Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon det bl.a. var derfor vi forlængede aftalen med dem...
https://ob.dk/nyheder/2024/juni/vi-h...ben-marienlyst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
"Maren" er en dejlig klub, men OB må kunne lave nogle ordentlige træningsbaner tættere på enten Ådalen eller Stadion området.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Troels er blevet forholdt det, og der kom han med et politikersvar om at det bliver en dårlig undskyldning.
Tror ikke man kommer det nærmere pt., selv hvis han var blevet spurgt for nylig.
Desværre.
Men jeg håber da at det er hans førsteprioritet, og bare ikke siger noget om det, for ikke at blive haglet ned når det så trækker ud eller lignende
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg vil gerne anerkende at Troels midt i et transfervindue med +10 spillere som gerne vil væk, har rigeligt at se til med truppen. Til gengæld kunne man da godt forvente at andre i organisationen tog affære og gav en update. Særligt Enrico, som jo har plæderet at pengene er sat af til det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg vil gerne anerkende at Troels midt i et transfervindue med +10 spillere som gerne vil væk, har rigeligt at se til med truppen. Til gengæld kunne man da godt forvente at andre i organisationen tog affære og gav en update. Særligt Enrico, som jo har plæderet at pengene er sat af til det.
Men nu står hybriden snart færdig på stadion og det kunne måske være på sin plads i den forbindelse at et OB medie kunne spørge til træningsbaner
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis.
Men nu står hybriden snart færdig på stadion og det kunne måske være på sin plads i den forbindelse at et OB medie kunne spørge til træningsbaner
- Likes 1
Comment
-
Der sker godt nok noget i Horsens efter den nye ejer er kommet til...
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...a-dyr-svensker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVi har en kæmpe trup, men mangler vel endnu en målmand (specielt hvis MHs skadeshistorik ikke bliver bedre)
MH tænker jeg også er en kandidat til at tage videre, han er nok rimelig dyr, har næppe den store lyst til at være anden keeper i 1 division. Kan vi være heldige at Randers vil overtage ham? Calgren skal vidst videre...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægDer sker godt nok noget i Horsens efter den nye ejer er kommet til...
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...a-dyr-svensker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes der sker en del i mange af de andre 1 divisionshold...bare virkeligt svært at vurdere hvad det sådan rigtigt betyder for os - når man intet kendskab har til holdene i forvejen
For blot et par år siden så man ikke de beløb, som bl.a. Horsens lægger i dag.
Derfor tror jeg ikke en hurtig oprykning bliver så nem som nogle fans forventer. Men vi er nok lidt klogere, når vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg synes, at 1. division er blevet rigtig stærk speciel på økonomien.
For blot et par år siden så man ikke de beløb, som bl.a. Horsens lægger i dag.
Derfor tror jeg ikke en hurtig oprykning bliver så nem som nogle fans forventer. Men vi er nok lidt klogere, når vinduet lukker.
Men det mangler vi så også at få svar på - har man rystet det forfærdelige forår af sig? Eller ligger det stadig lige under overfladen.
Den del er for mig at se det største issue.
Dernæst kommer truppen - og der kommer nok til at ske en hel del de næste knap 8 uger
Comment
Comment