Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er ifølge JH ikke afgjort endnu. Men ingen tvivl om at han kun er en nødløsning for OB
    I hvert fald en dårlig situation for Juel: enten tilbage til Vendsyssel hvor han sikker ikke er vellidt hos ledelsen eller... https://www.google.com/url?sa=t&sour...OXGkytJCTGp74b
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      I hvert fald en dårlig situation for Juel: enten tilbage til Vendsyssel hvor han sikker ikke er vellidt hos ledelsen eller... https://www.google.com/url?sa=t&sour...OXGkytJCTGp74b
      Tænker heller ikke at han er super tilfreds med OB pt

      Comment




        ​​​
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Anel Ahmedhodzic afbryder sit ophold i Hobro. Kan det have noget med os at gøre.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-hobro-ophold/
        Det havde jeg også i tanke, hvis man kan købe ham fri fra Malmø, ved ikke om han kan skifte klub, når han har været i Hobro og Malmø

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Sådan et salg bliver simpelthen nødt til at betyde at vi henter minimum en rigtig dygtig cf'er men helst to. Jeg er så spændt på hvad det kan blive til. Jeg ser gerne en højrefodet og en venstrefodet, som hæver niveauet på hver sin side af tverskov, såfremt vi fortsætter i et tremands-forsvar. DH må meget gerne være den ene, da han også kan vikariere i midten, hvis tverskov er ude. En venstrefodet CF'er har jeg ikke lige på hånden, men jeg tror det vil være sundt for vores spil med en bedre venstrefod end dem der sidder på 2x Lund. Selv de bedste spillere uden en god venstrefod kan have problemer i den gale side, så det ville varme mit hjerte, hvis vi gjorde lidt ud af at tænke over det.
          Helt enig.

          Hvis vi fortsætter, og det gør vi nok, med at spille med 3 i centerforsvaret, så kræver det to spillere pr plads i truppen. Det ville sige 6 mand til pladserne.

          Lige nu har vi:

          Jeppe
          Marco
          AJA
          Oliver L
          Obbekjær

          Set i lyset af, at AJA muligvis er på vej væk, Obbekjær stadig ikke er helt grydeklar og Oliver L bruger det meste af tiden på at dække på wingbackerne, så kræver dette en gevaldig oprustning på disse pladser.

          Ryger AJA, vil jeg mene vi helst skulle ud og hente 3 mand til at dække de pladser, fordelt som start 11 og backups. 2 der direkte går i start 11, ville være at foretrække.
          Last edited by OBSch; 03-01-2020, 22:12.

          Comment


            I hørte det her først







            Ej for satan da - det' gaaaas

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

              Helt enig.

              Hvis vi fortsætter, og det gør vi nok, med at spille med 3 i centerforsvaret, så kræver det to spillere pr plads i truppen. Det ville sige 6 mand til pladserne.

              Lige nu har vi:

              Jeppe
              Marco
              AJA
              Oliver L
              Obbekjær

              Set i lyset af, at AJA muligvis er på vej væk, Obbekjær stadig ikke er helt grydeklar og Oliver L bruger det meste af tiden på at dække på wingbackerne, så kræver dette en gevaldig oprustning på disse pladser.

              Ryger AJA, vil jeg mene vi helst skulle ud og hente 3 mand til at dække de pladser, fordelt som start 11 og backups.
              Man behøver altså ikke 6 mand til 3 pladser i centralt forsvar. Specielt ikke når man kun deltager i 1 turnering. Det giver ingen mening
              4-5 er mere end rigeligt generelt set. Fck har knapt 4 til deres 2 pladser

              At vi så har 2 der efter min og de flestes mening ikke ikke har niveau til Top 6 er en anden sag. Det er mere kvalitet der mangler end kvantitet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Man behøver altså ikke 6 mand til 3 pladser i centralt forsvar. Specielt ikke når man kun deltager i 1 turnering. Det giver ingen mening
                4-5 er mere end rigeligt generelt set. Fck har knapt 4 til deres 2 pladser

                At vi så har 2 der efter min og de flestes mening ikke ikke har niveau til Top 6 er en anden sag. Det er mere kvalitet der mangler end kvantitet
                Har FCK ikke 8 forsvarsspillere i truppen, fordelt på 4 der kan spille back og 4 der kan spille i midten.

                Nu er Boilesen så skadet, men sådan rent numerisk har de to til hver plads, i deres 4-4-2 opstilling.

                Og med en trup sammensætning på mere end det dobbelte af 11, så er det da noget ulogisk, hvis ikke man har 2 til hver plads, i det systemet man ønsker.

                Problemet er, at vi lige nu kun spiller med 3 midtbane spillere, men har 9 i truppen.....

                Comment


                  Efter salget af Leuuwin mangler der 2 forsvarsspillere og 1 midtbane.

                  Sabbi kunne være den powermidtbanespiller som jeg har efterlyst. Og så burde JJT, Frøkjær, Greve og Eskesen lejes ud - evt. til Fredericia som er i køreafstand fra Odense, og som kommer til at spille om oprykning.

                  Marco Lund - lejes ud, eller sælges.

                  2 forsvarsspillere købes - evt Ahmedhodzic og Sanneh. Værsgo. Stonefast top 6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                    Har FCK ikke 8 forsvarsspillere i truppen, fordelt på 4 der kan spille back og 4 der kan spille i midten.

                    Nu er Boilesen så skadet, men sådan rent numerisk har de to til hver plads, i deres 4-4-2 opstilling.

                    Og med en trup sammensætning på mere end det dobbelte af 11, så er det da noget ulogisk, hvis ikke man har 2 til hver plads, i det systemet man ønsker.

                    Problemet er, at vi lige nu kun spiller med 3 midtbane spillere, men har 9 i truppen.....
                    Nævn mig den 4. Centrale forsvarsspiller foruden Nelsson,Papa og Bjelland? Boile er jo venstreback
                    I sidste kamp mod os startede der 4 forsvarsspillere på banen der var kun 1 på bænken. Nemlig en back

                    Det er nok heller ikke optimalt for dem. Men de har sjældent mere end 4 til de 2 pladser. Og spillede de med 3 tænker jeg de kun ville have 5

                    Men jeg er enig i at der er lidt skævvridning i truppen pt. Men når alt kommer til alt tog jeg altså en smal 22 mands trup any day of the week fyldt med kvalitet over 24-26 mand som bare er lunken vand. Vi mangler kvalitet,kvalitet,kvalitet
                    Og finder de sådan en i Januar der koster en masse penge vil jeg foretrække dette frem for fx AJA og noget tilsvarende

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Efter salget af Leuuwin mangler der 2 forsvarsspillere og 1 midtbane.

                      Sabbi kunne være den powermidtbanespiller som jeg har efterlyst. Og så burde JJT, Frøkjær, Greve og Eskesen lejes ud - evt. til Fredericia som er i køreafstand fra Odense, og som kommer til at spille om oprykning.

                      Marco Lund - lejes ud, eller sælges.

                      2 forsvarsspillere købes - evt Ahmedhodzic og Sanneh. Værsgo. Stonefast top 6

                      Kan ikke se Sabbi spille 8`er i vores nuværende system og Sanneh er jo totalt og komplet urealistisk.
                      JJ skal blive, Eske skal lejes ud. De 2 andre burde blive minimum indtil sommer IMO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nævn mig den 4. Centrale forsvarsspiller foruden Nelsson,Papa og Bjelland? Boile er jo venstreback
                        I sidste kamp mod os startede der 4 forsvarsspillere på banen der var kun 1 på bænken. Nemlig en back

                        Det er nok heller ikke optimalt for dem. Men de har sjældent mere end 4 til de 2 pladser. Og spillede de med 3 tænker jeg de kun ville have 5

                        Men jeg er enig i at der er lidt skævvridning i truppen pt. Men når alt kommer til alt tog jeg altså en smal 22 mands trup any day of the week fyldt med kvalitet over 24-26 mand som bare er lunken vand. Vi mangler kvalitet,kvalitet,kvalitet
                        Og finder de sådan en i Januar der koster en masse penge vil jeg foretrække dette frem for fx AJA og noget tilsvarende
                        Jeg er ikke uenig i, at kvaliteten skal være der.

                        Men vores problem, isoleret til forsvaret og sammensætningen af truppen, er at vi spiller med for mange spillere “ude af position”, fordi vi ikke har en reel backup på pladsen, men en pulje der fyldes op fra.

                        Illustreret bedst ved, at man f.esk aldrig ved om Oliver Lund starter i midten, på venstre eller højre wingback.

                        Det sker, fordi vi ikke har en reel backup, på de forskellige pladser, der står ikke en konkret spiller klar til at tage over, når Barret eller Ryan er ude. Du ville aldrig se Bjelland træde ind på backen, hvis Varela ikke er klar, så starter de med 2. valget på pladsen, Bertolez....osv

                        Det mangler vi i forsvaret i OB. Reelle roller og fordelinger i sammensætningen af truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                          Det har jeg hørt. Fra fine kilder. Varer ikke så længe, inden det bliver meldt ud.
                          Så er de godt nok tidligt på den, der plejer at komme udmelding midt/slut Marts
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                            Jeg er ikke uenig i, at kvaliteten skal være der.

                            Men vores problem, isoleret til forsvaret og sammensætningen af truppen, er at vi spiller med for mange spillere “ude af position”, fordi vi ikke har en reel backup på pladsen, men en pulje der fyldes op fra.

                            Illustreret bedst ved, at man f.esk aldrig ved om Oliver Lund starter i midten, på venstre eller højre wingback.

                            Det sker, fordi vi ikke har en reel backup, på de forskellige pladser, der står ikke en konkret spiller klar til at tage over, når Barret eller Ryan er ude. Du ville aldrig se Bjelland træde ind på backen, hvis Varela ikke er klar, så starter de med 2. valget på pladsen, Bertolez....osv

                            Det mangler vi i forsvaret i OB. Reelle roller og fordelinger i sammensætningen af truppen.
                            Jammen det kan jeg sagtens følge. Men AJA er jo gammel højre back(spillede han i AGF tiden) og Madu er venstreback. Så der var jo sørget for det med 2 på hver plads.

                            Forskellen på dem og os er bare at de spiller så mange kampe at de kan holde 2 spillere på hver plads sådan nogenlunde tilfredse. Samtidig med at de har råd til 2 stjerner pr plads. Det kan vi ikke og har ikke pengene til.. Så man er nød til at have nogen der dækker lidt forskelligt. Det har de også i andre klubber

                            Men jeg er enig i der skal ryddes ud i alt for meget fyld på midten. En 2-3 stykker der lige akkurat har Top 6 kvalitet på sine bedste dage er langt fra nok med de ambitioner der udmeldes i disse dage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Så er de godt nok tidligt på den, der plejer at komme udmelding midt/slut Marts
                              Der kommer regnskabet ja. Men hvis man kommer ud med et positivt regnskab er det da ikke umuligt man lader det sive lidt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                                Jeg har lige hørt fra en kilde tæt på OB, at Obbekjær meget snart kan være på vej til udlandet..
                                Så må.man gå ud fra, at det er for en betydelig sum​​​​​. Men så nu gerne, at han slog igennem hos os først.

                                Comment

                                Working...
                                X