Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg ved ikke lige hvordan det går med ham i Belgien men ellers er der jo altid ham har til VB'en.

    https://www.transfermarkt.de/jacob-b...spieler/185164

    Problemet er mere at vi skal spille med tre fra akademiet og der virker Slots, Aske og Charly trods alt som de bedste bud so far.
    Nævnte FmprOB ikke at han havde hørt han selv have forhørt sig til OB, men fået nej?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Nævnte FmprOB ikke at han havde hørt han selv have forhørt sig til OB, men fået nej?
      Det kan sgu godt værre, så har jeg bare ikke fået læst det.

      Jeg er også lige umiddelbart mest til at vi får hentet noget ind til den centrale midt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Nævnte FmprOB ikke at han havde hørt han selv have forhørt sig til OB, men fået nej?
        Korrekt. Han henvendte sig selv til OB omkring Marts og fik et nej. Barret ville rigtig gerne hjem.
        Om tingene har ændret sig ved jeg ikke. Både fra hans og OBs side.
        Men han spiller pt fast i Belgien og har 2 år tilbage. Så der skal også en pæn transfersum til hvis det er. Tænker jeg ikke OB har lyst til

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg ved ikke lige hvordan det går med ham i Belgien men ellers er der jo altid ham har til VB'en.

          https://www.transfermarkt.de/jacob-b...spieler/185164

          Problemet er mere at vi skal spille med tre fra akademiet og der virker Slots, Aske og Charly trods alt som de bedste bud so far.
          Det ville være klasse med JBL såfremt han kan holde skaderne væk. Han har spillet 152 min i de to første kampe. Men mon ikke Adrian og Bjørn har en venstreback i kikkerten, tror at Mickelson sælges i dette vindue/Grubbe udlejes.

          Comment


            Minteh 60 mill
            Sabbi 15 mill
            Frøkjær 10 mill
            Breum 2 mill
            King 1 mill

            88 mill ind i transfers. Plus FIFA og OC videresalg.. Så har det sgu været en meget god sommer for OSE
            Last edited by fmprOB; 08-08-2023, 20:45.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Minteh 60 mill
              Sabbi 15 mill
              Frøkjær 10 mill
              Breum 2 mill
              King 1 mill

              88 mill ind i transfers. Plus FIFA og OC videresalg.. Så har det sgu været en meget god sommer for OSE
              Med Jebali salget så nærmer vi os de 100 mill for året. Det er fuldstændigt vanvittigt i OB regi.

              Comment


                Flot salg af BW - stor ros for det, Så nu må pungen frem Thorborg - der skal reinvesteres i truppen hvis vi skal tro på at strategien er andet end varm luft.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Med Jebali salget så nærmer vi os de 100 mill for året. Det er fuldstændigt vanvittigt i OB regi.
                  Ja det er fuldstændig uhørt for en klub som OB.

                  Men vi kommer heller ikke udenom at det godt kan mærkes sportsligt. At miste Jebali,Frø,Sabbi,Tverskov og Minteh inden for 6-7 måneder ville være svært for næsten alle hold

                  Vanvittigt hvis man ikke drejer kraftigt på håndtaget og køber et par profiler fri et sted. Men det lyder desværre ikke til at OB er interesseret i at bruge penge hvilket lyder sindssygt når man snakker om de store ambitioner man har

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det er fuldstændig uhørt for en klub som OB.

                    Men vi kommer heller ikke udenom at det godt kan mærkes sportsligt. At miste Jebali,Frø,Sabbi,Tverskov og Minteh inden for 6-7 måneder ville være svært for næsten alle hold

                    Vanvittigt hvis man ikke drejer kraftigt på håndtaget og køber et par profiler fri et sted. Men det lyder desværre ikke til at OB er interesseret i at bruge penge hvilket lyder sindssygt når man snakker om de store ambitioner man har
                    Det er nemt at snakke :).

                    Det, der kan undre mig, er at vi faktisk har hentet en stor kapacitet i BW, og så udnytter man det ikke rigtigt.

                    Nuværende transferstrategi har givet os en langt svagere trup end sidste sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det er fuldstændig uhørt for en klub som OB.

                      Men vi kommer heller ikke udenom at det godt kan mærkes sportsligt. At miste Jebali,Frø,Sabbi,Tverskov og Minteh inden for 6-7 måneder ville være svært for næsten alle hold

                      Vanvittigt hvis man ikke drejer kraftigt på håndtaget og køber et par profiler fri et sted. Men det lyder desværre ikke til at OB er interesseret i at bruge penge hvilket lyder sindssygt når man snakker om de store ambitioner man har
                      Jeg er næsten sikker på. At der kommer to profiler og en gardering ind. En til midten og så en offensiv og så en garderingsspiller ind til VB positionen. Det skal man også have ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er nemt at snakke :).

                        Det, der kan undre mig, er at vi faktisk har hentet en stor kapacitet i BW, og så udnytter man det ikke rigtigt.

                        Nuværende transferstrategi har givet os en langt svagere trup end sidste sæson
                        Det mener man jo ikke selv… Man mener selv at truppen er styrket samlet set..

                        Efter Sabbis farvel syntes jeg at både den samlede trup og start 11 er svagt svækket. Og det er vel ikke super godt når man blev 8`er sidste år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg er næsten sikker på. At der kommer to profiler og en gardering ind. En til midten og så en offensiv og så en garderingsspiller ind til VB positionen. Det skal man også have ind.
                          Hvordan kan du være sikker på det?

                          Jeg er ikke sikker på noget som helst med OB. Måske bruger vi hele lortet på at købe rub og stub af Volbeats aflagte garderobe; måske frister det med syv højrebacks fra tysk amatørfodbold.

                          Guderne må vide hvad meningen er.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg er næsten sikker på. At der kommer to profiler og en gardering ind. En til midten og så en offensiv og så en garderingsspiller ind til VB positionen. Det skal man også have ind.
                            Jeg tror også der kommer noget ind. Men om det bliver profiler tvivler jeg stærkt på.
                            Så sent i vinduet skal de jo købes. Oftest dyrt hvis man er desperat. Det viser OB ingen tegn på at ville

                            Jeg er rigtig glad og tilfreds med Sven,Rami og Leeroy. Godt scoutet og de skal nok blive profiler
                            Men det er simpelthen ikke nok hvis vi skal i Top 6

                            Jeg kan godt leve med at Nico overtager VB fra Aske hvis det bare betyder at vi får en midtbanespiller og en offensiv spiller ind med kvalitet
                            Så skal Bjørn bare afsætte Mucolli og Mustafic

                            Comment


                              Ob og Bjørn er villige til at betale for spillere.
                              hvis den rigtige spiller dukker op.
                              ved at falk faktisk var tæt på.
                              men de kunne ikke blive enige om længden på kontrakten.
                              derfor er det ikke blevet til noget…
                              tænker ikke fck sælger ham for under 10-15 mil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                                Ob og Bjørn er villige til at betale for spillere.
                                hvis den rigtige spiller dukker op.
                                ved at falk faktisk var tæt på.
                                men de kunne ikke blive enige om længden på kontrakten.
                                derfor er det ikke blevet til noget…
                                tænker ikke fck sælger ham for under 10-15 mil.
                                Har du hørt nogle navne udover Falk, og er det de samme positioner de jagter som du skrev tidligere - eller har noget ændret sig?

                                Comment

                                Working...
                                X