Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
    Kunne den uidentificerede 28-årige som Leif nævner på fyens.dk, være en 6´er?
    Rettelse: Kan se at han i stedet har ændret det til Helander.
    Okay ellers er der flere 28-årige defensive midtbanespillere uden kontrakter

    https://www.transfermarkt.com/jorrit...spieler/205004
    https://www.transfermarkt.com/david-...spieler/326427
    https://www.transfermarkt.com/gjorgi...spieler/220758
    https://www.transfermarkt.com/frankl...spieler/524986




    Comment


      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ntrakt/9929119

      kun 10 måneder ja så skifter ham jo nok til fcm næste sommer

      Comment


        Det er selvfølgelig megafedt, hvis vi får en spiller ind med høj kvalitet. Jeg forstår bare slet ikke, hvorfor man handler til den position, hvor vi er allerbedst dækket ind? Vi har klubbens ubestridt største talent, som i mine øjne SKAL spille, samt vores anfører.. derudover Mihajlo, som har bevist et højt niveau, samt Vaisanen som vi lige har signet og gudhjælpemig også yderligere et fint talent i Bojang..
        Det er da på midtbanen vi har brug for sådan en forstærkning?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
          Det er selvfølgelig megafedt, hvis vi får en spiller ind med høj kvalitet. Jeg forstår bare slet ikke, hvorfor man handler til den position, hvor vi er allerbedst dækket ind? Vi har klubbens ubestridt største talent, som i mine øjne SKAL spille, samt vores anfører.. derudover Mihajlo, som har bevist et højt niveau, samt Vaisanen som vi lige har signet og gudhjælpemig også yderligere et fint talent i Bojang..
          Det er da på midtbanen vi har brug for sådan en forstærkning?
          2500 gange enig. Alt kvalitet er velkommen generelt. Men også en gåde for mig mm vi henter en de næste par dage

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ntrakt/9929119

            kun 10 måneder ja så skifter ham jo nok til fcm næste sommer
            Puhh. Det kan være to ting, enten er man ikke sikker på at hans fysik kan holde eller han er her for at spille sig i form.

            Det er lidt ærgerligt fordi når man har siddet så meget ude som ham så tager det altså lang tid inden han er klar til 90 minutter.

            På den anden side kan han ikke holde til det så kan vi virkelig brænde nallerne på en tre-årig stor kontrakt til sådan en spiller der.

            Det er a rock and a hard place. Han er "kun" 30 så lad os håbe der er mere i benene på ham.

            ​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              2500 gange enig. Alt kvalitet er velkommen generelt. Men også en gåde for mig mm vi henter en de næste par dage
              Men man kan også sige det sådan at Leif melder at de vil sende Mustafic på udleje. Og BW har selv sagt at der skal være 4 midtbanespillere i truppen.

              Så, han ved uden tvivl godt at der er et behov.


              Men er meget enig med jer begge.

              Comment


                Tipsbladet vurderer at vi fik 6 mill i videresalg for OC

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-65-mio-ekstra

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Men man kan også sige det sådan at Leif melder at de vil sende Mustafic på udleje. Og BW har selv sagt at der skal være 4 midtbanespillere i truppen.

                  Så, han ved uden tvivl godt at der er et behov.


                  Men er meget enig med jer begge.
                  Jeg tror seriøst ikke at Leif ved en dyt om dette. Tror det er et gæt fordi han har øjne ligesom vi andre…

                  Men vildt nok at Tongyas agent er rejst fra Italien til DK. Kunne noget være i gære?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg tror seriøst ikke at Leif ved en dyt om dette. Tror det er et gæt fordi han har øjne ligesom vi andre…

                    Men vildt nok at Tongyas agent er rejst fra Italien til DK. Kunne noget være i gære?
                    Hvorfor skulle det være et gæt? Leif plejer at have meget godt styr på hvad der sker i OB.
                    Jeg tror simpelhen ikke på Leif er en journalist, som bare laver gætværk i sine artikler.

                    Ja, Tongya ryger nok. Han sad vidst også helt udenfor ved de taktiske øvelser idag ifølge SFÅ Optakt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tror seriøst ikke at Leif ved en dyt om dette. Tror det er et gæt fordi han har øjne ligesom vi andre…

                      Men vildt nok at Tongyas agent er rejst fra Italien til DK. Kunne noget være i gære?
                      Italien ? Firmaet som er mega stort er spansk med afdelinger i bl.a. Tyskland og England (også Italien, mener dog han er tilknyttet den tyske afdeling). Men bestemt spændende, hvad der sker i de næste par dage / timer... tror han ryger til Serie B med en pæn stor videresalgsklausul.
                      Last edited by Online; 30-08-2023, 20:43.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Hvorfor skulle det være et gæt? Leif plejer at have meget godt styr på hvad der sker i OB.
                        Jeg tror simpelhen ikke på Leif er en journalist, som bare laver gætværk i sine artikler.

                        Ja, Tongya ryger nok. Han sad vidst også helt udenfor ved de taktiske øvelser idag ifølge SFÅ Optakt.
                        BW hentydede kraftigt på Storms at det bare var spekulationer fra Leifs side

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Italien ? Firmaet som er mega stort er spansk med afdelinger i bl.a. Tyskland og England (også Italien, mener dog han er tilknyttet den tyske afdeling). Men bestemt spændende, hvad der sker i de næste par dage / timer... tror han ryger til Serie B med en pæn stor videresalgsklausul.
                          Det sagde de i BTs transfervindue…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                            Det er selvfølgelig megafedt, hvis vi får en spiller ind med høj kvalitet. Jeg forstår bare slet ikke, hvorfor man handler til den position, hvor vi er allerbedst dækket ind? Vi har klubbens ubestridt største talent, som i mine øjne SKAL spille, samt vores anfører.. derudover Mihajlo, som har bevist et højt niveau, samt Vaisanen som vi lige har signet og gudhjælpemig også yderligere et fint talent i Bojang..
                            Det er da på midtbanen vi har brug for sådan en forstærkning?
                            Jeg synes så ikke, vi er særlig godt dækket ind i midterforsvaret - der mangler kvalitet. Slots er super, men ung, han skal ikke bære et forsvar. Men en 10 måneders kontrakt for en spiller, der nemt kan tage 2-3 måneder min. at få op i form? Det var så forklaringen på, hvorfor det kan lade sig gøre. Synes stadig det er ok; vi skal bare betragte det ligesom en spiller på 10 mdr leje og glemme alt om forlængelse: enten kommer han ikke op i form, og så vil vi gerne slippe ham - eller også kommer han op i form, og så smutter han.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det sagde de i BTs transfervindue…

                              Comment


                                Well, vi går da fra at skrive 6 mdr til 10 mdr kontrakter med A-spillerne. Måske vi næste gang kan komme helt op på et år? :-)

                                Comment

                                Working...
                                X