Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Ikke overraskende. Tænker ikke at Slotsager er uforstående overfor denne beslutning. Helt sikkert et tegn på at man ikke behøver et U19 til at skyde ham af og at han skal bruges indtil den dag at han sælges

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Mon det bl.a. var derfor vi forlængede aftalen med dem...

      https://ob.dk/nyheder/2024/juni/vi-h...ben-marienlyst
      "Maren" er en dejlig klub, men OB må kunne lave nogle ordentlige træningsbaner tættere på enten Ådalen eller Stadion området.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        "Maren" er en dejlig klub, men OB må kunne lave nogle ordentlige træningsbaner tættere på enten Ådalen eller Stadion området.
        Man burde altså kunne lave en ordentlig hybridbane i Ådalen. Det er vel kun et spørgsmål om at hæve banen. Anerkender ikke det skulle være så svært.

        Comment


          Så kan I ånde lettet op

          https://bold.dk/fodbold/klubber/aarh...-kolding-spids

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Man burde altså kunne lave en ordentlig hybridbane i Ådalen. Det er vel kun et spørgsmål om at hæve banen. Anerkender ikke det skulle være så svært.
            Fortæl det til Enrico.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Troels er blevet forholdt det, og der kom han med et politikersvar om at det bliver en dårlig undskyldning.
              Tror ikke man kommer det nærmere pt., selv hvis han var blevet spurgt for nylig.

              Desværre.

              Men jeg håber da at det er hans førsteprioritet, og bare ikke siger noget om det, for ikke at blive haglet ned når det så trækker ud eller lignende
              Jeg vil gerne anerkende at Troels midt i et transfervindue med +10 spillere som gerne vil væk, har rigeligt at se til med truppen. Til gengæld kunne man da godt forvente at andre i organisationen tog affære og gav en update. Særligt Enrico, som jo har plæderet at pengene er sat af til det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg vil gerne anerkende at Troels midt i et transfervindue med +10 spillere som gerne vil væk, har rigeligt at se til med truppen. Til gengæld kunne man da godt forvente at andre i organisationen tog affære og gav en update. Særligt Enrico, som jo har plæderet at pengene er sat af til det.
                Helt enig. Man bør forvente at uddelgering af arbejdsopgaver, er noget der er meget fokus på især i den nuværende situation. Men jeg sidder som så ofte før med fornemmelsen af, at der mangler handling bag de ofte mange flotte ord, og det det gælder ikke "kun" her. Måske ledelsen lige skulle overveje, hvad det er man udmelder og hvor markant. Hvis man gang på ikke følger det op med handling. Der skulle gerne være bare en vis sammenhæng imellem ord og så handling.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg vil gerne anerkende at Troels midt i et transfervindue med +10 spillere som gerne vil væk, har rigeligt at se til med truppen. Til gengæld kunne man da godt forvente at andre i organisationen tog affære og gav en update. Særligt Enrico, som jo har plæderet at pengene er sat af til det.
                  Præcis.
                  Men nu står hybriden snart færdig på stadion og det kunne måske være på sin plads i den forbindelse at et OB medie kunne spørge til træningsbaner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Præcis.
                    Men nu står hybriden snart færdig på stadion og det kunne måske være på sin plads i den forbindelse at et OB medie kunne spørge til træningsbaner
                    Ja det er jo nærliggende. Nu er opfordringen i hvert fald givet videre, hvis ikke vi hører noget inden.

                    Comment


                      Der sker godt nok noget i Horsens efter den nye ejer er kommet til...

                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...a-dyr-svensker

                      Comment


                        Vi har en kæmpe trup, men mangler vel endnu en målmand (specielt hvis MHs skadeshistorik ikke bliver bedre)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Vi har en kæmpe trup, men mangler vel endnu en målmand (specielt hvis MHs skadeshistorik ikke bliver bedre)
                          "kæmpe" er vel så meget sagt. 29 mand - og ja der skal gerne nogle ud. Men der skal også en del ind...vi har for mange der næppe har niveau og mange helt unge.

                          MH tænker jeg også er en kandidat til at tage videre, han er nok rimelig dyr, har næppe den store lyst til at være anden keeper i 1 division. Kan vi være heldige at Randers vil overtage ham? Calgren skal vidst videre...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Der sker godt nok noget i Horsens efter den nye ejer er kommet til...

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...a-dyr-svensker
                            syntes der sker en del i mange af de andre 1 divisionshold...bare virkeligt svært at vurdere hvad det sådan rigtigt betyder for os - når man intet kendskab har til holdene i forvejen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              syntes der sker en del i mange af de andre 1 divisionshold...bare virkeligt svært at vurdere hvad det sådan rigtigt betyder for os - når man intet kendskab har til holdene i forvejen
                              Jeg synes, at 1. division er blevet rigtig stærk speciel på økonomien.

                              For blot et par år siden så man ikke de beløb, som bl.a. Horsens lægger i dag.

                              Derfor tror jeg ikke en hurtig oprykning bliver så nem som nogle fans forventer. Men vi er nok lidt klogere, når vinduet lukker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg synes, at 1. division er blevet rigtig stærk speciel på økonomien.

                                For blot et par år siden så man ikke de beløb, som bl.a. Horsens lægger i dag.

                                Derfor tror jeg ikke en hurtig oprykning bliver så nem som nogle fans forventer. Men vi er nok lidt klogere, når vinduet lukker.
                                pt syntes jeg det handler om hvor meget styr man har fået på truppen og den uro der var i foråret, og det mentale generelt. Som truppen ser ud nu så bør oprykning aldrig komme i fare. Men vi burde heller aldrig have rykket ned...så har Krogh og team fået styr på den del er jeg ikke bekymret.

                                Men det mangler vi så også at få svar på - har man rystet det forfærdelige forår af sig? Eller ligger det stadig lige under overfladen.

                                Den del er for mig at se det største issue.

                                Dernæst kommer truppen - og der kommer nok til at ske en hel del de næste knap 8 uger

                                Comment

                                Working...
                                X