Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Undskyld det lød hårdt - det var ikke meningen, overhovedet!
    Jeg vil heller ikke udelukke du har ret, men i mit hoved er det bare svært at tro på kontraktlængden kan komme i klemme for en evt transfer når Falk er så stor en stjerne i Dk som han er.

    Og hey! Bliv ved med at fortælle hvad du hører, det er jo netop derfor vi har sådan en transfertråd, altså til at drøfte sådan nogle ting.

    Det kan også være en mulighed at OB ikke henter noget ind pt, for at få et endegyldigt svar fra Falken om han kan/vil denne sommer.

    Hvis Delaney kommer - så bliver det hele nok åbnet igen.

    Men, hvad hører du ellers? Kun Falk ting og at vi er villige til at betale penge, eller andre præcise ting?
    Helt ok.
    nej har desværre ikke hørt andet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Selvfølgelig kan det skrues sammen på mange måder. Og succes kommer til at avle frihed og albuerum. Men tror aldrig vi kommer til at købe milliondyre spillere eller sælge dem uden NT har været inde over i mere eller mindre grad
      Aaaaaah, mon ikke selv DEN dag kommer på et tidspunkt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det er lidt problematisk at der ikke kan optjene den mængde af tillid. Så må man håbe at han efter en del år i branchen har lagt på i know how.
        På den anden side er jeg 100% sikker på BW ville få kommunikeret, hvis der er noget der hæmmer hans arbejde. Han er jo iskold og yderst kommunikerende. Og jeg synes ikke at der har været noget som helst, der kan tolkes som kritik af strukturen omkring indkøb af spillere - eller husker nogen noget?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          På den anden side er jeg 100% sikker på BW ville få kommunikeret, hvis der er noget der hæmmer hans arbejde. Han er jo iskold og yderst kommunikerende. Og jeg synes ikke at der har været noget som helst, der kan tolkes som kritik af strukturen omkring indkøb af spillere - eller husker nogen noget?
          Enig, jeg tænker også han har fået beskrevet hvordan organisationen er opbygget ifht beslutninger mm. inden sin ansættelse. Det vigtigste er dog at han ikke bliver afvist, hver gang han fremlægger forslag til investeringer og forbedringer i spillertruppen og deres arbejdsforhold.

          Comment


            Nogen der ved om der er nogen fra U19 der banker på til 1. holdet (træner med) m.m. ud over Ejdum og Markus?

            Hansen/Bernat/Magnus

            Uwusu/Grubbe Bjørn/Sauli Slotsager/Mihajlo Aske/ny1

            Manneh/ny2 Sven/Ejdum

            Ny3/DonD Rami/Ny4 Charly/Selven

            Kadrii/Turay/Luca

            BW sagde før salget af Frøkjær at holdet skulle slankes men profiler erstattes (eller noget lignende).

            En backup på Rami for salget af Frøkjær
            En ny højrekant for salget af Sabbi og måske Tongya
            En ny venstreback for salget af Mickelson
            En ny central midt for salg af Mucolli og Mustafic

            Kan man så leve med denne start11 og er breden god nok eller er de for unge og for meget talent? Når jeg spørger til talenter er det jo fordi Markus vil være spiller nr. 25 og talenter derudover. Og så Troels Kløve .. hvad sked der der? Den "nye" centrale midt i stedet for Mustafic (og Mucolli).

            Det er stadig ikke 1:1.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Aaaaaah, mon ikke selv DEN dag kommer på et tidspunkt
              Så ejer han ihverfald ikke OB længere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Nogen der ved om der er nogen fra U19 der banker på til 1. holdet (træner med) m.m. ud over Ejdum og Markus?

                Hansen/Bernat/Magnus

                Uwusu/Grubbe Bjørn/Sauli Slotsager/Mihajlo Aske/ny1

                Manneh/ny2 Sven/Ejdum

                Ny3/DonD Rami/Ny4 Charly/Selven

                Kadrii/Turay/Luca

                BW sagde før salget af Frøkjær at holdet skulle slankes men profiler erstattes (eller noget lignende).

                En backup på Rami for salget af Frøkjær
                En ny højrekant for salget af Sabbi og måske Tongya
                En ny venstreback for salget af Mickelson
                En ny central midt for salg af Mucolli og Mustafic

                Kan man så leve med denne start11 og er breden god nok eller er de for unge og for meget talent? Når jeg spørger til talenter er det jo fordi Markus vil være spiller nr. 25 og talenter derudover. Og så Troels Kløve .. hvad sked der der? Den "nye" centrale midt i stedet for Mustafic (og Mucolli).

                Det er stadig ikke 1:1.
                Kan kun se Markus og måske Yaya få kontrakt i denne sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kan kun se Markus og måske Yaya få kontrakt i denne sæson
                  Er Markus ikke tvivlsom ? Han synes ikke at være ivrig for selv at skrive under ? Samtidig med at der har været interesse fra Utrecht…
                  Arbejdes der på forstærkninger efter Sabbi salget eller er BW gået i vinterhiet allerede ? Jeg hører intet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så ejer han ihverfald ikke OB længere
                    Hvem ved om han er ved at geare klubben til et salg efter en masse transferindtægter i dette vindue? Bare en vild tanke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Er Markus ikke tvivlsom ? Han synes ikke at være ivrig for selv at skrive under ? Samtidig med at der har været interesse fra Utrecht…
                      Arbejdes der på forstærkninger efter Sabbi salget eller er BW gået i vinterhiet allerede ? Jeg hører intet.
                      Jeg ved ikke mere omkring MJ end at det er ham der mangler at skrive under. Vi må se. Tænker det sker mm han bliver solgt dette vindue

                      Jeg tænker man er fuld i gang med at kigge efter erstatninger/forstærkninger

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                        Hvem ved om han er ved at geare klubben til et salg efter en masse transferindtægter i dette vindue? Bare en vild tanke
                        Det kan bestemt ikke afvises

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Farzam fra BT melder Sabbi sælges til Le Havre i Frankrig
                          Fint. Bare afsted med den tumpe! Så kan Le Havre så se frem til samme klamme Sabbi om 2-3 sæsoner... I bedste fald. Rykker De ned igen, så behøver De nok ikke vente så længe :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Fint. Bare afsted med den tumpe! Så kan Le Havre så se frem til samme klamme Sabbi om 2-3 sæsoner... I bedste fald. Rykker De ned igen, så behøver De nok ikke vente så længe :)
                            I seneste SFÅ nævner LR i en bisætning, at Jebali var ved at gøre det samme efter VM, da han var opsat på at skifte.

                            Nuvel, blot et rygte, og det blev ikke uddybet, men LR har uden tvivl noget at have det i.

                            Jeg kan ikke beskrive, hvor meget det frastøder mig og fremmedgør mig fra moderne fodbold.

                            Tænk sig hvis folk med helt almindeligt arbejde bare pjækkede mens de hævede deres hyre for at få nyt arbejde.

                            Moderne fodbold er en bindegal størrelse, og vi skal simpelthen have komplet nultolerance over for sådan en opførsel. Også selvom det koster sportsligt og økonomisk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              I seneste SFÅ nævner LR i en bisætning, at Jebali var ved at gøre det samme efter VM, da han var opsat på at skifte.

                              Nuvel, blot et rygte, og det blev ikke uddybet, men LR har uden tvivl noget at have det i.

                              Jeg kan ikke beskrive, hvor meget det frastøder mig og fremmedgør mig fra moderne fodbold.

                              Tænk sig hvis folk med helt almindeligt arbejde bare pjækkede mens de hævede deres hyre for at få nyt arbejde.

                              Moderne fodbold er en bindegal størrelse, og vi skal simpelthen have komplet nultolerance over for sådan en opførsel. Også selvom det koster sportsligt og økonomisk.
                              mon ikke man har vidst hvad der var på vej - tænker der er en grund til man hentede brormand op...og så blev det heldigvis klaret (som jeg husker det) forholdsvis hurtigt i vintertransfervinduet - måske endda inden truppen vendte tilbage til træning ( ? )

                              Tænker også man har vidst at sabbi ville videre - men det kræver selvf at der kommer bud på spilleren.

                              Eneste måde man kommer ud over det på er ved at holde på spilleren hvis ikke budet er godt nok, så må spilleren sidde resten af sin kontrakt på tribunen - og klubben mister en spiller og indtægter ved salg (mener randers gjorde noget i den stil for et par år siden)

                              Derfor er jeg sådan set glad for det gik som det gik, BW har haft en prissætning på sabbi - den blev ikke mødt, derfor kom han ikke afsted i første omgang. Det førte desværre noget uro med sig men man stod fast (går jeg ud fra) på at man ville have hvad man mente han var værd og ikke bare sælge for enhver pris

                              (tænker også det blev gjort lidt lettere af minteh salget - med alle de penge i rygge kunne man lettere sige nej, uden det salg kunne man være blevet tvunget til at acceptere langt mindre for en af sidste sæsons bedste spillere bare for at få lidt for ham)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                mon ikke man har vidst hvad der var på vej - tænker der er en grund til man hentede brormand op...og så blev det heldigvis klaret (som jeg husker det) forholdsvis hurtigt i vintertransfervinduet - måske endda inden truppen vendte tilbage til træning ( ? )

                                Tænker også man har vidst at sabbi ville videre - men det kræver selvf at der kommer bud på spilleren.

                                Eneste måde man kommer ud over det på er ved at holde på spilleren hvis ikke budet er godt nok, så må spilleren sidde resten af sin kontrakt på tribunen - og klubben mister en spiller og indtægter ved salg (mener randers gjorde noget i den stil for et par år siden)

                                Derfor er jeg sådan set glad for det gik som det gik, BW har haft en prissætning på sabbi - den blev ikke mødt, derfor kom han ikke afsted i første omgang. Det førte desværre noget uro med sig men man stod fast (går jeg ud fra) på at man ville have hvad man mente han var værd og ikke bare sælge for enhver pris

                                (tænker også det blev gjort lidt lettere af minteh salget - med alle de penge i rygge kunne man lettere sige nej, uden det salg kunne man være blevet tvunget til at acceptere langt mindre for en af sidste sæsons bedste spillere bare for at få lidt for ham)
                                Har det ikke været fremme på rygtebasis at Sabbi var prissat til 22,5 mill sidste år. Så det lyder jo til at de ligefrem har fået rabat

                                Comment

                                Working...
                                X