Oprindeligt indsendt af sinus

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse

X
- 

Grådig ligefrem? Han kan jo uden tvivl få betydeligt mere i stort set en hvilken som helst af de klubber, der har været meldt interesseret i ham. Hans løn skal vel også reflektere den værdi, han har for klubben og at klubben kan tjene mange, mange penge på ham? Indtil videre er han gået for peanuts.
 - Likes 1

- 

Jeg forstår ham da. Det handler om at få den bedst mulige kontrakt. Jeg er sikker på OB kommer tilbage med et tilbud der er bedre - hvis ikke han er solgt om 2-3 uger.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
 kunne han så ikke have sagt, at han giver sig fuldt ud så længe han er i klubben, men ikke er interesseret i en forlængelse. Sådan en løn, er jo ikke det første OB spiller ud med. Nok nærmere det sidste. Så kunne TB have brugt energien på noget andet.
 Comment
- 

selvfølgelig - men tvivler på det er økonomien det handler om.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
 Jeg forstår ham da. Det handler om at få den bedst mulige kontrakt. Jeg er sikker på OB kommer tilbage med et tilbud der er bedre - hvis ikke han er solgt om 2-3 uger.

Forøvrigt var det ikke også omkring 200K i sin tid med Falk? Godt nok ikke meget lønningerne er steget i OB på 10 år
 Comment
- 

Det varmer sgu alligevel lidt om hjertet, de ord han siger i præsentationsklippet. Om han så helt reelt mener det, eller OB bare var bedste tilbageværende mulighed - eller begge dele...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg  
 - Likes 2
 Comment

Comment