Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    De helt gode spillere gider bare ikke 3/4 år i 1.division. Så det er ikke så nemt. Tænker det er nemmere til foråret.
    Og da det måske bliver lidt fra Norge/Sverige er det måske nemmere der når sæsonen er overstået for dem

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Vi er 100% enige !

      Mit skrækscenario (når jeg ikke må bruge min mavefornemmelse) er, at vi nemt kan stå med begge spillere efter vinduet er lukket og hvor står vi så
      Brug du bare mavefornemmelsen ligesom alle os andre - og jeg deler i øvrigt din mavefornemmelse: jeg frygter også, at vi står med begge spillere efter 2. september -- og MIN mavefornemmelse siger mig, at det er en lortesituation - på hver sin måde.

      Comment


        Så er der en uge tilbage. Der skal gerne komme en handel hver dag i snit hvis vi skal nå i mål
        Det bliver vildt nok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Så er der en uge tilbage. Der skal gerne komme en handel hver dag i snit hvis vi skal nå i mål
          Det bliver vildt nok.
          Mon ikke de leger “chicken” lige nu og ser hvem der blinker først med nogle af spillerne..

          Rami og Slotsager burde ikke blive et problem. De er for gode til ikke at blive solgt(Rami måske leje med option… En Tongya gentagelse)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Meget enig. Det bliver nok bare svært at forlænge med andre end Bjørn. Mon dog vi kan forlænge med Nico,Fenger,Manneh mfl?
            Tvivler

            Derfor bør der også komme 2-3 ind senest i vintervinduet som erstatning til dem vi ved der er væk og så kan man ruste op til sommer med det sidste. Tror det ville være bedst med et godt sammenspillet hold når vi rammer superligaen
            Hvis de kan se sig selv spille 1. div. for OB kan de vel også spille SL for OB.
            Spørgsmålet er vel også, at hvis der ikke er interesse for dem nu, er der så mere interesse for dem om 10 mdr. efter en sæson i næstbedste række?
            Klart de ser tiden an for at se om OB står til at rykke op men er der mere interessante stedet om et år hvis der er kommet ordentlig styr på tingene?
            Er noget i Norge og Sverige bedre end OB i SL ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mon ikke de leger “chicken” lige nu og ser hvem der blinker først med nogle af spillerne..

              Rami og Slotsager burde ikke blive et problem. De er for gode til ikke at blive solgt(Rami måske leje med option… En Tongya gentagelse)
              En udfordring er vel også, at de "uønskede" spillere ikke er i kampform. Hvem vil købe/leje en spiller, der først kan bruges senere på året/skal spilles i form ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                En udfordring er vel også, at de "uønskede" spillere ikke er i kampform. Hvem vil købe/leje en spiller, der først kan bruges senere på året/skal spilles i form ?
                Det finder vi ud af snart

                Helt sikkert også derfor at Slotsager og Ivan får spilletid hver kamp. Vi har aldrig skiftet så meget ud i 4 back kæden som i år. Så er det nemmere
                Ryger de begge siger min mavefornemmelse at vi prøver at hente DH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  En udfordring er vel også, at de "uønskede" spillere ikke er i kampform. Hvem vil købe/leje en spiller, der først kan bruges senere på året/skal spilles i form ?
                  Sådan er det vel alt andet lige med ganske mange af de spillere, der handles mod slutningen af transfervinduet - i OB og alle mulige andre steder. Aske blev jo også solgt for nyligt uden snerten af kampform.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Hvis de kan se sig selv spille 1. div. for OB kan de vel også spille SL for OB.
                    Spørgsmålet er vel også, at hvis der ikke er interesse for dem nu, er der så mere interesse for dem om 10 mdr. efter en sæson i næstbedste række?
                    Klart de ser tiden an for at se om OB står til at rykke op men er der mere interessante stedet om et år hvis der er kommet ordentlig styr på tingene?
                    Er noget i Norge og Sverige bedre end OB i SL ..
                    Det er ikke utænkeligt at nogen ser mere positivt på OB, hvis vi formår at få mere harmoni i truppen, og bliver ved at vinde rigtig mange fodboldkampe. Udfordringen er bare at eksempelvis Fenger ser sig selv som 9'er, men hos os fungerer han bedst som kant. Nico er nok også mest komfortabel med udsigt til en karriere som højre back, og her tror jeg uanset hvor stærkt Nico præsterer at OB vil finde en venstrebenet til vi igen spiller superliga. Manneh skal virkelig stramme sig an. Jeg tro han får en god hyre, og skal han være det værd, så skal han virkelig levere en god sæson. Vi har Trybull der ånder ham i nakken, og jeg tror han overtager 6'eren når han kommer i omdrejninger og så giver det lidt sig selv med ham. Han har også lavet nogle ting med byture både med Minteh og senest med Deedson, så jeg tror egentlig bare vi lige har behov for ham i hvert fald dette halvår, og så kan han finde et sted til vinter hvis han vil eller spille sin kontrakt ud og så siger vi tak for denne gang i ro og mag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Mon ikke de leger “chicken” lige nu og ser hvem der blinker først med nogle af spillerne..

                      Rami og Slotsager burde ikke blive et problem. De er for gode til ikke at blive solgt(Rami måske leje med option… En Tongya gentagelse)
                      Problemet mht især Slotsager er at agenten måske er kold i røven og bare venter på kontrakten udløber om et år og så kan de score en kæmpe sign-on fee, hvor mange af de penge ellers var gået til OB ved et køb. Det var samme historie med Falk i sin tid og det er igen OB der kommer til at se mest dumme ud.
                      Det kan være de allerede har lavet en "under bordet" aftale med en klub som har stillet Slotsager og hans agent et stort beløb i udsigt hvis de bare trækker den frem til nytår, hvor de officielt kan skreve med ham for sommeren 2025.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Sådan er det vel alt andet lige med ganske mange af de spillere, der handles mod slutningen af transfervinduet - i OB og alle mulige andre steder. Aske blev jo også solgt for nyligt uden snerten af kampform.
                        Igen er vi enige. Men en Rami (med hans kvaliteter) burde vel allerede være solgt. Er vi for grådige eller ser vi bare et større lys i ham end andre?

                        Ja, Aske blev netop købt tidligere, så han kan komme i kampform inden alt for meget at turneringen er spillet. For hver dag der går stilles både spiller og klub dårligere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Problemet mht især Slotsager er at agenten måske er kold i røven og bare venter på kontrakten udløber om et år og så kan de score en kæmpe sign-on fee, hvor mange af de penge ellers var gået til OB ved et køb. Det var samme historie med Falk i sin tid og det er igen OB der kommer til at se mest dumme ud.
                          Det kan være de allerede har lavet en "under bordet" aftale med en klub som har stillet Slotsager og hans agent et stort beløb i udsigt hvis de bare trækker den frem til nytår, hvor de officielt kan skreve med ham for sommeren 2025.
                          Men hvor stort et signon fee kan de forvente på en ung mand der har siddet på bænken en hel sæson i næstbedste række uagtet at han har været på en liste over store talenter.
                          Pludselig er han næsten 20 og to nye årgange er kommet til siden han var mest varm ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er ikke utænkeligt at nogen ser mere positivt på OB, hvis vi formår at få mere harmoni i truppen, og bliver ved at vinde rigtig mange fodboldkampe. Udfordringen er bare at eksempelvis Fenger ser sig selv som 9'er, men hos os fungerer han bedst som kant. Nico er nok også mest komfortabel med udsigt til en karriere som højre back, og her tror jeg uanset hvor stærkt Nico præsterer at OB vil finde en venstrebenet til vi igen spiller superliga. Manneh skal virkelig stramme sig an. Jeg tro han får en god hyre, og skal han være det værd, så skal han virkelig levere en god sæson. Vi har Trybull der ånder ham i nakken, og jeg tror han overtager 6'eren når han kommer i omdrejninger og så giver det lidt sig selv med ham. Han har også lavet nogle ting med byture både med Minteh og senest med Deedson, så jeg tror egentlig bare vi lige har behov for ham i hvert fald dette halvår, og så kan han finde et sted til vinter hvis han vil eller spille sin kontrakt ud og så siger vi tak for denne gang i ro og mag.
                            Hvorfor trække nogle byture ind i tråden?

                            Hvad har han (beviseligt) gjort forkert.

                            Lad dog spillerne have et privatliv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Igen er vi enige. Men en Rami (med hans kvaliteter) burde vel allerede være solgt. Er vi for grådige eller ser vi bare et større lys i ham end andre?

                              Ja, Aske blev netop købt tidligere, så han kan komme i kampform inden alt for meget at turneringen er spillet. For hver dag der går stilles både spiller og klub dårligere.
                              Helt enige er vi nok ikke. Langt de fleste handler kommer først på plads allersidst i transfervinduet og købende klubber kan sagtens være i situationer, hvor de er villige/tvunget til at betale mere end tidligere i vinduet. Selvfølgelig er der et element af pokerspil i det, men det er sådan markedet fungerer - om man så synes det giver mening eller ej. Men jeg tror simpelthen ikke på at en uge fra eller til uden kamptræning gør den store forskel ift. prissætningen. Rami skulle forøvrigt stå ganske skarpt fysisk, så mon ikke han rimelig hurtigt kommer i kampform, når/hvis han lander i en ny klub?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Men hvor stort et signon fee kan de forvente på en ung mand der har siddet på bænken en hel sæson i næstbedste række uagtet at han har været på en liste over store talenter.
                                Pludselig er han næsten 20 og to nye årgange er kommet til siden han var mest varm ..
                                Det er et godt spørgsmål og det kan jeg ikke svare på.
                                Men hvis de tidligere er blevet præsenteret for (et gæt herfra) en pris på 4 millioner euro til en klub og så kommer spiller og agent oveni og de så kan nøjes med 1 eller 2 millioner euro for at vente et halvt eller et helt år og samtidig "kun" skal betale til spiller og agent, så er der nok nogle der er villige til at vente.

                                Jeg håber OB, Slotsager og agentfirmaet kommer frem til en løsning så han enten forlænger eller han bliver solgt. Er dog ikke optimistisk lige nu.

                                Comment

                                Working...
                                X