Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Fcm over Viborg. Han går 100% efter pengene. Godt han ikke kom til OB. Der er rigtigt mange der ikke er glade for ham mere.
    Det er joniske sikkert at VIFF har givet et bud selvom de har luret … men nok svært at overgå den pakke uagtet at OB gerne ville …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Der skulle være dukket italiensk interesse op for Trybull...

      ... måske derfor TB forventer afklaring nu(i dag). Har vi mon givet ham et tilbud han ikke kan sige nej til?
      Noget du har hørt?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Du må meget gerne forklare det for mig
        Jeg synes det er tydeligt, at han taler ind i det samme som han har gjort siden han trådte til: OB skal være mere robuste og kunne modstå modgang uden at falde sammen. Det vil man bl.a. gøre ved at fylde truppen med spillere, der ikke går hjem og ringer til agenten for at få denne til at arbejde på klubskifte så snart man løber ind i et par nederlag eller når der er lidt for langt til træningsbanen og vejret er lidt for koldt. For mig at se er det et ret logisk fokus at have i OBs situation.

        Men jeg synes da heller ikke TB primært skal bedømmes på hans snak. Ligesom jeg heller ikke gav Wesström så meget kredit for hans snak i starten hvor han blev så hypet. Jeg synes TB er kommet godt igang i en nærmest umulig situation, hvor han har truffet nogle svære, men nødvendige beslutninger. I sidste ende skal TB bedømmes ud fra holdets udvikling over flere sæsoner. Om et skal vi gerne være en Superligaklub, der er ret afklarede omkring spillestil. Og om... lad os sige 4-5 år forventer jeg, at vi er over middel i Superligaen og står som et eksempel til efterlevelse på tydelig strategi og afklaret spilkoncept for flere andre klubber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Jeg synes det er tydeligt, at han taler ind i det samme som han har gjort siden han trådte til: OB skal være mere robuste og kunne modstå modgang uden at falde sammen. Det vil man bl.a. gøre ved at fylde truppen med spillere, der ikke går hjem og ringer til agenten for at få denne til at arbejde på klubskifte så snart man løber ind i et par nederlag eller når der er lidt for langt til træningsbanen og vejret er lidt for koldt. For mig at se er det et ret logisk fokus at have i OBs situation.

          Men jeg synes da heller ikke TB primært skal bedømmes på hans snak. Ligesom jeg heller ikke gav Wesström så meget kredit for hans snak i starten hvor han blev så hypet. Jeg synes TB er kommet godt igang i en nærmest umulig situation, hvor han har truffet nogle svære, men nødvendige beslutninger. I sidste ende skal TB bedømmes ud fra holdets udvikling over flere sæsoner. Om et skal vi gerne være en Superligaklub, der er ret afklarede omkring spillestil. Og om... lad os sige 4-5 år forventer jeg, at vi er over middel i Superligaen og står som et eksempel til efterlevelse på tydelig strategi og afklaret spilkoncept for flere andre klubber.
          Beklager, men din forklaring tydeliggører intet for mig

          Hvad menes der reelt med udtrykket udover "snak"...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Beklager, men din forklaring tydeliggører intet for mig

            Hvad menes der reelt med udtrykket udover "snak"...
            I så fald er det nok på modtagersiden, at problemet er, og monstro vi andre bare skulle lade være med at svare dig, da det synes omsonst.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Noget du har hørt?
              Det står ingen artikel fra i dag. Vidst fra tvfyn

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Der skulle være dukket italiensk interesse op for Trybull...

                ... måske derfor TB forventer afklaring nu(i dag). Har vi mon givet ham et tilbud han ikke kan sige nej til?
                En farce efterhånden. Synd vi halser efter Trybull som en lille hund.
                glæder mig afklaring.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                  Det står ingen artikel fra i dag. Vidst fra tvfyn
                  Det kan jeg ikke finde. Nogle som har link?

                  Comment


                    Han ser jo vanvittig ud. Langt bedre end Christian Sørensen. Men det må være udlandet der trækker hvis han kommer til Danmark.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      En farce efterhånden. Synd vi halser efter Trybull som en lille hund.
                      glæder mig afklaring.
                      argh en farce syntes jeg trods alt ikke vi er nået til endnu. Men der skal snart findes en afklaring.

                      At man strækker sig et stykke for TT forstår jeg sådan set godt; Han er fra en hylde højere end hvad vi ellers vil kunne forvente at tiltrække, og så kender han klub og langt de fleste på holdet - nu har han så også trænet med et stykke tid, så han vil kunne gå direkte ind på holdet i weekenden hvis nødvendigt.

                      En anden spiller vil der være en vis indkøringsperiode med.

                      MEN - det må snart også være nok, få en afklaring så man kan komme videre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        I så fald er det nok på modtagersiden, at problemet er, og monstro vi andre bare skulle lade være med at svare dig, da det synes omsonst.
                        Fint nok

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det kan godt være at TB har ret, men dårlig stil at udstille BW, som ikke kan forsvare den påstand.

                          Men nu kan TB jo bruge den forklaring i den kommende tid, hvis alt ikke går hans/klubbens vej.
                          Det er vel ret åbenlyst, og har været det længe at, BW, bestemt ikke førte OB i en retning som pegede fremad.
                          Dermed ar det ikke den vilde afsløring han gør.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Det er vel ret åbenlyst, og har været det længe at, BW, bestemt ikke førte OB i en retning som pegede fremad.
                            Dermed ar det ikke den vilde afsløring han gør.
                            Nej, men det er måden, som ikke klæder ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Noget du har hørt?
                              Ja, fra en som har hørt det fra en som....... bla bla bla.

                              Det sker engang i mellem, men den her valgte jeg at poste, da jeg tænker det måske passer sammen med at OB meldte ud at afklaringen nu er lige om hjørnet.

                              Det lader så til den afklaring også trækker ud... :-/
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Er der nogen fra Middelfart der kan forstærke os?

                                Comment

                                Working...
                                X