Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Muligt. Men han bliver da ikke svær at sælge. Venstrebenet med U21 og SL kampe på sit CV…. Slet slet ikke i samme kategori som Mustafic,Selven,Sauli og Buray…
Om jeg fatter, at Aske ikke tager sig sammen og opfører sig ordenligt. Sådan et år i første division med fast spilletid ville gære ham godt. Men det løb ser ud til at være kørt. Der er brug for nogen i truppen til at lære de her hvalpe lidt om karakter og viljestyrke.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Nej, sandt - sgu også en usædvanligt sløj gruppe.
Om jeg fatter, at Aske ikke tager sig sammen og opfører sig ordenligt. Sådan et år i første division med fast spilletid ville gære ham godt. Men det løb ser ud til at være kørt.
Men han er pigesur og det kan ikke rettes op fra hans side. Ham og Krogh skulle have haft nogle stærke meningsudvekslinger der ikke kan forsones åbenbart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Som en sagde i SFÅ forleden. Han håbede på at Hemmingsen brødrene mødte Aske på en mørk sti og gav ham et lag tæsk(noget i den stil) når man nu er så dum som han er.
Men han er pigesur og det kan ikke rettes op fra hans side. Ham og Krogh skulle have haft nogle stærke meningsudvekslinger der ikke kan forsones åbenbart
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægOm økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.
Stor ros til Troels og Co. for det.
Derfor kunne vi måske se en ophævning eller 2 sidst i vinduet(Tyler,Selven,Buray)
Men det ligner også at vi skærer kraftigt i lønbudgettet. Så fordi man skal ophæve med fx Selven og bruge ca 300.000-500.000kr på dette er det jo ikke en kæmpe katastrofe. Det vil selvfølgelig være bedst hvis en klub bare gad at overtage ham og hans løn…. Men denne oprydning kommer til at koste lidt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægOm økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.
Stor ros til Troels og Co. for det.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg så på en italiensk side, at prisen kan ende på 1.5 million euro. De nævnte ikke at han var købt fra OB, kun at han har spillet i Juventus og OM
- Likes 1
Comment
-
Stor ros til Troels og Co. for det.
- Likes 3
Comment
Comment