Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Bare lidt spændende hvordan de cirka 25 mio. kr. skal bruges. Håber da det kommer fodbolddelen af koncernen lidt til gode.
    Tror de ryger direkte i fælleskassen, da klubben jo ikke har brug for pengene efter de flere af de mest løntunge spillere er væk.

    Så måske man går fra papirservietter til dem af stof på Odeon....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg håber da også man kan vælge at plostre sig så der er lidt at lege med til næste sommer - uanset hvor meget man sælger for nu så tror jeg det bliver vanskeligt at bruge alle de penge (selv hvis TB fik lov til det)
      så brug dem på at hente nogle profiler ind nu og her, profiler af den slags vi kan tiltrække, brug en del på at få opsagt kontrakter (det tror jeg desværre ikke vi kommer udenom) så er der stadig forhold udenfor banen hvor man kan bruge pengene.

      Men gjorde ikke noget om der lå nogle midler klar til når vi forhåbentlig skal til at styrke os frem mod superliga sæsonen 25/26...

      og så håber jeg da ikke man helt har opgivet den gambianske forbindelse man har fået åbnet for. Prøv da at bringe et par unge talenter mere op løbende, med Yaya og Manneh i truppen og med det salg af Minteh så må vi have en rimelig chance for at kunne tiltrække nogle talenter

      edit: tænker ikke slots spiller her efter du har solgt ham

      men ja start 11 ser fornuftig ud - der skal bare også være noget at skyde med fra bænken
      Meget enig i det hele

      Men nu skrev jeg også “til første kamp” ud fra den vurdering at Slots først ryger sidst i Aug

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jeg håber da også man kan vælge at plostre sig så der er lidt at lege med til næste sommer - uanset hvor meget man sælger for nu så tror jeg det bliver vanskeligt at bruge alle de penge (selv hvis TB fik lov til det)
        så brug dem på at hente nogle profiler ind nu og her, profiler af den slags vi kan tiltrække, brug en del på at få opsagt kontrakter (det tror jeg desværre ikke vi kommer udenom) så er der stadig forhold udenfor banen hvor man kan bruge pengene.

        Men gjorde ikke noget om der lå nogle midler klar til når vi forhåbentlig skal til at styrke os frem mod superliga sæsonen 25/26...

        og så håber jeg da ikke man helt har opgivet den gambianske forbindelse man har fået åbnet for. Prøv da at bringe et par unge talenter mere op løbende, med Yaya og Manneh i truppen og med det salg af Minteh så må vi have en rimelig chance for at kunne tiltrække nogle talenter

        edit: tænker ikke slots spiller her efter du har solgt ham

        men ja start 11 ser fornuftig ud - der skal bare også være noget at skyde med fra bænken
        Jeg håber bestemt også at der kan blive "sat penge i banken" til senere brug så at sige, men der vel også et hul at dække efter Sve(i)n Köhler på 7-9 mill. og så tænker jeg da at en hybridbane i Ådalen må stå højt på ønskelisten, når vi nu ikke kan/vil/må bruge mønterne på spillerprofiler hvis vi i øvrigt har samme økonomiske formåen som sidste år.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Meget enig i det hele

          Men nu skrev jeg også “til første kamp” ud fra den vurdering at Slots først ryger sidst i Aug
          ja så jeg godt...lidt sent ganske vidst

          - håber ikke han er her så længe...skal han afsted så få det gjort asap. Men det er selvf ikke sikkert det er muligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg håber bestemt også at der kan blive "sat penge i banken" til senere brug så at sige, men der vel også et hul at dække efter Sve(i)n Köhler på 7-9 mill. og så tænker jeg da at en hybridbane i Ådalen må stå højt på ønskelisten, når vi nu ikke kan/vil/må bruge mønterne på spillerprofiler hvis vi i øvrigt har samme økonomiske formåen som sidste år.
            jeg tror mest det er et spørgsmål om at vi ikke kan...eller det kan vi - vi kan jo bare overbetale i helt ekstrem grad, det håber jeg så ikke vi gør. Men forventer da vi henter noget ind - et par erfarne profiler der kan være med til at bygge holdet de næste 2-3 sæsoner, nogle der kan støtte de unge...spillere som har været nævnt tidligere; Høegh, Grønning eller Hebo - og hvis de bliver spillere af den kaliber så tror jeg da også vi kommer til at betale - billige er de næppe.

            - Men nu er Kadrii også stoppet - det er en pæn månedsløn der er sparet der.

            Comment


              https://bold.dk/fodbold/klubber/hb-k...-efter-bommert

              Nogen der kender ham her.? Er han en reel profil og kunne det være en vi kunne bruge.?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/klubber/hb-k...-efter-bommert

                Nogen der kender ham her.? Er han en reel profil og kunne det være en vi kunne bruge.?
                Ikke den attitude jeg er helt vildt med at tage lønforhøjelsen med og så at udnytte en admnistrev fejl af barndomsklubben.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Ikke den attitude jeg er helt vildt med at tage lønforhøjelsen med og så at udnytte en admnistrev fejl af barndomsklubben.
                  Han har dog sin egen udlægning af sagen, men det er jo ikke OB-relateret så deeeh

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/hb-k...hb-koge-profil

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    https://bold.dk/fodbold/klubber/hb-k...-efter-bommert

                    Nogen der kender ham her.? Er han en reel profil og kunne det være en vi kunne bruge.?
                    Han virker som et klamt menneske, så ham tænker jeg bare man skal holde nallerne fra...
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Han virker som et klamt menneske, så ham tænker jeg bare man skal holde nallerne fra...
                      Det er ellers noget af en konklusion, baseret på HB Køges udlægning af sagen…. Læser man hans egen udlægning af sagen ser det noget anderledes ud

                      Comment


                        Er sgu lidt bekymret over den Minteh deal med ffp vinduet lukker til midnat. Kan der gå kludder i den hvis man ikke når det inden?
                        Det lyder jo til at eneste årsag til salg er at de frygter ffp hammeren

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er sgu lidt bekymret over den Minteh deal med ffp vinduet lukker til midnat. Kan der gå kludder i den hvis man ikke når det inden?
                          Det lyder jo til at eneste årsag til salg er at de frygter ffp hammeren
                          Newcastle har vidst solgt en anden spiller - så ikke sikkert de har behov for at sælge Minteh inden deadline længere.

                          - men med den interesse der allerede har været for ham, mon så ikke han ryger i dette vindue under alle omstændigheder. Hvis ikke Newcastle vil bruge ham så kan de jo styrke sig på andre områder med et salg - og måske komme det ffp (eller hvad de kalder det) i forkøbet til næste år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            Newcastle har vidst solgt en anden spiller - så ikke sikkert de har behov for at sælge Minteh inden deadline længere.

                            - men med den interesse der allerede har været for ham, mon så ikke han ryger i dette vindue under alle omstændigheder. Hvis ikke Newcastle vil bruge ham så kan de jo styrke sig på andre områder med et salg - og måske komme det ffp (eller hvad de kalder det) i forkøbet til næste år.
                            Jeg læste et sted, TipsBladet tror jeg, at Newcastle ville sælge 2 spillere for i alt 600 mill. kr. og det skulle være Minteh til Brighton for 290 mill. og Elliot Anderson som angiveligt er på vej til Nottingham Forest.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Så kom den her. Fabrizio bekræfter

                              https://x.com/FabrizioRomano/status/1807572464379015519

                              Det blev “kun” 30 mill £. Ialt ca 264.000.000kr

                              10% af transfer overskuddet plus 0,5% af det samlede beløb i uddannelses penge(var han her ikke kun imens han var 18 år?)

                              Det må være ca 22 mill ialt

                              Comment


                                The Athletic har transferen til 33 mill pund så hvis de har ret rammer vi ca 25 mill

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fra-newcastle

                                Comment

                                Working...
                                X