Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Det var tydeligt for mig at det var en katastrofe at sende Tongya væk. Hans arbejdsiver og disciplin er præcis hvad vi har manglet. Alms forkærlighed for hurtigløbere (som ikke havde evnerne eller viljen til at arbejde defensivt) på kanterne har kostet os dyrt denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Vi kunne godt have brugt ham. Men nu når skaden er sket er 1 mill euro vel ok. Jeg tvivler dog stærkt på at vi beholder dem alle selv
Når det er sagt, så vil en million euro for Tongya være fint nu og jo flere gode salg der kan laves, jo bedre, om ikke andet, så for Thorborgs humør og det er bedst for os, at Thorborg er i godt humør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Sidder lidt med en følelse af, at de penge der tjenes, går til Thorborg. På den anden side, så har Thorborg også historisk dækket underskud. På den måde bliver det ligegyldigt for os som fans. Der bliver lagt et budget, der kan bruges på spillere, alt over og under regulerer Thorborg til.
Når det er sagt, så vil en million euro for Tongya være fint nu og jo flere gode salg der kan laves, jo bedre, om ikke andet, så for Thorborgs humør og det er bedst for os, at Thorborg er i godt humør.
Der er skudt mange penge ind men man kan ikke se af regnskabet hvor pengene ender i OS&E men OB har historisk lavet underskud.
Der er på intet tidspunkt sket udbytte fra OS&E til hverken OB eller andre."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Thorborg har på intet tidspunkt fået penge ud af OB/OS&E.
Der er skudt mange penge ind men man kan ikke se af regnskabet hvor pengene ender i OS&E men OB har historisk lavet underskud.
Der er på intet tidspunkt sket udbytte fra OS&E til hverken OB eller andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Skal sgu ned og kigge i åen så, et eller andet sted må de vel læsse alle pengene af, hvis ikke han tager penge ud.Last edited by Online; 18-05-2024, 08:42.
Comment
-
Thorborg har på intet tidspunkt fået penge ud af OB/OS&E.
Der er på intet tidspunkt sket udbytte fra OS&E til hverken OB eller andre.
Comment
-
Nej, men man får et overskud, som ikke umiddelbart giver større spillerbudget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Skal sgu ned og kigge i åen så, et eller andet sted må de vel læsse alle pengene af, hvis ikke han tager penge ud."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Et spillerbudget varierer vel ikke 1:1 med over-/underskud. Fordi man har haft et heldigt salg på 50 millioner hæver man jo ikke automatisk spillebudgettet med det samme beløb. Myhra og Gomez havde vi nok ikke købt, hvis budgettet var blevet justeret. Kan også være, at man havde sat "penge i banken" til sommerens vindue, hvilket nok ikke var den bedste beslutning i vores nuværende situation. Som mange har nævnt burde vi i vintervinduet havde fokuseret på at hente en rendyrket 9'er og beholdt Ivan.
Men fair nok, det er jo derfor det her kaldes et debatforumLast edited by Polle; 18-05-2024, 09:34.
Comment
-
Ikke 1:1, men jeg var rystet i sommers, salg for 80-90 mio., der blev der imo fedtet for meget med købene, selv om de nok var dyrere end først antaget (hør podcast om regnskabet på SFÅ). Den gang var jeg rystet, ikke at jeg troede det ville medføre den nuværende situation, så meget jeg gider ikke lege mandagstræner på det.
Men fair nok, det er jo derfor det her kaldes et debatforum
Comment
Comment