Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

    Vi er stadig ikke i nærheden af budgetterne på top 4-5 holdene i suppen...

    Ville det ikke være en overpræstation at komme i top 6?
    En 6 plads vil som bekendt også være i top 6 og pt ser flere hold mere svækket ud end os. Så det er muligt, men det kommer jo også an på hvilke handle de og vi foretager inden vinduet er lukket. Men for første gang i en del år, er jeg forsigtig optimist.

    Comment


      Ærgeligt at han skifter til BIF, men vi får vel en slat uddannelsespenge når han nu endelig skifter på tværs af landegrænser?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja…. Men vi kunne aldrig være med alligevel. Men heldigvis er BIF jo med til at sende nogle hundrede tusinde afsted til Ådalen
        Ved det godt, men den svier. Men det sidste er da fedt nok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

          Det vil jeg også gerne give dig ret i, vi burde i hvert fald være bedre.

          Men hvis man udelukkende kigger på økonomi (kan man selvfølgelig ikke altid gøre), er det vel KUN 6. pladsen der er realistisk?
          Ja det er vi enige om.
          Men nu tænker jeg også på at vi “bare” skal prøve at nå vores målsætning.

          Comment


            Men er han god nok til at rykke os i top 6?

            Han fik 12 kampe sidste sæson for Feyenoord.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Men er han god nok til at rykke os i top 6?

              Han fik 12 kampe sidste sæson for Feyenoord.
              En spiller gør det ikke alene. Men ja, han ville da være en klar forstærkning. Men vi har jo ikke råd til den slags...ikke endnu i hvert fald.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Men er han god nok til at rykke os i top 6?

                Han fik 12 kampe sidste sæson for Feyenoord.
                Han er rykket til BIF… Ikke OB…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Ærgeligt at han skifter til BIF, men vi får vel en slat uddannelsespenge når han nu endelig skifter på tværs af landegrænser?
                  Tror det med landegrænser er ophævet. Nu er det alle transfers.. Mener jeg…

                  Comment


                    Altid ærgeligt at se en OB'er i andre danske klubber, men til den pris er jeg glad for det ikke er os. Selv med Minteh penge på lommen er det simpelthen en for stor risiko at ligge så mange midler i én spiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja…. Men vi kunne aldrig være med alligevel. Men heldigvis er BIF jo med til at sende nogle hundrede tusinde afsted til Ådalen
                      nu kender jeg ikke hans niveau - men 22.5 mill for en der ikke ligefrem har spillet fast det seneste stykke tid - er det lidt af den overpris der skal betales for danske spillere?

                      Med sådanne priser brænder man jo hurtigt igennem et helt minteh salg...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        nu kender jeg ikke hans niveau - men 22.5 mill for en der ikke ligefrem har spillet fast det seneste stykke tid - er det lidt af den overpris der skal betales for danske spillere?

                        Med sådanne priser brænder man jo hurtigt igennem et helt minteh salg...
                        Der er vi slet slet slet ikke endnu som klub. Kommer det måske aldrig. Jo det er mange penge. Men tror han bliver god for dem

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          En spiller gør det ikke alene. Men ja, han ville da være en klar forstærkning. Men vi har jo ikke råd til den slags...ikke endnu i hvert fald.
                          men ville han det? Vi har fået en finsk landsholds forsvarer "gratis" med en del erfaring fra italien, forskellen skal godt nok være markant før 22.5 mill kan forsvares i min bog.

                          - når det er sagt så er det da lidt signings i den stil jeg havde håbet vi fik lavet, nok ikke til den pris - men et par danskere retur fra udlandet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            men ville han det? Vi har fået en finsk landsholds forsvarer "gratis" med en del erfaring fra italien, forskellen skal godt nok være markant før 22.5 mill kan forsvares i min bog.

                            - når det er sagt så er det da lidt signings i den stil jeg havde håbet vi fik lavet, nok ikke til den pris - men et par danskere retur fra udlandet
                            Jeg er enig med Mwape. Han ville være en kæmpe forstærkning hvis det var OB han skiftede til. Han bliver en stor profil og vores finske ven når ham ikke til sokkeholderne IMO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han er rykket til BIF… Ikke OB…
                              Ja, det er jeg med på.

                              Jeg spørger mere om han ville være en forstærkning til os, hvis vi nu havde købt ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg er enig med Mwape. Han ville være en kæmpe forstærkning hvis det var OB han skiftede til. Han bliver en stor profil og vores finske ven når ham ikke til sokkeholderne IMO
                                ok - kender som sagt ikke det store til nogen af dem

                                jeg vælger nu at håbe vores finske ven får en bedre sæson og at det viser sig de 22 mill var virkeligt dårligt givet ud

                                Comment

                                Working...
                                X