Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oscar Fraulo rygtes til Brøndby. De må gerne stoppe med at hijacke fynboer. Jeg ved ikke lige med Fraulo, jeg brød mig ikke om at han i tidernes morgen valgte Fcm over OB. Men han passer på profilen i forhold til midtbanen: https://www.transfermarkt.com/oscar-...spieler/610428
https://youtu.be/VMgC9NcS2XY
Comment
-
Comment
-
-
Ja, det er en virkelig god nyhed. Vigtig signal til omverden at vi kan holde på vores største talenter. Efter alt hvad man hører og læser ligner han jo en meget meget talentfuld midtbanespiller, og hvis det er sandt at Utrecht og FC Muhjylland viste stor interesse i ham, så bliver det hele meget tilfredsstillende. Nu skal han bare have nogle indhop og spilpraksis på superligaholdet. Efter transferen af Breum var jeg lidt chokeret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
kan godt være - men vil man have 15 mill for ham skal man nok ikke starte forhandlingerne der
- så har det nok også lidt at sige at han kun havde 1 år tilbage af kontrakten
og så kan det da ikke udelukkes at Bjørn gav lidt rabat bare for at slippe af med ham, min pointe er den samme - man forærede ham ikke bare væk selv om manden begyndte at brokke sig - det kan jeg ret godt li'
Mener ikke vi skal have spillere i truppen der hellere vil være et andet sted - men det er ikke det samme som at de bare skal kunne smutte næsten gratis når det passer dem. Så må man tage lidt af den ballade der følge og det evt tab af indtægt og lade dem sidde på tribunen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Oliver er da præsenteret i Fiorentina? Han er da ihvertfald en del af deres opslag på Facebook.
Lige tikket ind. Flere penge i kassen. Men hvilken kasse ?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
https://www.acffiorentina.com/en/new...sen-is-a-viola
De forstår at fatte sig i korthed
Penge i kassen... men vil de blive brugt af BWLast edited by Online; 10-08-2023, 13:22.
Comment
-
Så mangler vi bare at Sabbi går igennem.
Så er hotellet betalt og vi kan alle være glade
Husk nu at et stærkt OSE er et stærkt OB
Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.
Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT
Eller nowet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå mangler vi bare at Sabbi går igennem.
Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.
Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT
Eller nowet
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå mangler vi bare at Sabbi går igennem.
Eller nowet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
I sin tid troede jeg naivt at OSE ville blive som PSE, altså skabt for at styrke fodbolden.Men NT er først og fremmest forretningsmand og ønsker ikke at løbe en risiko. Selvfølgelig gør det ikke noget hvis OB har succes, men det skal helst ikke koste noget.
Comment
Comment