Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
    Tror I man kan håbe, at det er officielt i morgen, så vi kan få ham i træning allerede mandag?
    Ja 100%. Vi krydser fingre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja 100%. Vi krydser fingre
      Godt at høre

      Comment


        Selvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.

        Jeg har i løbet af den forgangne sæson alt for tit bandet Charlys manglende pres langt væk.

        Han er en gudsbenådet kantspiller, men det er ret tydeligt, at han har mistet alt tro på sig selv.

        Måske skal vi med Charly erkende, at det er en svær øvelse at forløse talent. Han har det i sig, men hold kæft hvor er det svært at blive ved med at se ham slå op i banen, presse skævt (hvis han da presser), eller klotte i bolden.

        fire millioner og formentligt nogle fornuftige klausuler, til en klub, der i det mindste ikke er AGF - det må være fint nok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Selvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.

          Jeg har i løbet af den forgangne sæson alt for tit bandet Charlys manglende pres langt væk.

          Han er en gudsbenådet kantspiller, men det er ret tydeligt, at han har mistet alt tro på sig selv.

          Måske skal vi med Charly erkende, at det er en svær øvelse at forløse talent. Han har det i sig, men hold kæft hvor er det svært at blive ved med at se ham slå op i banen, presse skævt (hvis han da presser), eller klotte i bolden.

          fire millioner og formentligt nogle fornuftige klausuler, til en klub, der i det mindste ikke er AGF - det må være fint nok.
          For mig at se er det helt klart også positivt, at vi får lavet et ok salg mens han stadig har lidt værdi. Vi har før set hvor meget spillere som Desler og Greves værdi kan devalueres, hvis vi holder for længe på dem uden rigtig at udviklet på dem, for så at sende dem videre for peanuts. Med Charly har klubben trods alt taget en beslutning, og fået en fin sum penge for ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            For mig at se er det helt klart også positivt, at vi får lavet et ok salg mens han stadig har lidt værdi. Vi har før set hvor meget spillere som Desler og Greves værdi kan devalueres, hvis vi holder for længe på dem uden rigtig at udviklet på dem, for så at sende dem videre for peanuts. Med Charly har klubben trods alt taget en beslutning, og fået en fin sum penge for ham.
            Den er jeg også enig i. Charly har vist gode takter for os i perioder, men hold da helt kæft hvor har der manglet slutproduktet. Jeg har langt højere forventninger til eksempelvis Hansborg eller William Christian Martin.

            Men det skal så nok passe at Charly fyrer den totalt af i Viborg.

            Det ændrer dog ikke på at jeg er top tilfreds hvis vi lander Bonde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
              Selvom jeg er lidt af en talent-fanatiker, og virkelig er glad for akademidrengene, må jeg indrømme, at salget af Charly ikke bekymrer mig.

              Jeg har i løbet af den forgangne sæson alt for tit bandet Charlys manglende pres langt væk.

              Han er en gudsbenådet kantspiller, men det er ret tydeligt, at han har mistet alt tro på sig selv.

              Måske skal vi med Charly erkende, at det er en svær øvelse at forløse talent. Han har det i sig, men hold kæft hvor er det svært at blive ved med at se ham slå op i banen, presse skævt (hvis han da presser), eller klotte i bolden.

              fire millioner og formentligt nogle fornuftige klausuler, til en klub, der i det mindste ikke er AGF - det må være fint nok.
              Enig. Vi er heller ikke er sted lige nu hvor vi har overskuddet til, at prioritere "luksusspillere" (Ment på en positiv måde) Når han er bedst, er han jo fantastisk. Men i vores situation lige nu, har vi brug for spillere der arbejder knaldhårdt begge veje. Det er mega ærgerligt at det ikke skulle blive i OB han bliver forløst, men det er bare ikke den rigtige timing.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Næe men mindre kontrakt .. så ikke vild og voldsomt efter ham men næppe tilfældigt at det kommer frem lige efter det er kommet frem med Bonde ..

                Eller tilbuddet er lækket for at få handlen med Bonde afsluttet ..
                Hvis vi virkelig ønsker Trybull til vores tyndt besatte midtbane, synes jeg godt nok, det er dumsmart af Troels at underbyde ham i forhold til sidste sæsons kontrakt. Også set i lyset af betalingen for Bonde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvis vi virkelig ønsker Trybull til vores tyndt besatte midtbane, synes jeg godt nok, det er dumsmart af Troels at underbyde ham i forhold til sidste sæsons kontrakt. Også set i lyset af betalingen for Bonde.
                  Hvis Trybull havde mega høj løn, og bonusser giver det da rigtig god mening.Jeg mener at have læst Trybull lå i Top4 over lønninger sidste sæson.
                  Hvor Sven Kohler, Bashkim Kadrii og Filip Helander, alle lå over. Så tænker jeg altså ikke at det dr smart hvis man har en Trybull gående med den klart højeste lønning i truppen.

                  Men det er måske bare min holdning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Hvis vi virkelig ønsker Trybull til vores tyndt besatte midtbane, synes jeg godt nok, det er dumsmart af Troels at underbyde ham i forhold til sidste sæsons kontrakt. Også set i lyset af betalingen for Bonde.
                    Der burde være masser af lønkroner at tage af…
                    Men som jeg hele tiden har sagt så skal der spares i modsætning til hvad Enrico sagde da vi var rykket ned.
                    Nu tænker jeg dog at han fik en rigtig rigtig god kontrakt af BW så forhåbentlig kan mindre også gøre det. Giv ham nu en 2 årig med det han fortjener. Han skal nok vise sit værd for os. Syntes allerede man kunne se det til træning selvom han er lidt bagud ift de andre. Han har noget klasse over sig vi godt kan bruge. Håber det lykkedes

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Hvis Trybull havde mega høj løn, og bonusser giver det da rigtig god mening.Jeg mener at have læst Trybull lå i Top4 over lønninger sidste sæson.
                      Hvor Sven Kohler, Bashkim Kadrii og Filip Helander, alle lå over. Så tænker jeg altså ikke at det dr smart hvis man har en Trybull gående med den klart højeste lønning i truppen.

                      Men det er måske bare min holdning
                      Der vil altid være en med den højeste lønning.

                      SK, BK og FH er alle væk, og deres lønninger var der vist ingen, som øffede over. Så ser bestemt ikke problemet i at give TT en rigtig god kontrakt, da han kan/vil gøre en forskel her og nu.

                      If you give peanuts, you get monkeys!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Der vil altid være en med den højeste lønning.

                        SK, BK og FH er alle væk, og deres lønninger var der vist ingen, som øffede over. Så ser bestemt ikke problemet i at give TT en rigtig god kontrakt, da han kan/vil gøre en forskel her og nu.

                        If you give peanuts, you get monkeys!
                        Ingen af os kender realiteterne i fht. Trybull, men han var også med til st spille os ned og pointerede selv at NB-ligaen ikke var en mulighed for ham. Han må også forstå at niveauet både på banen og lønchecken er lavere end i SL. Derfor må han også “æde” en lønnedgang. Kontrakter kan jo også udformes på mange måder og der kan vel sagtens tilføjes en bonus i tilfælde af oprykning.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ingen af os kender realiteterne i fht. Trybull, men han var også med til st spille os ned og pointerede selv at NB-ligaen ikke var en mulighed for ham. Han må også forstå at niveauet både på banen og lønchecken er lavere end i SL. Derfor må han også “æde” en lønnedgang. Kontrakter kan jo også udformes på mange måder og der kan vel sagtens tilføjes en bonus i tilfælde af oprykning.
                          This x 1000.

                          Vil han blive (og det håber jeg han gør) må det være slut med at føle sig så hævet over resultater han selv er medvirkende til at skabe.

                          Der skal være selvransagelse, også fra hans side. Ellers får vi jo bare en Sabbi når vi kommer ind i en dårlig stime.

                          ​​​​​​Slightly off topic: hvor er moderne fodboldspillere dog sørgelige undskyldninger for mænd og de værdier som er værdsat andre steder.Tag dog ansvar for det arbejde I udfører.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                            This x 1000.

                            Vil han blive (og det håber jeg han gør) må det være slut med at føle sig så hævet over resultater han selv er medvirkende til at skabe.

                            Der skal være selvransagelse, også fra hans side. Ellers får vi jo bare en Sabbi når vi kommer ind i en dårlig stime.

                            ​​​​​​Slightly off topic: hvor er moderne fodboldspillere dog sørgelige undskyldninger for mænd og de værdier som er værdsat andre steder.Tag dog ansvar for det arbejde I udfører.
                            Jeg tilføjer også lige at jeg håber han lander hos os igen. Vi mangler tydeligvis noget fysik i rækken foran vores forsvar og det er han på alle måder garant for.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Hvor kommer det egentlig fra at, vi får en spiller en der kommer til at være utroligt god til træning og også i forhold til vores kultur? Vi skriver alle at han bliver god for kulturen, me hvor ved vi det fra? Er det meldingerne oppe fra Viborg at han er virkelig stærk der? Jeg har nemlig ikke set så mange Viborg fans udtale sig om den her transfer. Bilder vi os bare ind at han bliver god for kulturen fordi han er en erfaren dansker, eller er han en reel leder? Og kan han ende ligesom KEP, der ikke var god for nogen kultur, men bare passede sin egen biks?
                              Jeg kan ikke umiddelbart finde et debatforum på VFFs hjemmeside, men har set indlæg på bold.dk fra VFF fans udtale at vi får en spiller med høj moral, arbejdsiver, fysik og et stabilt højt bundniveau og gode lederegenskaber osv. Det er alt sammen noget vi får brug for så jeg tror på det er et fint køb af TB og FS/SF betegner det som et regulært scoop
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                OB er en af de få klubber med et velfungerende debatforum i Danmark.
                                Angående Bonde bliver han netop rost for sine lederegenskaber af Viborg fans som du skriver.
                                Desuden er han 3 år yngre en Grønning.
                                Tror det er et fornuftigt køb, og viser det stadig kan lade sig gøre at hente gode spillere.

                                Comment

                                Working...
                                X