Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det bliver nogle spændende dage for OB som helt sikkert har en videresalgs klausul..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-minteh-handel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det bliver nogle spændende dage for OB som helt sikkert har en videresalgs klausul..

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-minteh-handel
      Helt sikkert? Vi får se. Håber i den grad du har ret, da andre åbenbart mener det modsatte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Helt sikkert? Vi får se. Håber i den grad du har ret, da andre åbenbart mener det modsatte.
        Selvfølgelig har vi det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det bliver nogle spændende dage for OB som helt sikkert har en videresalgs klausul..

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-minteh-handel
          haha - kan sgu meget godt li' den unge mand skaber lidt problemer for klubberne og deres transfer karrusel. Finacial Fair Play og hvad de ellers kalder det...de får aldrig styr på klubberne, jo de engelske er vidst lidt mere fokuseret på deres egen version af de regler - men de har jo allerede fundet en vej udenom.

          Sælg en spiller - bogfør det fulde beløb nu og her, køb en anden hvor prisen kan afskrives over x-antal år...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            haha - kan sgu meget godt li' den unge mand skaber lidt problemer for klubberne og deres transfer karrusel. Finacial Fair Play og hvad de ellers kalder det...de får aldrig styr på klubberne, jo de engelske er vidst lidt mere fokuseret på deres egen version af de regler - men de har jo allerede fundet en vej udenom.

            Sælg en spiller - bogfør det fulde beløb nu og her, køb en anden hvor prisen kan afskrives over x-antal år...
            Enig, det er stærkt nok. For et par dage siden var han på vej til Everton, det kunne godt være at han selv var frustreret over at den handel heller ikke blev til noget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Enig, det er stærkt nok. For et par dage siden var han på vej til Everton, det kunne godt være at han selv var frustreret over at den handel heller ikke blev til noget.
              Men det nytter jo ikke noget, da han risikerer at spille andetholdsfodbold i den kommende sæson, hvis ingen andre PL-klubber vil købe ham til den pris.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Men det nytter jo ikke noget, da han risikerer at spille andetholdsfodbold i den kommende sæson, hvis ingen andre PL-klubber vil købe ham til den pris.
                Nu er det jo tidligt på vinduet, og de første megahandler har endnu ikke sat cirkulation i pengestrømmene. Det er ikke uklogt af Minteh og Bojang at trække tiden (og lække Lyon-historien til pressen måske?) for at få de PL-klubber, der skal have gang i deres regnskabsfiflerier ud af busken.

                Det er naturligvis et sats, men så tidligt på vinduet er indsatsen ikke så stor fra Mintehs side.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Nu er det jo tidligt på vinduet, og de første megahandler har endnu ikke sat cirkulation i pengestrømmene. Det er ikke uklogt af Minteh og Bojang at trække tiden (og lække Lyon-historien til pressen måske?) for at få de PL-klubber, der skal have gang i deres regnskabsfiflerier ud af busken.

                  Det er naturligvis et sats, men så tidligt på vinduet er indsatsen ikke så stor fra Mintehs side.
                  Jeg synes, satset er alt for stort og ikke gennemtænkt.

                  Men ser frem til, at jeg tog fejl !

                  P.S. er det virkeligt fedt at komme til en klub pga. "regnskabsfiflerier" end at skifte fordi klubben (f.eks Lyon) ser én som en forstærkning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Jeg synes, satset er alt for stort og ikke gennemtænkt.

                    Men ser frem til, at jeg tog fejl !

                    P.S. er det virkeligt fedt at komme til en klub pga. "regnskabsfiflerier" end at skifte fordi klubben (f.eks Lyon) ser én som en forstærkning
                    altså grunden til Newcastle vil sælge er pga "regnskabsfiflerier" - så uanset hvor han tager hen vil det være som en del af det. Nu står der han vil til PL - men kunne jo også have noget at gøre med hvilken klub han bliver kædet sammen med - Lyon spiller mig bekendt ikke CHL næste sæson...og når han har været kædet sammen med klubber som Dortmund så kan jeg da godt forstå han ikke tager det første det bedste bud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså grunden til Newcastle vil sælge er pga "regnskabsfiflerier" - så uanset hvor han tager hen vil det være som en del af det. Nu står der han vil til PL - men kunne jo også have noget at gøre med hvilken klub han bliver kædet sammen med - Lyon spiller mig bekendt ikke CHL næste sæson...og når han har været kædet sammen med klubber som Dortmund så kan jeg da godt forstå han ikke tager det første det bedste bud.
                      Lyon er ikke, i sammenligning med Liverpool og Dortmund, en specielt prangende adresse. Om Liverpool-interessen er reel tvivler jeg lidt på, dertil er Minteh for uprøvet på dét niveau. 350 millioner er mange penge, også for storklubberne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Helt sikkert? Vi får se. Håber i den grad du har ret, da andre åbenbart mener det modsatte.
                        Jeg tillader mig i hvert fald at være skeptisk.
                        BW nævnte det ikke da forklarede hvordan økonomien i transferen var sat sammen... og medierne nævner heller ikke noget om at penge kan være på vej. Noget de jo ellers gør når det er tilfældet.

                        Der er faktisk ikke noget der umiddelbart peger på det.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Lyon er ikke, i sammenligning med Liverpool og Dortmund, en specielt prangende adresse. Om Liverpool-interessen er reel tvivler jeg lidt på, dertil er Minteh for uprøvet på dét niveau. 350 millioner er mange penge, også for storklubberne.
                          nu har Liverpool jo lige fået ny træner - som har et ret godt kendskab til Minteh så helt utænkelig tror jeg da ikke det er.

                          og ja det er da mange penge - men det er jo generelt latterligt store beløb de leger med - og skal de have en mere "proven" spiller så kommer det til at koste endnu mere. Højlund røg til united for hvad...omkring 600 mill - efter en fin sæson i serie A

                          - og hvis ikke Newcastle lykkedes med at få ham sendt afsted...så er deres trup vel ikke SÅ bred at han ikke skulle kunne spille sig ind på holdet der.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Lyon er ikke, i sammenligning med Liverpool og Dortmund, en specielt prangende adresse. Om Liverpool-interessen er reel tvivler jeg lidt på, dertil er Minteh for uprøvet på dét niveau. 350 millioner er mange penge, også for storklubberne.
                            Liverpoolinteressen kommer fra ansættelsen af Slot, som er fan af Minteh.

                            Det samme kunne man vel sige om Rasmus Højlund

                            @mhbp​ beklager, havde ikke set, at du skrev det samme eksempel... to genier, én tanke
                            Last edited by Online; 27-06-2024, 12:22.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Jeg tillader mig i hvert fald at være skeptisk.
                              BW nævnte det ikke da forklarede hvordan økonomien i transferen var sat sammen... og medierne nævner heller ikke noget om at penge kan være på vej. Noget de jo ellers gør når det er tilfældet.

                              Der er faktisk ikke noget der umiddelbart peger på det.
                              Mener kun BW nævnte præstationsklausuler, som kunne øge salget med nogle millioner (faktisk nævnte han et max beløb, men intet om videresalgsklausuler, hvilket sportschefer ofte "praler" med).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Selvfølgelig har vi det
                                Hvordan er det en selvfølge at OB både skulle have præstationsklausuler OG en videresalgsklausul, samtidig med en okay transfer ... i så fald er de ikke ret smarte i Newcastle :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X