Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mathias Greve har været diskuteret lidt i tråden.

    Under de rette forudsætninger kunne det være fint nok. De rette forudsætninger er så, at pris og løn ikke er voldsom.

    Han ville kunne være gardering for Rami i første omgang og dernæst resten af midtbanen inklusiv kanter. Han vil næppe kunne komme i en idealopstilling, men til den rigtige pris, så fint. Han er en af vore egne, synes godt nok der har været meget gennemtræk i truppen, så der ville han da give lidt fynsk identitet. Ville være okay med mig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Mathias Greve har været diskuteret lidt i tråden.

      Under de rette forudsætninger kunne det være fint nok. De rette forudsætninger er så, at pris og løn ikke er voldsom.

      Han ville kunne være gardering for Rami i første omgang og dernæst resten af midtbanen inklusiv kanter. Han vil næppe kunne komme i en idealopstilling, men til den rigtige pris, så fint. Han er en af vore egne, synes godt nok der har været meget gennemtræk i truppen, så der ville han da give lidt fynsk identitet. Ville være okay med mig.
      I min optik nej tak til Greve- vi har haft mere end rigeligt med leverpostej - meningen er jo at skal rykke mere opad end stå atille og der rykker Greve desværre ikke noget

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Mathias Greve har været diskuteret lidt i tråden.

        Under de rette forudsætninger kunne det være fint nok. De rette forudsætninger er så, at pris og løn ikke er voldsom.

        Han ville kunne være gardering for Rami i første omgang og dernæst resten af midtbanen inklusiv kanter. Han vil næppe kunne komme i en idealopstilling, men til den rigtige pris, så fint. Han er en af vore egne, synes godt nok der har været meget gennemtræk i truppen, så der ville han da give lidt fynsk identitet. Ville være okay med mig.
        Det er jeg ikke enig i, hvis præmissen er at han ikke er dygtig nok til at træde direkte ind i start 11 - vi skal have kvalitet ind nu - ikke flere suppleringsspillere med den primære begrundelse at de har været her før. Hvis vi skal rykke vores niveau til fast top 6, se strategien, SKAL der købes bedre spillere til vores start 11 - suppleringsspillere har vi masser af og kan supplere med de unge fra akademiet til dette.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Har det ikke været fremme på rygtebasis at Sabbi var prissat til 22,5 mill sidste år. Så det lyder jo til at de ligefrem har fået rabat
          kan godt være - men vil man have 15 mill for ham skal man nok ikke starte forhandlingerne der

          - så har det nok også lidt at sige at han kun havde 1 år tilbage af kontrakten

          og så kan det da ikke udelukkes at Bjørn gav lidt rabat bare for at slippe af med ham, min pointe er den samme - man forærede ham ikke bare væk selv om manden begyndte at brokke sig - det kan jeg ret godt li'

          Mener ikke vi skal have spillere i truppen der hellere vil være et andet sted - men det er ikke det samme som at de bare skal kunne smutte næsten gratis når det passer dem. Så må man tage lidt af den ballade der følge og det evt tab af indtægt og lade dem sidde på tribunen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

            I min optik nej tak til Greve- vi har haft mere end rigeligt med leverpostej - meningen er jo at skal rykke mere opad end stå atille og der rykker Greve desværre ikke noget
            Det virker som om, at folket allerede har glemt, at hverken Greve, Eskesen, JJT etc. flyttede os en millimeter i den retning, vi gerne ville. Ellers tak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

              Det er jeg ikke enig i, hvis præmissen er at han ikke er dygtig nok til at træde direkte ind i start 11 - vi skal have kvalitet ind nu - ikke flere suppleringsspillere med den primære begrundelse at de har været her før. Hvis vi skal rykke vores niveau til fast top 6, se strategien, SKAL der købes bedre spillere til vores start 11 - suppleringsspillere har vi masser af og kan supplere med de unge fra akademiet til dette.
              Fair.

              Jeg kunne dog godt leve med Sven, Manneh og Rami som førstevalg på de 3 midtbanepladser og så Ejdum, Greve og Markus Jensen, som de 3 garderinger. Mustafic kunne så få lov at smutte.

              Synes det er kanterne, hvor den store investering skal ligge, hvis vi overhovedet kommer til at investere.

              (Antager ikke Falk er en mulighed, dette ville "aflyse" Greve)

              Comment


                Tror I undervurderer Greve. Han er dog ret klar 8er, så vil primært skulle gøre sig som 6er hos os. Vurderer ham bedre end både Manneh og SK, og en spiller som ham vil da i hvert fald øge konkurrencen. Vi har brug for i hvert fald 3 flyveklare spillere derinde.

                Som kant i vores system vil han næppe kunne fungere, men kan nok tage en back up som 10er.

                Tror dog ikke Greve har stor interesse i OB, så det er en akademisk diskussion.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Tror I undervurderer Greve. Han er dog ret klar 8er, så vil primært skulle gøre sig som 6er hos os. Vurderer ham bedre end både Manneh og SK, og en spiller som ham vil da i hvert fald øge konkurrencen. Vi har brug for i hvert fald 3 flyveklare spillere derinde.

                  Som kant i vores system vil han næppe kunne fungere, men kan nok tage en back up som 10er.

                  Tror dog ikke Greve har stor interesse i OB, så det er en akademisk diskussion.
                  Ser Greve som klart dårligere end de 2 du nævner. Han skal ikke optage en plads på bænken i stedet for vores egne unge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Ser Greve som klart dårligere end de 2 du nævner. Han skal ikke optage en plads på bænken i stedet for vores egne unge.
                    Jeg er meget uenig. Ser klart Greve som en forstærkning at midtbanen og backup på 10`eren hvis vi kunne få ham. Men det kan vi 99% ikke

                    Comment


                      Intet nyt om Sabbi ell Oliver. De tager sig god tid.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Intet nyt om Sabbi ell Oliver. De tager sig god tid.
                        Ja, må gerne snart ske, især førstnævnte.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Ser Greve som klart dårligere end de 2 du nævner. Han skal ikke optage en plads på bænken i stedet for vores egne unge.
                          Jeg har svært ved at se, hvad du baserer det på. For mig er det et udtryk for klar overvurdering af vores trup.

                          Vi må være enige om at være uenige, men for mig er Greve mindst et niveau over vores nuværende spillere til 6eren.

                          Men Greve ef næppe er emne i OB overhovedet.

                          Comment


                            Greve ville gå direkte ind i startopstillingen på begge midtbanepladser og kanterne, Rami ville måske være foran ham på 10'eren. Jeg er bare ikke sikker på at Brøndby vil slippe ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Jeg har svært ved at se, hvad du baserer det på. For mig er det et udtryk for klar overvurdering af vores trup.

                              Vi må være enige om at være uenige, men for mig er Greve mindst et niveau over vores nuværende spillere til 6eren.

                              Men Greve ef næppe er emne i OB overhovedet.
                              Ved nu ikke om han er 1 niveau over vores 6’ere men Greve er dygtig - og Greve vil kunne give os noget vi ikke har pt.
                              Drive og løb med bolden.

                              Men ser det også som urealisitsk pt, desværre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Intet nyt om Sabbi ell Oliver. De tager sig god tid.
                                Oliver er da præsenteret i Fiorentina? Han er da ihvertfald en del af deres opslag på Facebook.

                                Comment

                                Working...
                                X