Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
    Jeg tror godt vi kan forvente vi henter en alt muligmand til midten + en kant, jeg synes ihvertfald at Alm ligger op til der skal hentes forstærkning for begge.
    Tror ikke der sker mere, hvis ikke vi sælger en back.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Jeg tror godt vi kan forvente vi henter en alt muligmand til midten + en kant, jeg synes ihvertfald at Alm ligger op til der skal hentes forstærkning for begge.
      Tror ikke der sker mere, hvis ikke vi sælger en back.
      Tænker der ryger minimum 2 mere ud. Enten salg eller leje. Og så 3 ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
        Mon ikke det er derfor man har fået ham til at skrive under på en tre-årig? Svært at se knægten forlænge hvis der ikke er udsigt til spilletid.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
          Altså det sagde BW da ret tydeligt at han er, til sfå. Hvad ud over det mangler du?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
            er han ikke primært kantspiller? Den plads dækkede frøkjær selvf også en del...


            jeg syntes vi har nogle spændende spillere til kanten; Selvén så god ud den smule vi så ham i kamp, Nouck har også noget det er tydeligt så markus og Don D. potentialet tror jeg er stort - men hvor stabilt kan vi regne med det er? Kunne godt tænke mig et klart første valg - en man vidste ville levere.

            Problemet er selvf at det vil sætte de unge lidt bag i køen.

            Aske mener jeg helt sikkert der skal findes en konkurrent til - tror han vil have godt af en pause men er vi trykke med NM på den back? ikke optimalt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

              Altså det sagde BW da ret tydeligt at han er, til sfå. Hvad ud over det mangler du?
              Rolig nu. Skal jeg automatisk have hørt alt hvad SFÅ siger og gør?

              I vores system er han klart kant i mine øjne. Det er muligt at han med tiden kan udvikle sig til en 10`er.
              Men syntes det er at få en firkantet klods til at passe i et rundt hul bare fordi man har en klods og et hul i overskud på brættet

              I en logisk verden burde Markus erstatte Tongya eller Mucolli. Det ved de også godt selv. Men vil bare ikke indrømme det pt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                Nej ham synes jeg vi skal holde os fra.

                Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Rolig nu. Skal jeg automatisk have hørt alt hvad SFÅ siger og gør?

                  I vores system er han klart kant i mine øjne. Det er muligt at han med tiden kan udvikle sig til en 10`er.
                  Men syntes det er at få en firkantet klods til at passe i et rundt hul bare fordi man har en klods og et hul i overskud på brættet

                  I en logisk verden burde Markus erstatte Tongya eller Mucolli. Det ved de også godt selv. Men vil bare ikke indrømme det pt
                  Meh, ser du virkelig Markus på kanten?

                  Jeg har ikke set ham så meget, men tænker at han umiddelbart passer bedre ind på 10'eren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Meh, ser du virkelig Markus på kanten?

                    Jeg har ikke set ham så meget, men tænker at han umiddelbart passer bedre ind på 10'eren.
                    Ser ham mest som en offensiv 8`er. Men da vi ikke spiller med det er det efter min mening kan han har den største chance for succes. Men som jeg skriver vil jeg ikke afvise at han kan udvikles til det

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Nej ham synes jeg vi skal holde os fra.

                      Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).
                      Hvis BW er på vej til udlandet lyder det til, at der er tale om en større handel, hvor han skal bruge sine "overtalelsesevner"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tænker der ryger minimum 2 mere ud. Enten salg eller leje. Og så 3 ind
                        En backup på Rami for salget af Frøkjær
                        En ny højrekant for salget af Sabbi og måske Tongya
                        En ny venstreback for salget af Mickelson
                        En ny central midt for salg af Mucolli og Mustafic​
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Nej ham synes jeg vi skal holde os fra.

                          Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).
                          Beklager hvis jeg har misser noget i tråden, men hvem ville tale med BW?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Nej ham synes jeg vi skal holde os fra.

                            Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).
                            Kan du uddybe?

                            Comment


                              Mon ikke at Vøge & Co har prøvet at ringe til BW ifm podcasten Transfervinduet?

                              Comment


                                Ahhh. Det står her i Tipsbladet

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...klageligt-alle

                                Comment

                                Working...
                                X