Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Kedeligt når Fakta ødelægger håbet. Så må det vente til sommer.
    “Skade”

    joke .. ved intet .. håber ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Altså så vidt jeg ved fik vi mindst 5-6 mill for Grubbe. Nægter simpelthen at tro på vi sælger Obbekjær for mindre til en PL klub. Og ifølge Tydeligvis er man umiddelbart enige med Brighton om transferen. Det er bestemt muligt han er her når vinduet lukker. Men derfor kan handlen godt blive til noget alligevel fra sommer af. Hvis vi mod forventning snakker et par millioner skal vi selvfølgelig bare holde på ham. Det er ikke et garage udsalg det her
      Lur mig om ikke Grubbe når længere end Obbekjær når vi ser tilbage om 12 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Lur mig om ikke Grubbe når længere end Obbekjær når vi ser tilbage om 12 år.
        Jeg skal love for at du går langt for at mene det modsatte af Entusiasten, er han virkelig kommet så meget under huden på dig?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Lur mig om ikke Grubbe når længere end Obbekjær når vi ser tilbage om 12 år.
          Det må vi så prøve at huske om en 12 års tid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Lur mig om ikke Grubbe når længere end Obbekjær når vi ser tilbage om 12 år.
            Sjovt med spådomme, men måske knap så interessant!
            Nogen der har info om forhandlinger med Hobro vedr. Sabbi?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg skal love for at du går langt for at mene det modsatte af Entusiasten, er han virkelig kommet så meget under huden på dig?
              Kielberg er jo bare dedikeret fan på sin måde, jeg kan sagtens forstå ham, har været der selv.

              Det er ikke for at smide flere paludanere ind til enhedslistens årsmøde, men jeg så aldrig det vilde i Grubbe så jeg er da bestemt ikke enig med ham :D (hvor meget har du egentlig set dem spille Kielberg :)? ).
              Last edited by Entusiastens; 19-01-2020, 12:41.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Kielberg er jo bare dedikeret fan på sin måde, jeg kan sagtens forstå ham, har været der selv.

                Det er ikke for at smide flere paludanere ind til enhedslistens årsmøde, men jeg så aldrig det vilde i Grubbe så jeg er da bestemt ikke enig med ham :D (hvor meget har du egentlig set dem spille Kielberg :)? ).
                Har set dem adskillige gange. Både træning og kamp. Obbekjær så sent som i går mod Middelfart i Ådalen. Men det er ok at være uenig med mig. Jeg plejer at have godt styr på hvem der når langt.
                Tiden giver svaret.

                Comment


                  Tjek lige Sabbis Instagram profil

                  https://www.instagram.com/emmanuelsabbi97/?hl=da
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Tjek lige Sabbis Instagram profil

                    https://www.instagram.com/emmanuelsabbi97/?hl=da
                    Han har taget forskud på glæderne kan jeg se Håber det betyder at et skifte er på vej i kommende uge

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Tjek lige Sabbis Instagram profil

                      https://www.instagram.com/emmanuelsabbi97/?hl=da
                      Godt spottet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han har taget forskud på glæderne kan jeg se Håber det betyder at et skifte er på vej i kommende uge
                        Det vil bestemt være fedt at hive ham med på træningslejren. Jeg forstår godt han glæ'er sig til at komme til Fyn

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det vil bestemt være fedt at hive ham med på træningslejren. Jeg forstår godt han glæ'er sig til at komme til Fyn
                          Det giver ligsom mest mening at han er med der. Men mon ikke der er en form for stirrekonkurrence lige nu hvor man afventer hvem der blinker først. Hobro har nok indset at det ikke er smart at beholde ham fordi han VIL afsted, men vil selvfølgelig gerne have mest muligt for ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                            Ifølge deres hjemmeside og Google translete udgik han med en skade i tirsdags

                            https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter
                            Bider mærke i, at klubben omtaler ham som 'kaptajnen', selvom han har været ude af holdet siden i sommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Bider mærke i, at klubben omtaler ham som 'kaptajnen', selvom han har været ude af holdet siden i sommer.
                              Han har vidst været anfører hele vejen igennem. De er mange unge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                Jonathan Harboe træner med Kolding...

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...fremad-profil/
                                Nogen der ved, hvordan han klarede deres træningskamp i lørdags?
                                Han var med på bænken fra start i deres træningskamp mod Sønderjyske, hvor Kolding vandt 1-0

                                Comment

                                Working...
                                X