Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Forestiller mig at vi er nærmere 100.000kr
    De har jo selv lige solgt Erenbjerg for et rekordbeløb (250.000 euro i flg transfermarkt) så jeg tænker det er markant mere end 100.000 kr.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      De har jo selv lige solgt Erenbjerg for et rekordbeløb (250.000 euro i flg transfermarkt) så jeg tænker det er markant mere end 100.000 kr.
      En ting er jo et rekorsalg, en anden ting er et rekordkøb. Tvivler sgu på de har betalt omkring 1,8 mio dk for Mouritsen.
      Men fedt hvis de har

      Comment


        Hvem er målmanden, der er med til trænng på billedet her? https://twitter.com/obstemmer/status...325057/photo/2

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          En ting er jo et rekorsalg, en anden ting er et rekordkøb. Tvivler sgu på de har betalt omkring 1,8 mio dk for Mouritsen.
          Men fedt hvis de har
          Det er bestemt heller ikke det jeg antyder
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Hvem er målmanden, der er med til trænng på billedet her? https://twitter.com/obstemmer/status...325057/photo/2
            Mener bestemt at det er Marcus Eskildsen fra U17. Han er bestemt en contender til 3. Målmand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Nogen der har en ide af, i hvilken størrelsesorden det "rekordbeløb" som B93 har betalt for Mouritsen ligger i.?
              Forstiller mig ikke vi er over 1 million kr.?
              Mon ikke det er 200.000-300.000 kr. Max.
              Kunne godt være mindre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                En ting er jo et rekorsalg, en anden ting er et rekordkøb. Tvivler sgu på de har betalt omkring 1,8 mio dk for Mouritsen.
                Men fedt hvis de har
                300.000,-

                Comment


                  Det ser ud til at Minteh alligevel bliver solgt. Til Brighton for 33 mio pund ifølge The Athletic

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    De har jo selv lige solgt Erenbjerg for et rekordbeløb (250.000 euro i flg transfermarkt) så jeg tænker det er markant mere end 100.000 kr.
                    Det er altså en klub der nærmest aldrig har betalt en transfer for en spiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                      Det ser ud til at Minteh alligevel bliver solgt. Til Brighton for 33 mio pund ifølge The Athletic
                      Så må vi jo bare håbe at vi har 10-15% i videresalg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Det ser ud til at Minteh alligevel bliver solgt. Til Brighton for 33 mio pund ifølge The Athletic
                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...stle-om-minteh

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så må vi jo bare håbe at vi har 10-15% i videresalg
                          Det er en mindre katastrofe, hvis det ikke var en del af aftalen da han blev solgt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Det er en mindre katastrofe, hvis det ikke var en del af aftalen da han blev solgt.
                            Jeg kan simpelthen ikke forestille mig et scenarie med en ung spiller hvor vi ikke har sådan en. Det er jo nærmest standart i moderne fodbold. Spørgsmålet er vel mere hvor høj den er

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kan simpelthen ikke forestille mig et scenarie med en ung spiller hvor vi ikke har sådan en. Det er jo nærmest standart i moderne fodbold. Spørgsmålet er vel mere hvor høj den er
                              Jeg tror du har ret. Det er bare sjovt at man ikke har set det nævnt nogen steder.
                              Til sammenligning har jeg f.eks. læst om hvor mange penge FC Midtjylland har udsigt til hvis Artem Dovbyk bliver solgt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Jeg tror du har ret. Det er bare sjovt at man ikke har set det nævnt nogen steder.
                                Til sammenligning har jeg f.eks. læst om hvor mange penge FC Midtjylland har udsigt til hvis Artem Dovbyk bliver solgt.
                                Mon ikke der kommer noget frem når/hvis den bliver officiel i morgen?? Det er jo heller ikke så interessant at skrive om 1.Div

                                Comment

                                Working...
                                X