Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håber bare at ledelsen fatter alvoren hvis vi skal i Top 6 og gør hvad der skal til
    ?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-en-erstatning

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      En erstatning for Sabbi som nok ikke har samme kvalitet er jo ikke nok. Talk is cheap når man kan se alle de mangler vi har

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



        Jeg er i bund og grund ligeglad hvor de kommer fra. Bare de er gode og pengene værd.
        Hele tanken starter ved at jeg er lunken over for at skulle hente en sydafrikaner til 9 mill som der står på transfermaket( bare som et udgangspunkt). Så ville jeg hellere bruge beløbet på en proven spiller fra fx Superligaen
        - det kan jeg sagtens følge

        må jo være de mener de får mere for pengene, men med den tilvænding man må forvente så skal det også være markant bedre når man skal så langt væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvor mange spillere har egentlig forladt os i dette vindue? Er vi oppe på 9 stk
          Sidenote: Der er 2 spillere tilbage fra den trup Alm overtog for 2 år siden.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            En erstatning for Sabbi som nok ikke har samme kvalitet er jo ikke nok. Talk is cheap når man kan se alle de mangler vi har
            Ja, altså BW må stå på mål for sine egne udtalelser om, at der skal være lige hård konkurrence på alle positioner - det vil sige minimum to spillere til hver position.

            Har vi færre, præsterer spilleren, der sidder alene på sin position, ikke optimalt, og vi er udsatte i forbindelse med udskiftninger, skader og karantæner.

            Har vi flere, skabes der en utilfredshed på holdet som resultat af, at enkelte spillere "sidder over" i visse træningsøvelser, og der bliver pludselig også længere vej til holdet for vores U19-drenge.

            Jeg ved ikke, om man forestiller sig Markus Jensen og Johannes Selven som backup til henholdsvis 10'eren og de to kanter, men jeg synes helt klart vi mangler en ordentlig kantspiller.

            Vi mangler også en central midt. Der er ikke optimal konkurrence der på nuværende tidspunkt, og det kræver ikke meget at se, at vi er udfordret her, når og hvis Köhler og Manneh løber ind i skader, karantæner, formnedgang eller hvad man nu kan forestille sig. Nu har jeg nærmest ikke set Mustafic spille, siden han scorede mod AaB i sin debut, men det lyder til, at hans niveau bare ikke er der, og det kan man jo så undre sig over, når der ellers er lagt en pæn sum for ham...

            Jeg tror dog godt, vi kan skyde en hvid pil efter en venstre back. Og måske er at spille med Nico på venstre back også den sikreste måde at få ham solgt på i ét af de kommende vinduer. Jeg tror stadigvæk på Grubbe i fremtiden, så vil have det stramt med, at man sælger ham.

            Men der mangler helt klart noget kvalitet på vores hold, før vi kan sige, vi har rykket os for alvor. Kvalitet - både til toppen og til bredden. Det ser ud til, at mange kampe i Superligaen bliver afgjort til allersidst i den her sæson, og bredden bliver vigtigere end nogensinde. Vi har simpelthen ikke råd til at spare os ihjel her.

            Comment


              Vi liver linket til den Sydafrikanske Monapoule Saleng: https://www.transfermarkt.fr/monnapu...spieler/566502


              https://youtu.be/YGeN2eY1MDw

              https://youtu.be/ELxnLbTCqTQ

              God fart i ham og et fint venstreben på ham også. Tja tjo. Det er jo altid lidt satset at hive en sydafrikaner ind, men han har da også nogle tydelige kvaliteter vi godt kunne bruge.
              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Vi liver linket til den Sydafrikanske Monapoule Saleng: https://www.transfermarkt.fr/monnapu...spieler/566502


                https://youtu.be/YGeN2eY1MDw

                https://youtu.be/ELxnLbTCqTQ

                God fart i ham og et fint venstreben på ham også. Tja tjo. Det er jo altid lidt satset at hive en sydafrikaner ind, men han har da også nogle tydelige kvaliteter vi godt kunne bruge.
                ​​​​​​
                Den er svær, må indrømme at jeg ikke er solgt ud fra de videoer. Er bange for han vil komme til kort i superligaen.

                Comment


                  Jeg så heller ikke noget i de få minutter jeg så, som jeg tænker vi ikke kan leve uden. Særligt fordi vi har brug for en spiller, som gerne skulle integreres ret hurtigt og kunne præstere på sit højeste fra dag 1. Det tror jeg ikke vil være tilfældet med ham her, som nok vil skulle vænne sig til klima, kultur og mere taktisk tilgang til fodbolden.

                  Jeg håber at det er røgslør for at vise andre klubber vi forhandler med, at vi er opmærksomme på mange spillere.

                  Comment


                    Det er helt tydeligt at han har nogle kvaliteter som vi godt kunne bruge hans fart og hans venstreben i særdeleshed. Der er klart nogle ting der kan gå galt i sådan en transfer der også. Men altså vil vi have den fart der og et venstreben så er det nok ikke helt ved siden af at det er sådan noget der vi kigger ind i. Jeg tror hurtigt det bliver rigtigt dyrt ellers.

                    ​​​​​​

                    ​​​​​

                    Comment


                      God fart, godt venstreben, relativt vant til at være kampafgørende, pris under 10 mill ifølge transfermarkt.

                      whats not to like?

                      Eller håber folk stadig vi henter Sam Ghoddos.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                        God fart, godt venstreben, relativt vant til at være kampafgørende, pris under 10 mill ifølge transfermarkt.

                        whats not to like?

                        Eller håber folk stadig vi henter Sam Ghoddos.
                        Men nok også fra en liga der måske svarer til vores 1.div….. På en god dag

                        Alt for stor risiko hvis han koster rigtig mange penge

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                          God fart, godt venstreben, relativt vant til at være kampafgørende, pris under 10 mill ifølge transfermarkt.

                          whats not to like?

                          Eller håber folk stadig vi henter Sam Ghoddos.
                          Saman Ghoddos?

                          Ja, ham vil jeg stadig gerne have.

                          ​​​​​​Men Saleng ser interessant ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Men nok også fra en liga der måske svarer til vores 1.div….. På en god dag

                            Alt for stor risiko hvis han koster rigtig mange penge
                            Altså det er ikke lige presspillet de bliver berømte for i Sydafrika

                            Når det er sagt så har han helt klart nogen tydelige kvaliteter som man ikke lige kan tage fra ham, hans fart og hans venstreben især. Han virker også til at være noget mere relationel stærkere end Sabbi, ikke at man vinder nogle medaljer for at være det, men trods alt stadig en positiv ting: https://m.youtube.com/watch?v=pXt6kU...ZSBzYWxlbmc%3D

                            Hmm jeg vil gætte på cirka 8 mill for ham der, tjo, man løber risikoen at han slet ikke kan omstille sig til Danmark eller der går akvariefisk i den. På den anden side vi får svært ved at hente en proven spiller ind med de der kvaliteter og vi kan helt sikkert ikke gøre det til 8 mill. Der kan også være noget i lønkroner når han kommer fra den Sydafrikanske liga.

                            Jeg hælder til den positive side.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Saman Ghoddos?

                              Ja, ham vil jeg stadig gerne have.

                              ​​​​​​Men Saleng ser interessant ud.
                              Thjaaa... i Brentford fik han 15.000 GBP om ugen, så den ligger da lige til højrebenet for os...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Den er svær, må indrømme at jeg ikke er solgt ud fra de videoer. Er bange for han vil komme til kort i superligaen.
                                Zuma gjorde det ellers meget godt i FCK, da han kom direkte til dem fra selv samme klub i tidernes morgen
                                Last edited by Online; 14-08-2023, 10:33.

                                Comment

                                Working...
                                X