Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

    Nogen der ved, hvordan han klarede deres træningskamp i lørdags?
    Han var med på bænken fra start i deres træningskamp mod Sønderjyske, hvor Kolding vandt 1-0
    Jeg har hørt, at han blev spist på midtbanen og var ret usynlig i de minutter, han fik for Kolding IF.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg

      Jeg har hørt, at han blev spist på midtbanen og var ret usynlig i de minutter, han fik for Kolding IF.
      Tak for svar!
      Og ærgerligt, han kunne ellers godt bruge et lejeophold med (forhåbentlig) fuld spilletid i en klub for, at rykke udviklingen.
      Kan også være hans træning i Kolding er et tegn på OB måske vil lade ham skifte gratis, hvis de ikke ser muligheder i ham fremadrettet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

        Tak for svar!
        Og ærgerligt, han kunne ellers godt bruge et lejeophold med (forhåbentlig) fuld spilletid i en klub for, at rykke udviklingen.
        Kan også være hans træning i Kolding er et tegn på OB måske vil lade ham skifte gratis, hvis de ikke ser muligheder i ham fremadrettet.
        Han har været i førsteholdstruppen i 1,5 år nu, og har ikke været i nærheden af spilletid, så mon ikke det er bedst, at han ser sig om efter nye græsgange?

        Comment


          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obbekj...il-paa-laeben/

          Interview med Obbekjær. Skal der lægges noget i hans udtagelser?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Han har været i førsteholdstruppen i 1,5 år nu, og har ikke været i nærheden af spilletid, så mon ikke det er bedst, at han ser sig om efter nye græsgange?
            Det bør man næsten konkluderer at det er, men man skal huske på han stadig kun er 19 år gammel. Men er selvfølgelig irrelevant, hvis køen til spilletid forsætter med, at være lige så lang som den er nu for ham. Men mon ikke han er en af de spillere der kan forlade os i dette vindue, enten permanent eller på en lejeaftale.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obbekj...il-paa-laeben/

              Interview med Obbekjær. Skal der lægges noget i hans udtagelser?
              Man kan vel ligge det i det at hvis klubberne er enige at så kommer han afsted

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                Det bør man næsten konkluderer at det er, men man skal huske på han stadig kun er 19 år gammel. Men er selvfølgelig irrelevant, hvis køen til spilletid forsætter med, at være lige så lang som den er nu for ham. Men mon ikke han er en af de spillere der kan forlade os i dette vindue, enten permanent eller på en lejeaftale.
                Han er en vigtig mand for vores U19 så jeg ikke bare de sådan lige vil af med ham for en hver pris. Men nok helt sikkert fra sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han er en vigtig mand for vores U19 så jeg ikke bare de sådan lige vil af med ham for en hver pris. Men nok helt sikkert fra sommer
                  Tror man ser stort på U19-holdets succes, hvis det koster, at man har en mand på kontrakt i Superligatruppen, som aldrig får niveau til at spille en rolle i truppen.

                  Kan selvfølgelig godt være, at et lejeophold kan give lidt hår på brystet. Men jeg er som regel skeptisk, når en snart 20-årig (til maj) ikke har været i nærheden af spilletid i Superligaen. Der skal man altså helst have været inde og snuse til holdet i den alder, ellers lugter det af en karriere i mindre prominente klubber.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Tror man ser stort på U19-holdets succes, hvis det koster, at man har en mand på kontrakt i Superligatruppen, som aldrig får niveau til at spille en rolle i truppen.

                    Kan selvfølgelig godt være, at et lejeophold kan give lidt hår på brystet. Men jeg er som regel skeptisk, når en snart 20-årig (til maj) ikke har været i nærheden af spilletid i Superligaen. Der skal man altså helst have været inde og snuse til holdet i den alder, ellers lugter det af en karriere i mindre prominente klubber.
                    Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret, men den her gang skal det bare holdes op i mod, at man har en ganske reel chance for at vinde U19 ligaen. Og selvom man godt kan stille spørgsmålstegn ved den reelle værdi af at vinde U19, så spiller det bare rigtigt godt ind i OB's fortælling om øget talentsatsning osv, og hjælper formentligt også lidt i tiltrækningen af talenterne.

                    Jeg tror, at det også kan komme til at betyde noget, hvad der sker med nogle af de andre ydermandater i truppen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                      Det bør man næsten konkluderer at det er, men man skal huske på han stadig kun er 19 år gammel. Men er selvfølgelig irrelevant, hvis køen til spilletid forsætter med, at være lige så lang som den er nu for ham. Men mon ikke han er en af de spillere der kan forlade os i dette vindue, enten permanent eller på en lejeaftale.
                      Slet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Slet
                        Slet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Han har været i førsteholdstruppen i 1,5 år nu, og har ikke været i nærheden af spilletid, så mon ikke det er bedst, at han ser sig om efter nye græsgange?
                          Jonathan Harboe er sådan en spiller, man virkelig ville ønske, kunne slå til og gøre sig gældende, for han er en rigtig klasse fyr. Det er desværre bare ikke nok at være en skide fin makker. Der er ikke meget, der tyder på, at chancen på Superligaholdet ligger foran ham hverken nu eller på sigt. Han må nok tage et skridt eller to ned for at spille noget fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                            Slet?
                            Det ikke noget mod dig, det betyder bare at brugeren gerne vil have sit eget indlæg slettet (det kan man dog selv nu, men det er lidt kryptisk lavet, så det er ikke alle der ser det). :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Jeg tror ikke Brighton signer Obbekjær denne gang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                                Slet?
                                Bare en misforståelse, så jeg ønskede bare min bemærkning slettet

                                Comment

                                Working...
                                X