Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er meget uenig. Ser klart Greve som en forstærkning at midtbanen og backup på 10`eren hvis vi kunne få ham. Men det kan vi 99% ikke
    Jeg tror flere på Forum i dag fejlagtigt vurderer Greve, som de husker ham, da han forlod OB og rejste til Randers. Allerede der og senere i Brøndby har han efter min mening gjort store fremskridt, og kunne sagtens blive et aktiv i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      I sin tid troede jeg naivt at OSE ville blive som PSE, altså skabt for at styrke fodbolden.Men NT er først og fremmest forretningsmand og ønsker ikke at løbe en risiko. Selvfølgelig gør det ikke noget hvis OB har succes, men det skal helst ikke koste noget.
      Jeg tror faktisk stadig det er planen. Og det er muligt engang i fremtiden da OSE bliver stærkere og stærkere som jeg hører det.
      Men så længe at det drives som en overskudsforretning og uden det store hjerte og sjæl for fodbolden er jeg meget mere tilhænger af at man løsriver sig og kun bruger de penge man har. Det kan jeg meget nemmere forstå og acceptere hvis vi skal spare eller andet.

      Men det her show med at man ikke ved hvad pengene går til når man sælger for 100 mill er frustrerende. Er det kaffekopper, nye greens eller fodbold faciliteter??
      Det med at man i et regnskab ikke kan se om OB tjener penge eller ej syntes jeg også er frustrerende

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Da ikke hvis de allerede tager 30% i overpris

        Comment


          OB annoncerer kontrakt med Markus Jensen:
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...IFFrgAfyg&s=19
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            OB annoncerer kontrakt med Markus Jensen:
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...IFFrgAfyg&s=19
            Se det er der fremtid i. Det ville der ikke være med Greve.

            Comment


              http://www.hac-foot.com/index.html

              4 år til Sabbi i Le Havre. Og mange tak for det . Så er der 15 mil mere i kassen. Men hvilken kasse ?
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                3 år til Markus. Tænker OB gerne ville have haft den længere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  http://www.hac-foot.com/index.html

                  4 år til Sabbi i Le Havre. Og mange tak for det . Så er der 15 mil mere i kassen. Men hvilken kasse ?
                  Fælleskassen

                  Comment


                    Så har vi 12 spillere med udløb i 2026….

                    Gustav Grubbe 30/6-2026
                    Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                    Agon Mucolli 30/6-2026
                    Alen Mustafic 30/6-2026
                    Max Ejdum 30/6-2026
                    Rami Al-Hajj 30/6-2026
                    Johannes Selvén 30/6-2026
                    Leeroy Owusu 30/6-2026
                    Sauli Väisänen 30/6-2026
                    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                    Sven Köhler 30/6-2026
                    Markus Jensen 30/6-2026​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      3 år til Markus. Tænker OB gerne ville have haft den længere
                      Kunne godt tænkes. At det er det de har forhandlet om. Kan egentlig også godt lidt forstå hvis han vil se hvor meget spilletid han får. Og den kan jo måske forlænges igen. Synes generelt vi er lidt for hurtige til at kalde talenter tabt for klubben hvis de gør det godt. Når vi skriver kontrakt med en ung spiller håber jeg altid mere på, at han får 300+ kampe end, at han skal blive det næste store salg.

                      Lægger også mærke til, at de ikke oplyser hvilket nummer han skal have. Man kunne nemt have givet ham et ledigt nr. 15 eller 24. Tænker nr. 11 lige skal være ledig først.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Kunne godt tænkes. At det er det de har forhandlet om. Kan egentlig også godt lidt forstå hvis han vil se hvor meget spilletid han får. Og den kan jo måske forlænges igen. Synes generelt vi er lidt for hurtige til at kalde talenter tabt for klubben hvis de gør det godt. Når vi skriver kontrakt med en ung spiller håber jeg altid mere på, at han får 300+ kampe end, at han skal blive det næste store salg.

                        Lægger også mærke til, at de ikke oplyser hvilket nummer han skal have. Man kunne nemt have givet ham et ledigt nr. 15 eller 24. Tænker nr. 11 lige skal være ledig først.
                        Vi må se. Ejdum har hans nummer fra U19

                        Comment


                          Alm siger det til Fyens - Der sker mere:

                          - Jeg troede, at vi var færdige med at handle i transfervinduet, men så forsvandt Mads Frøkjær-Jensen og Emmanuel Sabbi, og så er det jo ikke umuligt, at der vil ske ting, fordi vores trup så ser lidt anderledes ud. Så må vi jo tilpasse os. Jeg troede jo, at vi havde afviklet vort transfervindue, da sæsonen stod for, men Frøkjær og Sabbi var jo med i startformationen, så nu skal vi have en anden "gameplan", siger Andreas Alm og afslører hermed, at OB kigger efter stærke forstærkninger offensivt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så har vi 12 spillere med udløb i 2026….

                            Gustav Grubbe 30/6-2026
                            Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                            Agon Mucolli 30/6-2026
                            Alen Mustafic 30/6-2026
                            Max Ejdum 30/6-2026
                            Rami Al-Hajj 30/6-2026
                            Johannes Selvén 30/6-2026
                            Leeroy Owusu 30/6-2026
                            Sauli Väisänen 30/6-2026
                            Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                            Sven Köhler 30/6-2026
                            Markus Jensen 30/6-2026​
                            Halvdelen som ikke bliver brugt/satser på... eller kun af nød !
                            Last edited by Online; 10-08-2023, 16:28.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Alm siger det til Fyens - Der sker mere:

                              - Jeg troede, at vi var færdige med at handle i transfervinduet, men så forsvandt Mads Frøkjær-Jensen og Emmanuel Sabbi, og så er det jo ikke umuligt, at der vil ske ting, fordi vores trup så ser lidt anderledes ud. Så må vi jo tilpasse os. Jeg troede jo, at vi havde afviklet vort transfervindue, da sæsonen stod for, men Frøkjær og Sabbi var jo med i startformationen, så nu skal vi have en anden "gameplan", siger Andreas Alm og afslører hermed, at OB kigger efter stærke forstærkninger offensivt.
                              Det synes jeg også BW sagde meget klart sidst han snakkede med SFÅ efter Brøndby-kampen. Sabbi skal uden tvivl erstattes. Jeg tror vi henter:
                              - En venstre back (evt. med salg/udlejning af en højre back)
                              - Sabbi-erstatning
                              - Gardering til central midt

                              Måske også en, der kan kæmpe med om 10'eren, men vil ikke blive overrasket hvis vi går med Markus Jensen som primær backup der. Kunne også sagtens være en ekstra midterforsvarer og/eller en kant, især hvis Tongya sælges.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Alm siger det til Fyens - Der sker mere:

                                - Jeg troede, at vi var færdige med at handle i transfervinduet, men så forsvandt Mads Frøkjær-Jensen og Emmanuel Sabbi, og så er det jo ikke umuligt, at der vil ske ting, fordi vores trup så ser lidt anderledes ud. Så må vi jo tilpasse os. Jeg troede jo, at vi havde afviklet vort transfervindue, da sæsonen stod for, men Frøkjær og Sabbi var jo med i startformationen, så nu skal vi have en anden "gameplan", siger Andreas Alm og afslører hermed, at OB kigger efter stærke forstærkninger offensivt.
                                Spændende. Troede ellers ikke han blandede sig i transfers Men self. er han involveret i transfers - alt andet ville jo være tåbeligt

                                Comment

                                Working...
                                X