Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Hvis det er i OB han har sagt nej til det ? Vil jeg tillade mig at kalde ham grådig. Så er der jo ikke en vilje til at forlænge.
    Grådig ligefrem? Han kan jo uden tvivl få betydeligt mere i stort set en hvilken som helst af de klubber, der har været meldt interesseret i ham. Hans løn skal vel også reflektere den værdi, han har for klubben og at klubben kan tjene mange, mange penge på ham? Indtil videre er han gået for peanuts.

    Comment


      Så teaser ob endelig for trybull

      Comment


        Hvor teaser de?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
          Hvor teaser de?
          Facebook, x og Instagram

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            kunne han så ikke have sagt, at han giver sig fuldt ud så længe han er i klubben, men ikke er interesseret i en forlængelse. Sådan en løn, er jo ikke det første OB spiller ud med. Nok nærmere det sidste. Så kunne TB have brugt energien på noget andet.
            Jeg forstår ham da. Det handler om at få den bedst mulige kontrakt. Jeg er sikker på OB kommer tilbage med et tilbud der er bedre - hvis ikke han er solgt om 2-3 uger.

            Comment


              I bts transferpodcast siger de at der har været kontakt med Jens Jacob men han kommer ikk til ob i dette vindue

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                Så teaser ob endelig for trybull
                kan meget godt li' de bruger lidt humor

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jeg forstår ham da. Det handler om at få den bedst mulige kontrakt. Jeg er sikker på OB kommer tilbage med et tilbud der er bedre - hvis ikke han er solgt om 2-3 uger.
                  selvfølgelig - men tvivler på det er økonomien det handler om.

                  Forøvrigt var det ikke også omkring 200K i sin tid med Falk? Godt nok ikke meget lønningerne er steget i OB på 10 år

                  Comment


                    Melder ob den officiel i dag eller venter til i morgen?
                    Er spændt på Toms kommetar om at spille for ob.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                      Melder ob den officiel i dag eller venter til i morgen?
                      Er spændt på Toms kommetar om at spille for ob.
                      Mon ikk den er officiel senest omkring kl 19

                      Comment


                        Det kunne være fedt, hvis nogen har mulighed for at referere lidt fra Mediano, der har haft TB i studiet. Jeg har sparet abonnementet væk

                        Comment


                          Trybull har fået kontrakt til 2026

                          Comment


                            https://ob.dk/nyheder/2024/august/to...bage-i-striber

                            Comment


                              Det varmer sgu alligevel lidt om hjertet, de ord han siger i præsentationsklippet. Om han så helt reelt mener det, eller OB bare var bedste tilbageværende mulighed - eller begge dele...

                              Comment


                                Fint og fint med to år, det er en fin længde, set fra vores perspektiv.

                                Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Tom nok skal have både hjerte og hoved med i sine indsatser. Jeg er godt tilfreds med den “tilgang”.

                                Comment

                                Working...
                                X