Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Søren jensen var også et par niveauer over talentet fra FC Helsingør......
    Savner en som Derveld, der skrællede igennem og fuldstændig styrede venstresiden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

      Som stadig er god nok til U21 så der er nogle der mener han kan noget, men ja dette er grunden til talenter aldrig slå igennem i OB. De bliver revet midt over på forum fordi alle forventer at der kun kommer Rasmus Falk talenter igennem akademiet.

      Jeg aner overhovedet ikke hvad du snakker om!

      Dels har vi kontinuerligt været blandt de hold hvor de unge får mest spilletid.
      Dels er vi lige udråbt som et af de hold i verden der giver mest spilletid til unge spillere.

      Jeg er helt med på at mange ikke slår igennem, men det er sgu ikke fordi vi køber for stor konkurrence til de unge!

      Og jeg har stadig tilgode at møde nogen herinde, hvor baren er sat ved Falk-niveau.
      Last edited by Kaspernon; 29-06-2024, 09:56.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


        Jeg aner overhovedet ikke hvad du snakker om!

        Dels har vi kontinuerligt været blandt de hold hvor de unge får mest spilletid.
        Dels er vi lige udråbt som et af de hold i verden der giver mest spilletid til unge spillere.

        Jeg er helt med på at mange ikke slår igennem, men det er sgu ikke fordi vi køber for stor konkurrence til de unge!

        Og jeg har stadig tilgode at møde nogen herinde, hvor baren er sat ved Falk-niveau.
        Du kalder en U21 landsholdspiller et beskedet talent. Så har du allerede smidt baren højt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

          Du kalder en U21 landsholdspiller et beskedet talent. Så har du allerede smidt baren højt
          Er han et talent på niveaue med Falk?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Du kalder en U21 landsholdspiller et beskedet talent. Så har du allerede smidt baren højt
            Det siger vel bare lidt om kvaliteten (eller manglende) på VB-positionen i øjeblikket på U21

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Er han et talent på niveaue med Falk?
              Overhovedet ikke, men han er stadg på U21, så der må være nogen der mener han er mere end et beskeden talent.

              Så endte er det danske U21 landshold helt katastrofalt eller er din vurdering nok skudt under mål.

              Comment


                Mon Slotsager får lov til det her?

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...edbrud-i-fck-0

                Ville jo give god mening hvis han skal sælges. Men han kunne også godt bruges i de første kampe
                Last edited by fmprOB; 29-06-2024, 10:11.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                  Overhovedet ikke, men han er stadg på U21, så der må være nogen der mener han er mere end et beskeden talent.

                  Så endte er det danske U21 landshold helt katastrofalt eller er din vurdering nok skudt under mål.
                  Beskedent talent var måske at stramme den lidt, men jeg kan ikke se det skulle være stort nok til den indkøbsstrategi.

                  Ved Slotsager kan jeg se meningen. Han er et stort nok talent, og bliver uden tvivl endnu en i rækken der fik sit gennembrud som ung i OB.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon Slotsager får lov til det her?

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...edbrud-i-fck-0

                    Ville jo give god mening hvis han skal sælges. Men han kunne også godt bruges i de første kampe
                    Mon ikke han får lov til at tage til EM.

                    Pudsigt, at Ivan figurerer på både Odds og vores hjemmeside

                    Ved ikke om det er fordi vores kommunikationsafdeling for en gang skyld har været proaktiv, da hans lejekontrakt først udløber i morgen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Mon ikke han får lov til at tage til EM.

                      Pudsigt, at Ivan figurerer på både Odds og vores hjemmeside

                      Ved ikke om det er fordi vores kommunikationsafdeling for en gang skyld har været proaktiv, da hans lejekontrakt først udløber i morgen.
                      Er det ikke først om 1 måned?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Mon ikke han får lov til at tage til EM.

                        Pudsigt, at Ivan figurerer på både Odds og vores hjemmeside

                        Ved ikke om det er fordi vores kommunikationsafdeling for en gang skyld har været proaktiv, da hans lejekontrakt først udløber i morgen.
                        det tror jeg ikke du skal regne med - mere sandsynligt at han har stået der hele tiden.

                        De har fået fjernet Mouritsen men stadig ikke lagt tre af de fire nye op...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Er det ikke først om 1 måned?
                          Beklager, det er til d. 31. juli

                          Han var også med i truppen i går, hvor Espen brændte et straffe

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det tror jeg ikke du skal regne med - mere sandsynligt at han har stået der hele tiden.

                            De har fået fjernet Mouritsen men stadig ikke lagt tre af de fire nye op...
                            Nej, det har han ikke. Men de er ekstremt langsomme til at opdatere siden. Det tog over et halvt år inden AA ikke var der mere...

                            Nogle der har en status på Sauli ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Er det ikke først om 1 måned?
                              på OB.dk står der at aftalen løber til 30 juni...på Odds hjemmeside står der 31 juli - så det...

                              Comment


                                Fra 1. division til 1. division

                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...aet-pa-ny-klub

                                Comment

                                Working...
                                X