Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Begge giver også god mening. Kadrii behøver ikke erstattes så længe vi har Sabbi. Men hvis han sælges skal der hentes kvalitet ind. Det burde der også være råd til fra et pænt salg

    HCB skal væk uden tvivl. Han har ingen fremtid i OB længere efter MHs forlængelse. Spørgsmålet er om Magnus bliver 2.Målmand og man henter Sebastian Dalby Willie som 3. Målmand. Eller man henter en målmand ind på 1 års leje evt og giver de unge 1 år mere til at modne
    giver rigtig god mening - bernat fylder 23 senere på året så han skal ud og have noget fast spilletid, håber han finder et godt sted.

    kadrii ryger jo nok bagerst i køen til spilletid, så gerne han blev men forstår fuldt ud hvis han vil videre - mon ikke det er økonomien de lige skal have afklaret - tænker han kommer til at gå lidt ned i løn i B93

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      giver rigtig god mening - bernat fylder 23 senere på året så han skal ud og have noget fast spilletid, håber han finder et godt sted.

      kadrii ryger jo nok bagerst i køen til spilletid, så gerne han blev men forstår fuldt ud hvis han vil videre - mon ikke det er økonomien de lige skal have afklaret - tænker han kommer til at gå lidt ned i løn i B93
      Jeg tænker at Kadrii gerne vil have et sign off fee. Men Bjørn kan jo bare spille hårdt mod hårdt og beholde ham. Så må Kadrii jo nøjes med lidt. Men man hører ofte om spillere der får 3-6 måneder med hvis de er uønsket om man ikke vil få noget gavn ud af dem alligevel.
      Men det er vel ikke gældende her hvis man påtænker at sælge Sabbi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tænker at Kadrii gerne vil have et sign off fee. Men Bjørn kan jo bare spille hårdt mod hårdt og beholde ham. Så må Kadrii jo nøjes med lidt. Men man hører ofte om spillere der får 3-6 måneder med hvis de er uønsket om man ikke vil få noget gavn ud af dem alligevel.
        Men det er vel ikke gældende her hvis man påtænker at sælge Sabbi
        selvfølgelig kan "bare" beholde ham - men i og med han vel er en af de bedst betalte i truppen så kan der jo også være lidt i det for OB, hvis man alligevel ikke ser nogen fremtid for ham.

        Sælges både frø og sabbi kunne han vel også bruges som 10'er (?) tror han ville have godt af at komme lidt længere tilbage i banen - rollen som ene angriber syntes jeg aldrig rigtigt har ligget til ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          selvfølgelig kan "bare" beholde ham - men i og med han vel er en af de bedst betalte i truppen så kan der jo også være lidt i det for OB, hvis man alligevel ikke ser nogen fremtid for ham.

          Sælges både frø og sabbi kunne han vel også bruges som 10'er (?) tror han ville have godt af at komme lidt længere tilbage i banen - rollen som ene angriber syntes jeg aldrig rigtigt har ligget til ham
          Som jeg siger er det ikke ualmindeligt at en agent så vil forlange 4-6 måneders løn med. Ville du acceptere det som Sportsdirektør hvis han stadig kan hjælpe når der kun var 10-12 måneder tilbage af kontrakten?
          Hvis han bare ophævede kvit og frit ville det nok være en no brainer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Begge giver også god mening. Kadrii behøver ikke erstattes så længe vi har Sabbi. Men hvis han sælges skal der hentes kvalitet ind. Det burde der også være råd til fra et pænt salg

            HCB skal væk uden tvivl. Han har ingen fremtid i OB længere efter MHs forlængelse. Spørgsmålet er om Magnus bliver 2.Målmand og man henter Sebastian Dalby Willie som 3. Målmand. Eller man henter en målmand ind på 1 års leje evt og giver de unge 1 år mere til at modne
            Hvad med en 9'er på leje? Hvis Sabbi og Kadrii ryger. Det kunne måske også noget når vi ikke ved hvilken forfatning Hansborg kommer tilbage fra sin skade i.

            ​​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Hvad med en 9'er på leje? Hvis Sabbi og Kadrii ryger. Det kunne måske også noget når vi ikke ved hvilken forfatning Hansborg kommer tilbage fra sin skade i.

              ​​​​​​
              Hansborg bliver ikke aktuel for OBs superliga trup i næste sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hansborg bliver ikke aktuel for OBs superliga trup i næste sæson
                Satens.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  giver rigtig god mening - bernat fylder 23 senere på året så han skal ud og have noget fast spilletid, håber han finder et godt sted.

                  kadrii ryger jo nok bagerst i køen til spilletid, så gerne han blev men forstår fuldt ud hvis han vil videre - mon ikke det er økonomien de lige skal have afklaret - tænker han kommer til at gå lidt ned i løn i B93
                  Har hørt han kan få 80000 om måned

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

                    Har hørt han kan få 80000 om måned
                    Stadig en kæmpe løn nedgang og han vil miste ca 1,5 mill. Jeg tror stadig kun den kan lade sig gøre hvis OB sender penge med toget mod København.

                    Comment


                      Er vi mon færdige med at handle for denne gang, eller tænker vi, der kommer mere?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Er vi mon færdige med at handle for denne gang, eller tænker vi, der kommer mere?
                        Tænker at for lige nu er der ro på - afhænger nok om vi sælger flere og sikkert også først til sidst i vinduet hvis der kommer mere

                        Comment


                          Jeg glæder mig godt nok til at se træning idag, det bliver ren navneleg

                          Comment


                            Gad vide om vi har været efter Fossum. Vi kunne jo have “sparet” 5 mill ift Sven

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...-for-det-meste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                              Er vi mon færdige med at handle for denne gang, eller tænker vi, der kommer mere?
                              Nu skal der noget ud før noget kommer ind tænker jeg. Og selvom Mucolli skulle ryge er jeg ikke sikker på at han bliver erstattet. Vi får/har en ny kant spiller i Markus Jensen. Jeg tænker/håber han træner med fra idag selvom at kontrakten ikke er underskrevet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Gad vide om vi har været efter Fossum. Vi kunne jo have “sparet” 5 mill ift Sven

                                https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...-for-det-meste
                                Sven virker som en noget mere defensiv type end Iver. Føler mig ret sikker på Iver ikke passer ind i den profil vi har søgt.

                                Når det er sagt, så kunne enkelte tidligere sportschefer i OB, nok havde været fristet

                                Comment

                                Working...
                                X