Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Tænker ikke det var en and når så mange medier var så sikre på den. Der kan være sket noget med lægetjekket. Men mon ikke det bliver offentliggjort i morgen?
    tænker jeg også - mon ikke den tikker ind kl 10 eller 11 i morgen formiddag? Mon ikke de har været ude i byen og tage billeder til hans præsentation?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      tænker jeg også - mon ikke den tikker ind kl 10 eller 11 i morgen formiddag? Mon ikke de har været ude i byen og tage billeder til hans præsentation?
      I de her sparetider kan de vel bruge billedet fra den første præsentation, da han vel ikke har ændret sig så meget på et år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Tænker ikke det var en and når så mange medier var så sikre på den. Der kan være sket noget med lægetjekket. Men mon ikke det bliver offentliggjort i morgen?
        Jeg håber de laver en præsentationsvideo, hvor Trybull kommer tilbage med sine afskedblomster

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Tænker ikke det var en and når så mange medier var så sikre på den. Der kan være sket noget med lægetjekket. Men mon ikke det bliver offentliggjort i morgen?
          Jeg tror nu nok, den går igennem, men alle de kilder jeg kan finde på historien henviser tilbage til Tipsbladet. Bold har forresten stadig ikke bragt historien.

          Det behøves man jo ikke at lægge så meget i, men det kunne indikere, at journalisterne på Bold ikke mener, den er så sikker, at de tør lave en helt gratis citathistorie, der kunne have fyldt på deres site i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Jeg tror nu nok, den går igennem, men alle de kilder jeg kan finde på historien henviser tilbage til Tipsbladet. Bold har forresten stadig ikke bragt historien.

            Det behøves man jo ikke at lægge så meget i, men det kunne indikere, at journalisterne på Bold ikke mener, den er så sikker, at de tør lave en helt gratis citathistorie, der kunne have fyldt på deres site i dag.
            Hvis man følger med i hvad Farzam normalt melder ud, så melder han først ting ud, når han er 98% sikker. Han melder aldrig rygter ud, og tænker også det kan tælles på 2 hænder, over transfers han tager fejl af.

            Mener også at have læst, et sted at det enten blev idag eller imorgen, den bliver præsenteret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Hvis man følger med i hvad Farzam normalt melder ud, så melder han først ting ud, når han er 98% sikker. Han melder aldrig rygter ud, og tænker også det kan tælles på 2 hænder, over transfers han tager fejl af.

              Mener også at have læst, et sted at det enten blev idag eller imorgen, den bliver præsenteret.
              Vi er grundlæggende enige om, at jeg som sådan tror, at det er troværdigt nok.

              Min kommentar hæftede sig mest på, at man ikke kunne bruge mængden af medier, der havde været ude med historien som sandhedsvidne, da de alle citerer Tipsbladets artikel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Hvis man følger med i hvad Farzam normalt melder ud, så melder han først ting ud, når han er 98% sikker. Han melder aldrig rygter ud, og tænker også det kan tælles på 2 hænder, over transfers han tager fejl af.

                Mener også at have læst, et sted at det enten blev idag eller imorgen, den bliver præsenteret.

                bonde var til lægetjek dagen før han blev præsenteret
                så tror bare det er sådan det er :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Vi er grundlæggende enige om, at jeg som sådan tror, at det er troværdigt nok.

                  Min kommentar hæftede sig mest på, at man ikke kunne bruge mængden af medier, der havde været ude med historien som sandhedsvidne, da de alle citerer Tipsbladets artikel.
                  https://www.tv2fyn.dk/odense/tysk-mi...ontrakt-med-ob

                  Martin Davidsen melder her, at det stemmer ens med hans egne oplysninger.

                  OBstruktion, skriver det på Twitter til en kommentar, før Farzam melder den ud.

                  Derudover er det jo bare god skik at melde at andre medier var før med oplysningerne, selvom man selv høre de samme oplysninger

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    https://www.tv2fyn.dk/odense/tysk-mi...ontrakt-med-ob

                    Martin Davidsen melder her, at det stemmer ens med hans egne oplysninger.

                    OBstruktion, skriver det på Twitter til en kommentar, før Farzam melder den ud.

                    Derudover er det jo bare god skik at melde at andre medier var før med oplysningerne, selvom man selv høre de samme oplysninger
                    Får MD det til at lyde som om at Trybull kun får kontrakt sæsonen ud? Eller læser jeg det forkert?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Får MD det til at lyde som om at Trybull kun får kontrakt sæsonen ud? Eller læser jeg det forkert?
                      Jeg kan godt se hvordan det kan læses sådan, men jeg tror nu bare han mener noget a la “han var her sidste sæson, han kommer fortsat til at være her næste sæson”

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Får MD det til at lyde som om at Trybull kun får kontrakt sæsonen ud? Eller læser jeg det forkert?
                        Hvis det kun er sæsonen ud er det vel også ok. Han er nok ikke en spiller der bliver solgt alligevel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Får MD det til at lyde som om at Trybull kun får kontrakt sæsonen ud? Eller læser jeg det forkert?
                          Mon ikke der er en option på et år mere, hvis vi rykker op, hvor han så måske har forhandlet en bedre løn ind eller en bonus, der kan indløses ved en forlængelse. Jeg gætter bare, men han er jo tysk og de har det med at sikre sig imod ikke at skulle spille 1. Division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Mon ikke der er en option på et år mere, hvis vi rykker op, hvor han så måske har forhandlet en bedre løn ind eller en bonus, der kan indløses ved en forlængelse. Jeg gætter bare, men han er jo tysk og de har det med at sikre sig imod ikke at skulle spille 1. Division.
                            Jo. Det er nok også den jeg vil hælde mest til hvis det er. 1 år plus option på 1 mere ved oprykning

                            Jeg har det bare lidt stramt med det her “jeg vil gerne OB” men alligevel så ikke 100%. Men jeg er heldigvis sikker på at han vil give sig 100% til den dag han forlader klubben.
                            Man kan åbenbart ikke forlange mere i moderne fodbold af en udlænding

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Jeg kan godt se hvordan det kan læses sådan, men jeg tror nu bare han mener noget a la “han var her sidste sæson, han kommer fortsat til at være her næste sæson”
                              Sådan tror jeg også det skal tolkes. Jeg tror da udmærket, at MD er klar over, at mange er interesseret i hvor lang kontrakten er. Hvis han havde hørt noget konkret om længden ville han nok være lidt mere klar i spyttet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jo. Det er nok også den jeg vil hælde mest til hvis det er. 1 år plus option på 1 mere ved oprykning

                                Jeg har det bare lidt stramt med det her “jeg vil gerne OB” men alligevel så ikke 100%. Men jeg er heldigvis sikker på at han vil give sig 100% til den dag han forlader klubben.
                                Man kan åbenbart ikke forlange mere i moderne fodbold af en udlænding
                                Jeg tænker også det er noget man højst kan håbe på fra nogle enkelte af egne talenter. Ellers er det for længst en saga blot. Spillere tager hen, hvor de kan få god løn, gode forhold og gode muligheder for karrieren. Og det er da egentlig forståeligt nok.

                                Det er fint nok at snakke om, at man vil have spillere, der vil klubben. Det gør alle andre klubber i Danmark også. I den situation vi har haft i truppen henover sommeren giver det ekstra meget mening, at TB gerne vil sende de signaler. Men i sidste ende er det jo også bare det, det er.

                                Man kan max. håbe på at finde nogle spillere, der kæmper på banen, agerer professionelt og respekterer deres kontrakt. Og jeg svært ved at se man kan finde en, hvor man kan være mere sikker på det end med Trybull, Han må om nogen vide hvilken opgave han går ind til, hvis han skriver kontrakt.

                                Når det så er sagt så var det godt nok også ved at have trukket ud længe nok.

                                Comment

                                Working...
                                X