Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kan også være Søren Krogh eller OB har en klausul i tilfælde af nedrykning omkring cheftrænerposten.

I så fald kunne det måske give mening af hente Kim Engstrøm hjem. Han kender 1. division og han har et indgående kendskab til OB’s akademi og hvis der er noget vi har behov for, så er det at få et endnu bedre link imellem vores superligahold og akademiet. Og det gælder jo faktisk lige meget om vi rykker ned eller vi endnu engang lige når at redde røven.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ob-rykker-ned
    https://bold.dk/fodbold/klubber/b-93...med-traenerduo

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-ob-lejesvend
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Det var tydeligt for mig at det var en katastrofe at sende Tongya væk. Hans arbejdsiver og disciplin er præcis hvad vi har manglet. Alms forkærlighed for hurtigløbere (som ikke havde evnerne eller viljen til at arbejde defensivt) på kanterne har kostet os dyrt denne sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det var tydeligt for mig at det var en katastrofe at sende Tongya væk. Hans arbejdsiver og disciplin er præcis hvad vi har manglet. Alms forkærlighed for hurtigløbere (som ikke havde evnerne eller viljen til at arbejde defensivt) på kanterne har kostet os dyrt denne sæson.
          Enig. Vi kunne godt have brugt ham. Men nu når skaden er sket er 1 mill euro vel ok. Jeg tvivler dog stærkt på at vi beholder dem alle selv

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Vi kunne godt have brugt ham. Men nu når skaden er sket er 1 mill euro vel ok. Jeg tvivler dog stærkt på at vi beholder dem alle selv
            Sidder lidt med en følelse af, at de penge der tjenes, går til Thorborg. På den anden side, så har Thorborg også historisk dækket underskud. På den måde bliver det ligegyldigt for os som fans. Der bliver lagt et budget, der kan bruges på spillere, alt over og under regulerer Thorborg til.

Når det er sagt, så vil en million euro for Tongya være fint nu og jo flere gode salg der kan laves, jo bedre, om ikke andet, så for Thorborgs humør og det er bedst for os, at Thorborg er i godt humør.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...forventer-exit

Comment

Imponerende, hvis han rykker ned med to klubber på en sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Sidder lidt med en følelse af, at de penge der tjenes, går til Thorborg. På den anden side, så har Thorborg også historisk dækket underskud. På den måde bliver det ligegyldigt for os som fans. Der bliver lagt et budget, der kan bruges på spillere, alt over og under regulerer Thorborg til.

Når det er sagt, så vil en million euro for Tongya være fint nu og jo flere gode salg der kan laves, jo bedre, om ikke andet, så for Thorborgs humør og det er bedst for os, at Thorborg er i godt humør.
                  Thorborg har på intet tidspunkt fået penge ud af OB/OS&E.

Der er skudt mange penge ind men man kan ikke se af regnskabet hvor pengene ender i OS&E men OB har historisk lavet underskud.

Der er på intet tidspunkt sket udbytte fra OS&E til hverken OB eller andre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der er skudt mange penge ind men man kan ikke se af regnskabet hvor pengene ender i OS&E men OB har historisk lavet underskud.

Skal sgu ned og kigge i åen så, et eller andet sted må de vel læsse alle pengene af, hvis ikke han tager penge ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Skal sgu ned og kigge i åen så, et eller andet sted må de vel læsse alle pengene af, hvis ikke han tager penge ud.
                      Større administration, væsentligt højere renter på lån, dyre korte kontrakter, hotelbyggeri m.m... der er masser af steder i klubben/OS&E, hvor er der "ekstra" omkostninger !
                      Last edited by Online; 18-05-2024, 08:42.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nej, men man får et overskud, som ikke umiddelbart giver større spillerbudget.

Comment

Nej, men man får et overskud, som ikke umiddelbart giver større spillerbudget.
                          Et spillerbudget varierer vel ikke 1:1 med over-/underskud. Fordi man har haft et heldigt salg på 50 millioner hæver man jo ikke automatisk spillebudgettet med det samme beløb. Myhra og Gomez havde vi nok ikke købt, hvis budgettet var blevet justeret. Kan også være, at man havde sat "penge i banken" til sommerens vindue, hvilket nok ikke var den bedste beslutning i vores nuværende situation. Som mange har nævnt burde vi i vintervinduet havde fokuseret på at hente en rendyrket 9'er og beholdt Ivan.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Flere penge til akademiet, OsenseQ, flere trænere, større indkøb .. koster ikke gratis ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Et spillerbudget varierer vel ikke 1:1 med over-/underskud. Fordi man har haft et heldigt salg på 50 millioner hæver man jo ikke automatisk spillebudgettet med det samme beløb. Myhra og Gomez havde vi nok ikke købt, hvis budgettet var blevet justeret. Kan også være, at man havde sat "penge i banken" til sommerens vindue, hvilket nok ikke var den bedste beslutning i vores nuværende situation. Som mange har nævnt burde vi i vintervinduet havde fokuseret på at hente en rendyrket 9'er og beholdt Ivan.
                              Ikke 1:1, men jeg var rystet i sommers, salg for 80-90 mio., der blev der imo fedtet for meget med købene, selv om de nok var dyrere end først antaget (hør podcast om regnskabet på SFÅ). Den gang var jeg rystet, ikke at jeg troede det ville medføre den nuværende situation, så meget gider jeg ikke lege mandagstræner på det.

Men fair nok, det er jo derfor det her kaldes et debatforum
                              Last edited by Polle; 18-05-2024, 09:34.

Comment

Ikke 1:1, men jeg var rystet i sommers, salg for 80-90 mio., der blev der imo fedtet for meget med købene, selv om de nok var dyrere end først antaget (hør podcast om regnskabet på SFÅ). Den gang var jeg rystet, ikke at jeg troede det ville medføre den nuværende situation, så meget jeg gider ikke lege mandagstræner på det.

Men fair nok, det er jo derfor det her kaldes et debatforum
                                Jeg forstår dig Men tror fokusset i koncernen har været meget på de andre ben, for at få dem tilbage på rette spor efter coronaen !

Comment

Working...
                                X