Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Oliver er da præsenteret i Fiorentina? Han er da ihvertfald en del af deres opslag på Facebook.
    Tror ikke den er officiel officiel…

    Comment


      Oscar Fraulo rygtes til Brøndby. De må gerne stoppe med at hijacke fynboer. Jeg ved ikke lige med Fraulo, jeg brød mig ikke om at han i tidernes morgen valgte Fcm over OB. Men han passer på profilen i forhold til midtbanen: https://www.transfermarkt.com/oscar-...spieler/610428

      https://youtu.be/VMgC9NcS2XY

      Comment


        Ja tak!!

        https://twitter.com/obstruktion1887/...YxPoNolgPMgCtg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Sådan Markus ​​​​​​

          Så er der gardering på 10'eren.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Det var godt

            Comment


              Ja, det er en virkelig god nyhed. Vigtig signal til omverden at vi kan holde på vores største talenter. Efter alt hvad man hører og læser ligner han jo en meget meget talentfuld midtbanespiller, og hvis det er sandt at Utrecht og FC Muhjylland viste stor interesse i ham, så bliver det hele meget tilfredsstillende. Nu skal han bare have nogle indhop og spilpraksis på superligaholdet. Efter transferen af Breum var jeg lidt chokeret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                kan godt være - men vil man have 15 mill for ham skal man nok ikke starte forhandlingerne der

                - så har det nok også lidt at sige at han kun havde 1 år tilbage af kontrakten

                og så kan det da ikke udelukkes at Bjørn gav lidt rabat bare for at slippe af med ham, min pointe er den samme - man forærede ham ikke bare væk selv om manden begyndte at brokke sig - det kan jeg ret godt li'

                Mener ikke vi skal have spillere i truppen der hellere vil være et andet sted - men det er ikke det samme som at de bare skal kunne smutte næsten gratis når det passer dem. Så må man tage lidt af den ballade der følge og det evt tab af indtægt og lade dem sidde på tribunen
                Jeg tror godt du kan gå ud fra, at de fleste spillere hellere vil være et andet sted end i OB. Det handler om at skjule det godt. Det gjorde Sabbi bestemt ikke. Han er solgt. Billigere end Bjørn først håbede, men det er jo også kun et håb. Og hvis det er rigtigt ,at Sabbi får 25 % af salgsprisen, mister han jo også penge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Oliver er da præsenteret i Fiorentina? Han er da ihvertfald en del af deres opslag på Facebook.
                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...til-fiorentina

                  Lige tikket ind. Flere penge i kassen. Men hvilken kasse ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    https://www.acffiorentina.com/en/new...sen-is-a-viola

                    De forstår at fatte sig i korthed
                    Penge i kassen... men vil de blive brugt af BW
                    Last edited by Online; 10-08-2023, 13:22.

                    Comment


                      OC får pæne ord med på vejen fra Berlin fansene på twitter, både sportsligt og menneskeligt. Han formår virkelig at sætte et smukt aftryk de steder han kommer rundt, for mig arketypen på hvordan en OB spiller skal se ud. Alt det bedste i Italien OC, vi er stolte af dig!

                      Comment


                        Så mangler vi bare at Sabbi går igennem.

                        Så er hotellet betalt og vi kan alle være glade
                        Husk nu at et stærkt OSE er et stærkt OB

                        Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.

                        Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT

                        Eller nowet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så mangler vi bare at Sabbi går igennem.

                          Så er hotellet betalt og vi kan alle være glade
                          Husk nu at et stærkt OSE er et stærkt OB

                          Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.

                          Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT

                          Eller nowet
                          Det lyder realistisk, bortset fra 10% rabat, det er dårlig forretning

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                            Det lyder realistisk, bortset fra 10% rabat, det er dårlig forretning
                            Da ikke hvis de allerede tager 30% i overpris

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så mangler vi bare at Sabbi går igennem.

                              Så er hotellet betalt og vi kan alle være glade
                              Husk nu at et stærkt OSE er et stærkt OB

                              Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.

                              Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT

                              Eller nowet
                              I sin tid troede jeg naivt at OSE ville blive som PSE, altså skabt for at styrke fodbolden.Men NT er først og fremmest forretningsmand og ønsker ikke at løbe en risiko. Selvfølgelig gør det ikke noget hvis OB har succes, men det skal helst ikke koste noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                I sin tid troede jeg naivt at OSE ville blive som PSE, altså skabt for at styrke fodbolden.Men NT er først og fremmest forretningsmand og ønsker ikke at løbe en risiko. Selvfølgelig gør det ikke noget hvis OB har succes, men det skal helst ikke koste noget.
                                Jeg tror bestemt ikke, at eksempelvis Lalandiadelen har overført penge til fodboldholdet !

                                Comment

                                Working...
                                X