Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg må bare sige, at det viser at OB agerer som et 1. Divisionshold. Eneste formildende omstændighed er, at han er tæt på eneste OB mer med klubhistorik. Men han er jo færdig spillemæssigt. Nogen der ser for sig at han får en opblomstring næste sæson 1 år ældre?
    jeg forestiller mig det er til en noget lavere løn - og at han er tiltænkt en rolle som erfaren "squad-player", en spiller der kender OB og som altid går forrest. Er det i den kontekst, og under forudsætning at der bliver bragt et klart første valg ind, så ser jeg gerne en forlængelse til Kadrii - han var bedst i starten af sæsonen da han kom ind de sidste 20-25 min. af kampene til trætte modstandere og selv helt frisk.

    Det var jo allerede planen inden sæsonen startede men Buya var bare et totalt fejlcast.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg kan se, at det går rigtigt godt for Tongya på Cypern. Efter en sløv start har han fået masser af spilletid de seneste måneder og scoret 4 mål i 7 kampe i mesterskabsspillet.

      Lejekontrakten udløber sidst på måneden, men mon ikke klubben benytter sig af købsklausulen?

      Tror det samme sker med Ivan, som gør det godt nordpå.

      Kan også forestille mig at vi snart ser Mustafic og Burey igen, da de stort set ikke har spillet for deres klubber. Aner ikke hvad historien er mht. Burey

      Det bliver godt nok en spændende sommer...
      Spændende sommer, i den grad.

      Kan dog godt mærke det er svært, at mene så meget om den ene eller anden transfer, når vi ikke ved hvilken række vi spiller i. Er det superligaen, skal vi have en 3-4 tilgange på Myhra og Gomez hylden. Er det Nordicbet, så drejer sig mere om at holde på Rami, Don D. med flere, som skal spille os retur.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Burey blev vist hentet ind som erstatning for en skade og spilleren er tilbage .. kun hvad jeg har læst mig til herinde ..
        Det er korrekt, men han er helt ude af truppen i Oxford !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Spændende sommer, i den grad.

          Kan dog godt mærke det er svært, at mene så meget om den ene eller anden transfer, når vi ikke ved hvilken række vi spiller i. Er det superligaen, skal vi have en 3-4 tilgange på Myhra og Gomez hylden. Er det Nordicbet, så drejer sig mere om at holde på Rami, Don D. med flere, som skal spille os retur.
          Det kunne også være interessant at vide, hvor mange spillere, der har nedrykningsklausuler i deres kontrakter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            Vi siger farvel til HC, mon ikke også Martin Hansen smutter? Så fra OBs side giver det vel god mening.

            Jeg kan ikke på nogen måde forestille mig at han vil til en klub for at være 2. valg - selv hvis man "lover" ham der er konkurrence om pladsen.

            Men igen - set fra OBs synsvinkel så giver det masser af mening i min bog. Men kan ikke se det kommer til at ske
            Hvorfor skulle Martin Hansen smutte?
            Kan ikke forestille mig at der findes en klub, som vil købe ham, vi har en sportschef som så ham som en af ligaens bedste målmænd, så tænker han får en ganske fin løn. Det vil koste os penge at slippe af med ham.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvorfor skulle Martin Hansen smutte?
              Kan ikke forestille mig at der findes en klub, som vil købe ham, vi har en sportschef som så ham som en af ligaens bedste målmænd, så tænker han får en ganske fin løn. Det vil koste os penge at slippe af med ham.
              dét kan sagtens være. Men tænker heller ikke Martin Hansen vil være fast 2. keeper, så mon ikke man finder en løsning til fordel for begge parter?

              - MH var da en klar forstærkning og var en god keeper, skader har kostet på præstationerne og så var man nødt til at hente en kvalitetserstatning i Myhra. Ved ikke om der er en superliga klub der mangler en keeper - måske AAB? Men ellers har han jo spillet i udlandet før - kan jeg da sagtens se ham gøre igen.

              Hvis ikke - ja så har vi vel de keepere vi skal have - omend det nok er en lidt dyr post lige pludselig. Og så må MH jo bare tage kampen op med Myhra

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvorfor skulle Martin Hansen smutte?
                Kan ikke forestille mig at der findes en klub, som vil købe ham, vi har en sportschef som så ham som en af ligaens bedste målmænd, så tænker han får en ganske fin løn. Det vil koste os penge at slippe af med ham.
                Ambition/ego... tror ikke han kan lide/accepterer at være 2. valg!

                Tror SK prøvede at dæmpe det lidt ved at gøre ham til en del af anførergruppen (hvilket jeg aldrig forstod med indkøbet af Myhra).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvorfor skulle Martin Hansen smutte?
                  Kan ikke forestille mig at der findes en klub, som vil købe ham, vi har en sportschef som så ham som en af ligaens bedste målmænd, så tænker han får en ganske fin løn. Det vil koste os penge at slippe af med ham.
                  Mener at MH sagde tidligere på året at han tager en beslutning efter sæsonen. Hvad der ligger i det kan man gætte på.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Videresalgsklausul?
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...l-kaempeskifte
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      https://fyens.dk/ob/der-er-en-tysker...76534c65b41a-9

                      Fedt han skrider, ligegyldige lejesvende vil alligevel ikke gavne i første div. Det er desværre ofte det man får ud af en gøgler-trup som den BW har samlet. Det er ikke sikkert en nedrykning betyder en rygende fis for dem, og derfor ser man heller ikke de vil dø med støvlerne på.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        https://fyens.dk/ob/der-er-en-tysker...76534c65b41a-9

                        Fedt han skrider, ligegyldige lejesvende vil alligevel ikke gavne i første div. Det er desværre ofte det man får ud af en gøgler-trup som den BW har samlet. Det er ikke sikkert en nedrykning betyder en rygende fis for dem, og derfor ser man heller ikke de vil dø med støvlerne på.
                        Selvfølgelig vil han ikke spille 1.division. Han kan sagtens finde en klub i England på et langt højere niveau.
                        Der er slet ingen grund til at rette kritik mod den udtalelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          https://fyens.dk/ob/der-er-en-tysker...76534c65b41a-9

                          Fedt han skrider, ligegyldige lejesvende vil alligevel ikke gavne i første div. Det er desværre ofte det man får ud af en gøgler-trup som den BW har samlet. Det er ikke sikkert en nedrykning betyder en rygende fis for dem, og derfor ser man heller ikke de vil dø med støvlerne på.
                          Tænker det er Trybull.? Heller ikke et imponerende forår vi har set fra ham. Så fred være med det.
                          Köhler har vidst en klausul ved nedrykning, så han er også væk.

                          Problemet er alle dem der i tankerne er væk fra OB, er dem som skal reddes os fra nedrykning.
                          BW's hold af udlændinge slagter os lige for tiden, fordi klubben er uden sjæl.
                          Samtidig får vi ikke udviklet spillere af egen avl.

                          Bjørn har glemt at følge sin egen strategi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Selvfølgelig vil han ikke spille 1.division. Han kan sagtens finde en klub i England på et langt højere niveau.
                            Der er slet ingen grund til at rette kritik mod den udtalelse.

                            Selvfølgelig kan han finde noget andet, også let en klub med større ambitioner end OB’s ambition, om blot at være med. Det er fuld forståligt han vil videre, det tror jeg gælder for langt hovedparten af vores trup.
                            Det er prisen for en gøgler-trup på gennemrejse.
                            Udtalelsen er både forstålig og forventelig.

                            Kritikken går mere på,at det er den slags spillere BW’s forsøger at bygge vores klub op med. Det er bestemt ikke en let mission, når han ikke først har sørget for en stamme af bærende spillere, som gider klubben.
                            Når fundamentet ikke er på plads, så smuldrer det hele meget lettere i modgang, fordi en del af truppen kun spiller for sig selv. De er her ikke for at redde vores klub, men for at redde sig selv.
                            Last edited by Magge; 05-05-2024, 20:04.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det kunne også være interessant at vide, hvor mange spillere, der har nedrykningsklausuler i deres kontrakter
                              Det kan også være Søren Krogh eller OB har en klausul i tilfælde af nedrykning omkring cheftrænerposten.

                              I så fald kunne det måske give mening af hente Kim Engstrøm hjem. Han kender 1. division og han har et indgående kendskab til OB’s akademi og hvis der er noget vi har behov for, så er det at få et endnu bedre link imellem vores superligahold og akademiet. Og det gælder jo faktisk lige meget om vi rykker ned eller vi endnu engang lige når at redde røven.

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ob-rykker-ned
                              Last edited by OleKBH; 06-05-2024, 12:59.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Det kan også være Søren Krogh eller OB har en klausul i tilfælde af nedrykning omkring cheftrænerposten.

                                I så fald kunne det måske give mening af hente Kim Engstrøm hjem. Han kender 1. division og han har et indgående kendskab til OB’s akademi og hvis der er noget vi har behov for, så er det at få et endnu bedre link imellem vores superligahold og akademiet. Og det gælder jo faktisk lige meget om vi rykker ned eller vi endnu engang lige når at redde røven.

                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ob-rykker-ned
                                Det har du faktisk en pointe i

                                Comment

                                Working...
                                X