu lade være med at lave den samme fejl igen. Fodboldklubber der er drevet godt giver ikke lange, dyre kontrakter til gamle spillere.
                                i sidste ende er det nok også bare det muliges kunst.

                                Fint man foretrækker at finde en 25-28 årige, med masser af erfaring, talent og videresalgsmuligheder - men pt er OB nok bare ikke lige så attraktive. Og så kan man ende med at skulle sluge et par kameler, betale lidt for meget til en spiller der måske tidligere har sagt at han var for god til 1. division.

                                Og det vil jeg have det ok hvis det er der vi ender - vi skal ikke have for mange af den slags i truppen - og så syntes jeg aldrig der var en finger at sætte på Trybulls indsats.

                                På sigt syntes jeg det giver god mening, at man som klub gerne vil derhen hvor man ikke giver den slags kontrakter til spillere over en vis alder. Men lige nu og her - hvor vi skal rykke op, og står med rigtigt mange dygtige, men meget unge spillere - der ser jeg gerne en Trybull eller 2 mere i truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X