Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hmmmm, man måske i sommeren?!?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Alt er muligt for den der bære viljen i hjertet. Vi må se hvad behovet er til sommer. Så står vi jo med 3 højrefodet CF der skal spille hver gang hvis DH kommer. Kan godt fungere i en 3-5-2 men vel ikke optimalt. Tænker også man lige afventer hvad der sker med Obbekjær
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
- Likes 1
Comment
-
-
Jeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment