Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså så vidt jeg ved fik vi mindst 5-6 mill for Grubbe. Nægter simpelthen at tro på vi sælger Obbekjær for mindre til en PL klub. Og ifølge Tydeligvis er man umiddelbart enige med Brighton om transferen. Det er bestemt muligt han er her når vinduet lukker. Men derfor kan handlen godt blive til noget alligevel fra sommer af. Hvis vi mod forventning snakker et par millioner skal vi selvfølgelig bare holde på ham. Det er ikke et garage udsalg det her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg skal love for at du går langt for at mene det modsatte af Entusiasten, er han virkelig kommet så meget under huden på dig?
Det er ikke for at smide flere paludanere ind til enhedslistens årsmøde, men jeg så aldrig det vilde i Grubbe så jeg er da bestemt ikke enig med ham :D (hvor meget har du egentlig set dem spille Kielberg :)? ).Last edited by Entusiastens; 19-01-2020, 12:41.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Kielberg er jo bare dedikeret fan på sin måde, jeg kan sagtens forstå ham, har været der selv.
Det er ikke for at smide flere paludanere ind til enhedslistens årsmøde, men jeg så aldrig det vilde i Grubbe så jeg er da bestemt ikke enig med ham :D (hvor meget har du egentlig set dem spille Kielberg :)? ).
Tiden giver svaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han har taget forskud på glæderne kan jeg se Håber det betyder at et skifte er på vej i kommende uge
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil bestemt være fedt at hive ham med på træningslejren. Jeg forstår godt han glæ'er sig til at komme til Fyn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Ifølge deres hjemmeside og Google translete udgik han med en skade i tirsdags
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
Han var med på bænken fra start i deres træningskamp mod Sønderjyske, hvor Kolding vandt 1-0
Comment
Comment