Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror vi har fået væsentligt mere for Ramon end vi har købt for. Mm vi har brugt mere på den handel end vi har gjort i årevis
    Ville være underligt andet, når man sælger til en mesterskabskandidat i Holland og køber fra en subtopklub i Sverige.

    Comment


      Daniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Daniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland
        fingers crossed

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Daniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland
          Ville være for vildt,

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Daniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland
            Uhhhhhh. Spændende. Meeen kan vi virkelig være så heldige i 1 vindue?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Daniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland
              Ifølge deres hjemmeside og Google translete udgik han med en skade i tirsdags

              https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter

              Comment


                Jeg vil ikke være skruebrækker... men jeg tør næsten med sikkerhed sige at Høegh ikke kommer i denne omgang

                Mon ikke Sabbi kommer nu, og måske 1-2 sendes afsted - så tror jeg ikke vi skal forvente mere i dette vindue.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                  Jeg vil ikke være skruebrækker... men jeg tør næsten med sikkerhed sige at Høegh ikke kommer i denne omgang

                  Mon ikke Sabbi kommer nu, og måske 1-2 sendes afsted - så tror jeg ikke vi skal forvente mere i dette vindue.
                  Det virker meget sandsynligt. Det ville i så fald stadig være det vildeste vintervindue længe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                    Jeg vil ikke være skruebrækker... men jeg tør næsten med sikkerhed sige at Høegh ikke kommer i denne omgang

                    Mon ikke Sabbi kommer nu, og måske 1-2 sendes afsted - så tror jeg ikke vi skal forvente mere i dette vindue.
                    Jo det tror jeg også på. En stor Obbekjær handel plus 2 mill fra Eriksen skifte kan måske ændre lidt på det hvis der dukker noget spændende op sidst i vinduet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                      Ifølge deres hjemmeside og Google translete udgik han med en skade i tirsdags

                      https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter
                      Kedeligt når Fakta ødelægger håbet. Så må det vente til sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo det tror jeg også på. En stor Obbekjær handel plus 2 mill fra Eriksen skifte kan måske ændre lidt på det hvis der dukker noget spændende op sidst i vinduet.
                        Mon dog Brighton vil smide mange penge for Obbekjær? Ved godt de svømmer i penge, men ser ham ikke som noget ekstraordinært stort talent.
                        I U-rækkerne har han draget fordel af sin størrelse, men i voksen fodbold møder man bare hele tiden nogen der har samme fysik eller bedre.
                        Jeg tror han er her når vinduet lukker.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Mon dog Brighton vil smide mange penge for Obbekjær? Ved godt de svømmer i penge, men ser ham ikke som noget ekstraordinært stort talent.
                          I U-rækkerne har han draget fordel af sin størrelse, men i voksen fodbold møder man bare hele tiden nogen der har samme fysik eller bedre.
                          Jeg tror han er her når vinduet lukker.
                          Altså så vidt jeg ved fik vi mindst 5-6 mill for Grubbe. Nægter simpelthen at tro på vi sælger Obbekjær for mindre til en PL klub. Og ifølge Tydeligvis er man umiddelbart enige med Brighton om transferen. Det er bestemt muligt han er her når vinduet lukker. Men derfor kan handlen godt blive til noget alligevel fra sommer af. Hvis vi mod forventning snakker et par millioner skal vi selvfølgelig bare holde på ham. Det er ikke et garage udsalg det her

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Mon dog Brighton vil smide mange penge for Obbekjær? Ved godt de svømmer i penge, men ser ham ikke som noget ekstraordinært stort talent.
                            I U-rækkerne har han draget fordel af sin størrelse, men i voksen fodbold møder man bare hele tiden nogen der har samme fysik eller bedre.
                            Jeg tror han er her når vinduet lukker.
                            Han lever i mindre grad af sin størrelse og i højere grad af sin teknik og sit overblik ... hvis du bliver solgt til en af de store ligaer når du er 17, så du er pr. definition ekstraordinær ... vil jeg mene?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Han lever i mindre grad af sin størrelse og i højere grad af sin teknik og sit overblik ... hvis du bliver solgt til en af de store ligaer når du er 17, så du er pr. definition ekstraordinær ... vil jeg mene?
                              Enig, han er et stort talent endda et meget stort talent. Sidste vinter afviste han fiorentina, og jeg ved fra en meget pålidelig kilde, at han har afvist andre udenlandske klubber, fordi han er glad for at være i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                                Enig, han er et stort talent endda et meget stort talent. Sidste vinter afviste han fiorentina, og jeg ved fra en meget pålidelig kilde, at han har afvist andre udenlandske klubber, fordi han er glad for at være i OB.
                                Vildt nok. Men i og med han har sagt ja til en prøvetræning i England kan det være at han langt om længe føler sig klar til at forlade reden. Håber bare vi bliver fyrsteligt betalt. Nu og ud i fremtiden

                                Comment

                                Working...
                                X