Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan jeg garantere dig for at han var
    Det er desværre også hvad jeg hører fra en kilde tæt på NT og sportsudvalget - han blander sig fortsat alt for meget og har nogen meget klare holdninger ti lønninger og transfers som bremser fremgangen markant.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Det er desværre også hvad jeg hører fra en kilde tæt på NT og sportsudvalget - han blander sig fortsat alt for meget og har nogen meget klare holdninger ti lønninger og transfers som bremser fremgangen markant.
      Det er også ca det jeg hører. Jeg tænker dog at Bjørn får mere og mere frihed fordi han viser resultater.
      Men han kører micro manegement dernede omkring alt der koster penge

      Comment


        Kan der sættes nogle flere ord på?

        Jeg synes ærlig talt at BW har gjort sig fortjent til noget tillid, selvom jeg godt kan forstå NTs involvering historien taget i betragtning.

        Comment


          NT?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
            NT?
            Niels Thorborg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Kan der sættes nogle flere ord på?

              Jeg synes ærlig talt at BW har gjort sig fortjent til noget tillid, selvom jeg godt kan forstå NTs involvering historien taget i betragtning.
              Men NTs måde at drive klubben og blande sig i rekruttering og sportslige beliggenheder viste sig som uduelig i årevis. Han står sikker for at redde klubben i stor økonomisk fare men er åbenbart også grunden for mange forkerte sportslig-økonomiske beslutninger som koster og koster. Kan ikke forstå at en succesfuldt forretningsmand forholder sig på den måde og nægter at bygge på fagfolk og deres kompetencer.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Kan der sættes nogle flere ord på?

                Jeg synes ærlig talt at BW har gjort sig fortjent til noget tillid, selvom jeg godt kan forstå NTs involvering historien taget i betragtning.
                Det er vidst ikke i OB at han er sådan. Har hørt skræk eksempler fra da de byggede Hotel Odeon der vil få dine tæer til at krumme sig.
                Og så er det også historikken i OB. Men uanset hvor meget succes BW får vil han aldrig få frit lejde 100% i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Men NTs måde at drive klubben og blande sig i rekruttering og sportslige beliggenheder viste sig som uduelig i årevis. Han står sikker for at redde klubben i stor økonomisk fare men er åbenbart også grunden for mange forkerte sportslig-økonomiske beslutninger som koster og koster. Kan ikke forstå at en succesfuldt forretningsmand forholder sig på den måde og nægter at bygge på fagfolk og deres kompetencer.
                  Jeg har været efter ham mange gange i forhold til. At fejle med at skabe en forretning i OB som kan give økonomien til at man kan rykke sig. Der synes jeg man i dette vindue har lagt et solidt fundament.

                  Og det bygger jo i høj grad på BWs kompetence. Jeg synes heller ikke at transfers ind har haft den store fejlrate så der må netop nu være mulighed for at rykke et skridt op, jeg siger siger ikke at vi skal følge AGF op i 15 mill klassen, men måske 10 ville være naturligt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det er vidst ikke i OB at han er sådan. Har hørt skræk eksempler fra da de byggede Hotel Odeon der vil få dine tæer til at krumme sig.
                    Og så er det også historikken i OB. Men uanset hvor meget succes BW får vil han aldrig få frit lejde 100% i OB
                    Det er lidt problematisk at der ikke kan optjene den mængde af tillid. Så må man håbe at han efter en del år i branchen har lagt på i know how.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er vidst ikke i OB at han er sådan. Har hørt skræk eksempler fra da de byggede Hotel Odeon der vil få dine tæer til at krumme sig.
                      Og så er det også historikken i OB. Men uanset hvor meget succes BW får vil han aldrig få frit lejde 100% i OB
                      Lyder som Oscar i Brøndby... beskrevet i Tipsbladet.

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-gaa-af-jan-b

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det er vidst ikke i OB at han er sådan. Har hørt skræk eksempler fra da de byggede Hotel Odeon der vil få dine tæer til at krumme sig.
                        Og så er det også historikken i OB. Men uanset hvor meget succes BW får vil han aldrig få frit lejde 100% i OB
                        Det undrer ikke mig, lader til at han er fra den helt gamle skole, og en ledelsesstil som forlænget er passe. Det er sørgeligt.

                        Comment


                          Nu er det jo trods alt kun historier, så nu skal man heller ikke bygge en hel mytologi op.

                          Jeg er selv kritisk over for NT, og i mørke stunder har jeg ønsket andet ejerskab, men når jeg ser de helt igennem rædderlige personer og firmaer, der opkøber og suger sjæl ud af andre danske klubber, så kunne det trods alt stå slemmere til.

                          Hvad der undrer mig er den fjollede udmelding om at ville være fast del af top 6 og så ikke rigtigt gøre noget anderledes end man altid har gjort - og intet har opnået ved - og så håbe at der magisk sker et eller andet.

                          Comment


                            Jeg synes det er en utrolig svær størrelse med det her sportsudvalg. Det er jo langt hen ad vejen fint, at de sætter kursen for strategi, spillestil, kultur osv, og de så ansætter en sportsdirektør derefter, samt træneren, men det virker jo som om det hele derefter går i stå igen.

                            NT har jo i mindst et årti haft mange penge ude og svømme i OB, som han gerne vil have tilbage igen, og jeg ved ikke hvor stor en grund dette kan være til at han/sportsudvalget tilsyneladende er med i alt hvad der foregår. Det kan vel ikke afvises som værende en af grundende. Man har fuldstændig hånd i hanke med hvad der bruges, og om det kan kaste noget af sig igen senere. Nu hvor der iøvrigt snakkes meget om Falk, det er potentielt mange penge vi ikke får igen. Det er svært at se NT nikke ja til det.

                            Jeg gør mig ikke forhåbninger om, at det bliver anderledes. Jeg kan kun håbe på, at tiden med dækning af store underskud - transfers for NTs penge - tilbagebetalinger til NT - frasalg af videresalgsklausuler - hedgefonde - ja, hvad vi nu efterhånden har oplevet de sidste 10 år, at det endegyldigt er et overstået kapitel. Og lige det har jeg da også tro på, ikke mindst grundet de store penge der er kommet ind på seneste... men så igen, hele den her store odenseanske konstellation med NT i spidsen, jeg aner jo ikke hvor pengene lander, om de dækker huller et andet sted i koncernen eller hvor meget der egentlig havner i OB når det kommer til stykket.

                            Jeg må egentlig bare klamre mig til håbet om, at BW og Alm får det bedste ud af hvad end rammer de nu har fået. Og det er sgu egentlig heller altid nemt.
                            ​​​​
                            Last edited by Kaspernon; 09-08-2023, 20:10.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det er vidst ikke i OB at han er sådan. Har hørt skræk eksempler fra da de byggede Hotel Odeon der vil få dine tæer til at krumme sig.
                              Og så er det også historikken i OB. Men uanset hvor meget succes BW får vil han aldrig få frit lejde 100% i OB
                              Heller ikke frit lejde men der må være en dispositionsret inden for et vist budget .. det kan jo skrues sammen på mange måder.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Heller ikke frit lejde men der må være en dispositionsret inden for et vist budget .. det kan jo skrues sammen på mange måder.
                                Selvfølgelig kan det skrues sammen på mange måder. Og succes kommer til at avle frihed og albuerum. Men tror aldrig vi kommer til at købe milliondyre spillere eller sælge dem uden NT har været inde over i mere eller mindre grad

                                Comment

                                Working...
                                X