Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Trybull har fået kontrakt til 2026

    Comment


      det var godt - og fint med en 2 årig - så er der rimeligt styr på midtbanen.

      Så må det være en VB, en kant/angriber, en 3. keeper, (gerne en midtbane mere) og så erstatninger hvis eks. Fenger eller Don D. sælges

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det var godt - og fint med en 2 årig - så er der rimeligt styr på midtbanen.

        Så må det være en VB, en kant/angriber, en 3. keeper, (gerne en midtbane mere) og så erstatninger hvis eks. Fenger eller Don D. sælges
        En naturlig VB er dyr og svær at finde
        En kant har vi ledt efter i meget meget lang tid uden held
        Hvem har lyst til at være 3. keeper i 1. division (og samtidig holder et vist niveau)

        De næste par uger bliver bestemt udfordrende for vores sportslige afdeling... tror ikke vi skal sætte forventninger alt for høje op.

        Comment


          Godt at det lykkedes og velkommen til. Han er en spiller som er med til at hæve bundniveauet, da han altid giver alt hvad han har på banen og aldrig falder igennem. Det er også en spiller, som vil være vigtig, når vi forhåbentlig er tilbage i suppen igen næste år.
          Forhåbentlig kommer hans sig hurtigt over sin rygskade, så vi kan få glæde af ham.
          trybull og Bonde indtil videre. Hvis vi kan holde det niveau af tilføjelser som 1. Divisionsklub, så har jeg fin tålmodighed med resten af vinduet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            En naturlig VB er dyr og svær at finde
            En kant har vi ledt efter i meget meget lang tid uden held
            Hvem har lyst til at være 3. keeper i 1. division (og samtidig holder et vist niveau)

            De næste par uger bliver bestemt udfordrende for vores sportslige afdeling... tror ikke vi skal sætte forventninger alt for høje op.
            så må man jo overveje at sænke ambitionsniveauet en smule. Kunne være man skulle finde en som måske ikke helt har hvad der skal til i superligaen - men som vil gøre sig fint i 1 division - og så se om ikke et års spilletid kan udvikle på vedkommende.

            Nu hørte jeg lige Fyens podcast hvor de siger MH har udtalt han er i dialog med klubben...man kan jo lægge hvad man vil i det - men kunne da godt lugte af et farvel. Så det kan være det er en 2. og 3. vi skal have fat i.

            Uanset det er svært så kan vi ikke gå ind til resten af sæsonen med det målmandss setup. MH er god nok til at være 1 valg - men hvordan står det til med ryggen? Og målmænd fra akademiet - de er vidst liiiige grønne (og små) nok

            Men nej selvfølgelig bliver det ikke let - det har vi vidst hele tiden.

            Det er jo heller ikke sådan at Mickelson ikke ville kunne dække vb hele sæsonen - det er han god nok til. Men det gør bare at vores opspil halter - og gør alt andet lige arbejdet for vores modstandere noget lettere.

            En venstrebenet vb må være et krav - så de kan udvikle hold og spillestil optimalt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              så må man jo overveje at sænke ambitionsniveauet en smule. Kunne være man skulle finde en som måske ikke helt har hvad der skal til i superligaen - men som vil gøre sig fint i 1 division - og så se om ikke et års spilletid kan udvikle på vedkommende.

              Nu hørte jeg lige Fyens podcast hvor de siger MH har udtalt han er i dialog med klubben...man kan jo lægge hvad man vil i det - men kunne da godt lugte af et farvel. Så det kan være det er en 2. og 3. vi skal have fat i.

              Uanset det er svært så kan vi ikke gå ind til resten af sæsonen med det målmandss setup. MH er god nok til at være 1 valg - men hvordan står det til med ryggen? Og målmænd fra akademiet - de er vidst liiiige grønne (og små) nok

              Men nej selvfølgelig bliver det ikke let - det har vi vidst hele tiden.

              Det er jo heller ikke sådan at Mickelson ikke ville kunne dække vb hele sæsonen - det er han god nok til. Men det gør bare at vores opspil halter - og gør alt andet lige arbejdet for vores modstandere noget lettere.

              En venstrebenet vb må være et krav - så de kan udvikle hold og spillestil optimalt
              Det vil simpelthen være dumt, risikabelt og totalt misvisende ikke at forstærke sig ydeligere. Tæt på utilgiveligt..

              Ved godt det er ligegyldigt i det store billede det her men da OB ringede i sidste uge for at høre om jeg ville gentegne mit lille sponsorat sagde jeg at jeg ville have ekstra billetter HVIS jeg valgte at sige ja. Og at han kunne ringe igen 2.Sept.
              Vil simpelthen ikke være med til at skulle være en del af noget hvor det kun er “os” der ligger pengene imens de skruer ned for budgettet i en tid hvor man virkelig får penge i kassen.

              De må vise at de også vil det her og ikke bare tørre det hele af på at “de unge også skal have plads”.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det vil simpelthen være dumt, risikabelt og totalt misvisende ikke at forstærke sig ydeligere. Tæt på utilgiveligt..

                Ved godt det er ligegyldigt i det store billede det her men da OB ringede i sidste uge for at høre om jeg ville gentegne mit lille sponsorat sagde jeg at jeg ville have ekstra billetter HVIS jeg valgte at sige ja. Og at han kunne ringe igen 2.Sept.
                Vil simpelthen ikke være med til at skulle være en del af noget hvor det kun er “os” der ligger pengene imens de skruer ned for budgettet i en tid hvor man virkelig får penge i kassen.

                De må vise at de også vil det her og ikke bare tørre det hele af på at “de unge også skal have plads”.
                helt og aldeles enig. De unge skal nok få spilletid - men det skal ikke være dem der skal trække læsset, det for meget at lægge på dem.

                En VB og en kant/angriber SKAL der simpelthen findes, så må jeg jo leve med at der ikke kommer en yderligere forstærkning til midtbanen selv om jeg stadig mener det kan bruges.

                Med salg af Slots - ikke at en stopper er højt på listen - men det bør da overvejes om man kan få noget ind - også med henblik på næste sæson. Mon dog Ivancevic får forlænget. BP gør det fantastisk lige nu, men har jo også udløb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det vil simpelthen være dumt, risikabelt og totalt misvisende ikke at forstærke sig ydeligere. Tæt på utilgiveligt..

                  Ved godt det er ligegyldigt i det store billede det her men da OB ringede i sidste uge for at høre om jeg ville gentegne mit lille sponsorat sagde jeg at jeg ville have ekstra billetter HVIS jeg valgte at sige ja. Og at han kunne ringe igen 2.Sept.
                  Vil simpelthen ikke være med til at skulle være en del af noget hvor det kun er “os” der ligger pengene imens de skruer ned for budgettet i en tid hvor man virkelig får penge i kassen.

                  De må vise at de også vil det her og ikke bare tørre det hele af på at “de unge også skal have plads”.
                  HØRT

                  Jeg er klar til at komme tilbage på et middel sponsorat, men vil have sikkerhed for, at det ikke bare ryger i den store OS&E kasse (for at dække et koncertunderskud, manglende belægningsgrad på et hotel eller lignende).

                  Som ChrisOB så rigtigt skrev tidligere, er vi nogle der vil klubben, ikke koncernen!
                  Last edited by Online; 14-08-2024, 19:24.

                  Comment


                    Nogen der ved om TB og JNJ er inde over handler i OdenseQ? Tænker at de er på Akademiet sammen med TH.

                    Voldsom aktivitet på trods af at der "ikke rigtigt er sket noget":
                    Troels Beck tiltræder som sportsdirektør
                    Kløve Retur fra leje Kløve Kontraktudløb
                    Vestergaard Retur fra leje Vestergaard Kontraktudløb
                    Mihajlo Ivansevic Retur fra leje Helander Kontraktudløb
                    Jakob Bonde Købt i Viborg 30.06.2027 Sven Köhler Kontraktudløb
                    Tom Trybull Transferfri 30.06.2026 Trybull Kontraktudløb
                    Bernat Kontraktudløb
                    Magnus Kontraktudløb
                    Kadrii Kontraktudløb
                    Charly Nouck Hornemann Solgt (Viborg)
                    Niklas Mouritsen Solgt (B93)
                    Agon Mucolli Retur fra leje Agon Mucolli Solgt (FC Fredericia)
                    Franco Tongya Retur fra leje Franco Tongya Solgt (Unione Sportiva Salernitana)
                    Alen Mustafic Retur fra leje Alen Mustafic Solgt til SK Slovan Bratislava
                    Tyler Burey Retur fra leje
                    Johannes Selven Retur fra leje
                    Sauli Vaisenen Retur fra leje
                    Marcus McCoy (Akademi) Højre back Rykket op 30.06.2028
                    Julius Bertel Askou (Akademi) Centre back Rykket op 30.06.2027
                    Elias Hansborg-Sørensen (Akademi) kant/angriber Rykket op 31.12.2025
                    Nikolaj Juul-Sandberg (Akademi) Central midt Rykket op 30.06.2026
                    William Martin (Akademi) Angriber Forlænget 30.06.2027
                    Waldemar Grymer (Akademi) Kantspiller Forlænget 30.06.2026
                    Magnus "Krølle" Andersen (Akademi) Kantspiller Forlænget 30.06.2026
                    Magnus Dalager (Akademi) Højre back Kontrakt 30.06.2027
                    Frederik Donslund (Akademi) Målmand Kontrakt 30.06.2024
                    Noah Manata (Akademi) Midtbane Kontrakt 30.06.2027
                    David Manata (Akademi) Angriber Kontrakt 30.06.2027
                    Kasper Lorents (Akademi) Kommer fra VB Kontrakt 30.06.2027
                    Jonathan Friis (Akademi) Midtbane Kontrakt 30.06.2027
                    Gia Vicari (OdenseQ) Kontrakt ophævet
                    Meagan McClelland (OdenseQ) Kontraktudløb
                    Reese Moffatt Kontraktudløb
                    Sofia Hvidbak Kontraktudløb
                    Kamilla Ørskov Kontraktudløb
                    Ally Clark Solgt
                    Kelsey Hill Solgt
                    Signe Boysen (OdenseQ) Forlænget 30.06.2025
                    Ida Marie Jørgensen (OdenseQ) Forlænget 30.06.2026
                    Dikte Bang (OdenseQ) Forlænget 30.06.2026
                    Julie Jensen (OdenseQ) Forlænget 30.06.2025
                    Cayla White (OdenseQ) Kontrakt 30.06.2025
                    Marie Holmgaard (OdenseQ) Kontrakt 30.06.2025
                    Laura Polis (OdenseQ) Kontrakt 30.06.2025
                    Og så mangler der stadig en erstatning for Mouritsen, Kadrii/Charly og Benat/Magnus.

                    Selven, Vaisenen og Burey ,Aske og Rami og måske en udlejning af Yaya er antalsmæssigt erstattet af 4 oprykkede talenter + Martin og Noah?.

                    Salg af Slotsager, Fenger og/eller DonD skal erstattes

                    Spillere som Hansen, Mickelson, Mihajlo, Owusu og Manneh vil sikkert vil lytte til tilbud udefra som så også skal erstattes.

                    Crazy .. It aint over yet ..
                    Attached Files
                    Last edited by Plum; 14-08-2024, 20:10.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      så må man jo overveje at sænke ambitionsniveauet en smule. Kunne være man skulle finde en som måske ikke helt har hvad der skal til i superligaen - men som vil gøre sig fint i 1 division - og så se om ikke et års spilletid kan udvikle på vedkommende.

                      Nu hørte jeg lige Fyens podcast hvor de siger MH har udtalt han er i dialog med klubben...man kan jo lægge hvad man vil i det - men kunne da godt lugte af et farvel. Så det kan være det er en 2. og 3. vi skal have fat i.

                      Uanset det er svært så kan vi ikke gå ind til resten af sæsonen med det målmandss setup. MH er god nok til at være 1 valg - men hvordan står det til med ryggen? Og målmænd fra akademiet - de er vidst liiiige grønne (og små) nok

                      Men nej selvfølgelig bliver det ikke let - det har vi vidst hele tiden.

                      Det er jo heller ikke sådan at Mickelson ikke ville kunne dække vb hele sæsonen - det er han god nok til. Men det gør bare at vores opspil halter - og gør alt andet lige arbejdet for vores modstandere noget lettere.

                      En venstrebenet vb må være et krav - så de kan udvikle hold og spillestil optimalt
                      Hvis MH ryger vil jeg mene det er nok at hente en andenmålmand ind, givet at han ikke har en voldsom skadeshistorik og holder et vidt niveau. Så kan Elmegaard altså godt agere tredjevalg. Problemet
                      med MH er jo, at han risikerer at være utilgængelig halvdelen af tiden, og så kan Elnegård reelt ser blive andenmålmand i længere perioder ad gangen, og det er nok et par år for tidligt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Trybull har fået kontrakt til 2026
                        Fedt.
                        Det er en chef vi får tilbage her.
                        Det bliver rigtig godt for vores unge spillere med endnu en rutineret spiller de kan støtte sig til.
                        Last edited by OleKBH; 14-08-2024, 20:48.

                        Comment


                          Plum : de der tabeller smadrer fuldstændig forum, når man læser det på mobilen (i hvert fald for mig). Bare hvis du ikke er klar over det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Plum : de der tabeller smadrer fuldstændig forum, når man læser det på mobilen (i hvert fald for mig). Bare hvis du ikke er klar over det.
                            Beklager … jeg dropper dem men har nu ikke selv problem og er på tlf. nu.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Men store pluspoint for af medtage kvinderne, selvom den ikke er opdateret med ‘luftbroen’ op til første kamp. I øvrigt et vildt signal at sende til klubbens talenter, at man henter en flok amerikanere ind kort før sæsonstart og starter første kamp med 8 nordamerikanere og kun 3 danskere!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det vil simpelthen være dumt, risikabelt og totalt misvisende ikke at forstærke sig ydeligere. Tæt på utilgiveligt..

                                Ved godt det er ligegyldigt i det store billede det her men da OB ringede i sidste uge for at høre om jeg ville gentegne mit lille sponsorat sagde jeg at jeg ville have ekstra billetter HVIS jeg valgte at sige ja. Og at han kunne ringe igen 2.Sept.
                                Vil simpelthen ikke være med til at skulle være en del af noget hvor det kun er “os” der ligger pengene imens de skruer ned for budgettet i en tid hvor man virkelig får penge i kassen.

                                De må vise at de også vil det her og ikke bare tørre det hele af på at “de unge også skal have plads”.
                                Jeg synes du skal prøve at høre Medianos interview med Bech i dag (godt interview). Så kan man vælge at tro hvad han siger eller lade være. Jeg gør selv.

                                Han fortæller flere gange, at de kører lige ud budgetmæssigt. Det betyder ikke, at vi kommer til at have lige så mange lønkroner investeret i spillere/stab i denne sæson. Synes jeg hørte ham fortælle (måske lidt for ærligt) at vi pt. er i omegnen af 10 mio. under lønudgifterne fra sidste sæson. Ikke fordi vi er tvunget til det, eller fordi budgettet er skåret, men for at skære ind til benet. Jeg synes det giver fint mening.

                                Ikke, at det nødvendigvis bliver 1-til-1, men penge sparet på budgettet i denne sæson, er jo penge man potentielt kan geare op med om et år eller to, hvor vi forhåbentligt er i Superligaen og har bedre forudsætninger for det.

                                Jeg tror i høj grad det er svært at tiltrække folk i vores situation. Man kan nemt bruge "dumme" penge. Der er selvfølgelig undtagelser, men over en bred kam vil spillere man henter nu have niveau til 1. division (måske bunden af Superligaen). Det kan nemt være kontrakter man vil fortryde om et par år.

                                Men vi skal selvfølgelig rykke op, når vi har det budget vi har og er så store favoritter vi er. Det skal TB løse. Men kan han balancere det så vi gør det med en mere trimmet trup ift. lønudgifter, så der er plads til bare lidt store armbevægelser til den tid, så nærmer det sig topkarakter.

                                Men når det så er sagt så er jeg enig i, at vi bør hente et par forstærkninger mere ind. Det tror jeg også vi gør (og det lød vist også lidt sådan på Bech).
                                Last edited by Agbre; 14-08-2024, 21:46.

                                Comment

                                Working...
                                X