Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    ja langt fra optimalt. Men jo ikke noget der kommer som en overraskelse - det har de trods alt vist noget tid. Og så har han vel en mobil tlf så Jimmy kan få fat i ham hvis det virkelig bliver nødvendigt
    Generelt har TB jo sagt at det primært er Nagel som kører det her transfervindue, netop pga. Troels har andre presserende arbejdsopgaver både i og udenfor klubben. Og nej det er ikke fuldt ud hensigtsmæssigt, men Nagel er jo ikke en grønskolling i det game her, så det skal han nok håndtere. Jeg tror bestemt ikke det er hensigten at blive færdig til at Troels i et eller andet omfang går fra, hvis det er at de spillere man efterspørger først er tilgængelige i de allersidste dage.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Hvorfor er han det?
      Han er på filosofisk vandretur, som er arrangeret inden han startede i klubben igen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvordan kan man tage en professionel fodboldspiller seriøst, der møder op til træning med hue på i 25 gr varme i august?
        Er det den kultur man prøver at fremelske?
        Den var nok ikke gået hos Charly Adam i Fleetwood Town, og måske derfor de fik kolde fødder. Manden har åbenbart et mindset som Bendtner.
        Det værste er jeg ikke tror han er så ringe endda hvis han bare gad.
        ?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hvordan kan man tage en professionel fodboldspiller seriøst, der møder op til træning med hue på i 25 gr varme i august?
          Er det den kultur man prøver at fremelske?
          Den var nok ikke gået hos Charly Adam i Fleetwood Town, og måske derfor de fik kolde fødder. Manden har åbenbart et mindset som Bendtner.
          Det værste er jeg ikke tror han er så ringe endda hvis han bare gad.
          Hvem snakker vi om her?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hvordan kan man tage en professionel fodboldspiller seriøst, der møder op til træning med hue på i 25 gr varme i august?
            Er det den kultur man prøver at fremelske?
            Den var nok ikke gået hos Charly Adam i Fleetwood Town, og måske derfor de fik kolde fødder. Manden har åbenbart et mindset som Bendtner.
            Det værste er jeg ikke tror han er så ringe endda hvis han bare gad.
            Eller hos Felix Magath eller Peter Hyballa :D.
            Af og til har du nogle vilde kommentarer! ... jeg har et vildt bud på, at du ikke arbejder med mennesker?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Hvem snakker vi om her?
              Tyler

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Hvem snakker vi om her?
                Mon ikke det er Tyler

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Tyler
                  Ah, missede sætningen med Fleetwood :D

                  Comment


                    Ifølge Leif har slotsager sagt nej til en årsløn på 2,4 mio og 0,5 mio i sign on han siger det i deres podcast vi taler om ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Ifølge Leif har slotsager sagt nej til en årsløn på 2,4 mio og 0,5 mio i sign on han siger det i deres podcast vi taler om ob
                      Når man siger nej til det, så er man jo ikke OBer ret meget længere. Det skal bare sælges asap, og drop gerne kommentarer , som at OB er fedtede. En grådig ung mand, som bestemt også har sin andel i nedrykningen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Når man siger nej til det, så er man jo ikke OBer ret meget længere. Det skal bare sælges asap, og drop gerne kommentarer , som at OB er fedtede. En grådig ung mand, som bestemt også har sin andel i nedrykningen.
                        nu har jeg ikke hørt podcasten endnu - men der er jo andre ting i kontrakten der kan gøre at Slotsager ikke er interesseret. Længde - frikøbsklausul osv.

                        Jeg ved godt TB har sagt man gern ville forlænge med ham - men er der reelt nogen der har troet på det ville ske? Måske hvis vi stadig var i superligaen, men timingen med nedrykning og hans kontrakt udløb gør bare at det ikke giver megen mening.
                        Hans værdi for OB stiger ikke ligefrem af et år i 1 division, og for Slots selv så tænker jeg også han har bedre af at komme til en ny klub - så han kan fortsætte sin udvikling.

                        Håber virkeligt ikke man har brugt al for megen tid og energi på denne kontraktforlængelse. Find ham en god udenlandsklub - det er bedst for alle parter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Ifølge Leif har slotsager sagt nej til en årsløn på 2,4 mio og 0,5 mio i sign on han siger det i deres podcast vi taler om ob
                          Det svarer jo til ca. 200.000 om måneden. På overfladen ligner et pænt udspil fra klubbens side, taget i betragtning at man ligger i 1. Division

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Ifølge Leif har slotsager sagt nej til en årsløn på 2,4 mio og 0,5 mio i sign on han siger det i deres podcast vi taler om ob
                            Hvis det er i OB han har sagt nej til det ? Vil jeg tillade mig at kalde ham grådig. Så er der jo ikke en vilje til at forlænge.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Hvis det er i OB han har sagt nej til det ? Vil jeg tillade mig at kalde ham grådig. Så er der jo ikke en vilje til at forlænge.
                              Mon ikke han satser på at enten, kommer OB med et bedre tilbud, ellers kommer der et godt tilbud fra Udlandet.

                              Tror ikke på OB lader kontrakten løbe ud. Der sker noget i sommer, det føler jeg mig sikker på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Mon ikke han satser på at enten, kommer OB med et bedre tilbud, ellers kommer der et godt tilbud fra Udlandet.

                                Tror ikke på OB lader kontrakten løbe ud. Der sker noget i sommer, det føler jeg mig sikker på.
                                kunne han så ikke have sagt, at han giver sig fuldt ud så længe han er i klubben, men ikke er interesseret i en forlængelse. Sådan en løn, er jo ikke det første OB spiller ud med. Nok nærmere det sidste. Så kunne TB have brugt energien på noget andet.
                                Last edited by sinus; 14-08-2024, 16:58.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X