Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg tænker nu at de beholder alle 3 i det her vindue. Vi skal jo have 3 målmænd og selvom Mande ikke kan være tilfreds, så er det også bare vigtigt at have en god og sulten reserve når førstekeeperen er så ung og kan få en nedtur. Desuden tror jeg også det er et prestigeprojekt i OB nu at få kørt det u19-guld hjem. Derfor er HC primært ansat dertil indtil sommer og så har vi to gode målmænd til superligatruppen. Mande skal helt sikkert snart videre, men jeg tror og synes ikke det behøver være før til sommer.
    Mandé har kontrakt i 3½ år endnu, så jeg tror ikke han bliver let at komme af med. Og man gav ham vel 5 år af en eller anden grund?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg tænker nu at de beholder alle 3 i det her vindue. Vi skal jo have 3 målmænd og selvom Mande ikke kan være tilfreds, så er det også bare vigtigt at have en god og sulten reserve når førstekeeperen er så ung og kan få en nedtur. Desuden tror jeg også det er et prestigeprojekt i OB nu at få kørt det u19-guld hjem. Derfor er HC primært ansat dertil indtil sommer og så har vi to gode målmænd til superligatruppen. Mande skal helt sikkert snart videre, men jeg tror og synes ikke det behøver være før til sommer.
      Det er gode betragtninger, som jeg kun kan være enig i .. bagsiden af den medalje kan så måske være at HCs talent bliver så åbenlyst at han pludselig er et stærkt salgsemne.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Transfervinduet: OB melder sig ind i kampen om eftertragtet superliga-profil

        Sabbi - Hobro...! God ide??
        Last edited by Superior; 02-01-2020, 17:19.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Mandé har kontrakt i 3½ år endnu, så jeg tror ikke han bliver let at komme af med. Og man gav ham vel 5 år af en eller anden grund?
          Det er en træls situation for både ham, og OB. De 5 år han fik tror jeg var "det muliges kunst" når der vel var et forventet salg af Grytebust der ikke blev til noget. HC er jo også "kun" 3. valget endnu, men rykkes han op til sommer som 2. valg må der findes en løsning til Sayouba. Han kan næppe være tilfreds med et 3. valg hvis han vil bevare en tjans på det Ivorianske landshold, og må derfor også være interesseret i at komme videre ... måske VFF mangler en hurtig og aggressiv kantspiller med videresalg for øje
          Last edited by manner; 02-01-2020, 17:23.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...sabbi-kaploeb/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Ifølge Transfervinduets lytterpanel, er OB og FCM/FCN (hørte ikke lige hvilken af dem) angiveligt ude efter Albert Grønbæk fra AGF, der anses som et stort talent. Hans kontrakt i Aarhus løber ud til sommer. Om der er kød på den, aner jeg ikke noget om - men det blev i hvert fald lige bragt.

              Han er midtbanespiller, 18 år og på U19-landsholdet.
              Spændende. Men mon dog at vi kan tilbyde en 19 årig jyde noget de andre ikke kan..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er en træls situation for både ham, og OB. De 5 år han fik tror jeg var "det muliges kunst" når der vel var et forventet salg af Grytebust der ikke blev til noget. HC er jo også "kun" 3. valget endnu, men rykkes han op til sommer som 2. valg må der findes en løsning til Sayouba. Han kan næppe være tilfreds med et 3. valg hvis han vil bevare en tjans på det Ivorianske landshold, og må derfor også være interesseret i at komme videre ... måske VFF mangler en hurtig og aggressiv kantspiller med videresalg for øje

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jegved det er en betalingsartikel, men jer der kan læse den skal gøre det. Den er interessant. Det meste drejer sig om målmadskabalen med 3 lange kontrakter, OL, HC og Sayouba. Det er en for meget hvis alle 3 er ambitiøse om at spille. Finder Sayouba en ny klub, eller er der bud på OC

                  https://fyens.dk/artikel/analyse-der...gejxrYeu-HvFMk
                  Jeg kan nu ikke se 3 målmænd er for mange. Mande er skadet halvdelen af sæsonen. HC spiller U - 19. Alle har da 3 målmænd i truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Spændende. Men mon dog at vi kan tilbyde en 19 årig jyde noget de andre ikke kan..
                    Vi kan ikke tilbyde spilletid. Penge kan vi godt.

                    Comment


                      Hemmingsen forventer flere nye spillere i Januar. Bum

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-talenter

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Mandé har kontrakt i 3½ år endnu, så jeg tror ikke han bliver let at komme af med. Og man gav ham vel 5 år af en eller anden grund?
                        Tror jeg egentlig heller ikke, men situationen i OB er bare så ringe for ham at han må gå et skridt eller to ned af rangstigen og bygge karrieren op på ny. Han har en god alder og kan vidst også stå gode kampe, så mon ikke der dukker noget op i en skandinavisk divisionsrække. Om der var en dybere mening med så lang en kontrakt formoder jeg også. Jeg har bare aldrig regnet den ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Jeg kan nu ikke se 3 målmænd er for mange. Mande er skadet halvdelen af sæsonen. HC spiller U - 19. Alle har da 3 målmænd i truppen.
                          Alle har 3 målmænd i truppen, men de færreste har 3 langvarige kontrakter. Vi har 2 unge fra eget akademi, og en der der reelt set var udset til at være Grytebust' afløser. Han må være interesseret i at få nogen kampe på højt niveau som muligt hvis han fortsat har ambitioner. Sayouba har fortsat en god alder, så hvis han og klubben i fællesskab finder ud af at det bedst for hans karriere at komme videre skal vi ud og have en rutineret keeper der vil være tilfreds med en status som 2 eller evt. 3. valg i OB og som kan lægge et fornuftigt pres på HC, og ikke bare et "Verhagen-pres"

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Alle har 3 målmænd i truppen, men de færreste har 3 langvarige kontrakter. Vi har 2 unge fra eget akademi, og en der der reelt set var udset til at være Grytebust' afløser. Han må være interesseret i at få nogen kampe på højt niveau som muligt hvis han fortsat har ambitioner. Sayouba har fortsat en god alder, så hvis han og klubben i fællesskab finder ud af at det bedst for hans karriere at komme videre skal vi ud og have en rutineret keeper der vil være tilfreds med en status som 2 eller evt. 3. valg i OB og som kan lægge et fornuftigt pres på HC, og ikke bare et "Verhagen-pres"
                            Og plus han jo er i betragtning til Elfenbenskystens landshold, og bliver udtaget on/off (eller er det hver gang?). Her må kontinuerlig spilletid vel også være at ønske, hvis han skal bibeholde pladsen i landsholdstruppen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Og plus han jo er i betragtning til Elfenbenskystens landshold, og bliver udtaget on/off (eller er det hver gang?). Her må kontinuerlig spilletid vel også være at ønske, hvis han skal bibeholde pladsen i landsholdstruppen.
                              Præcis, det er det jeg mener med "hvis han fortsat har ambitioner" .. der er ikke mange undskyldninger for ikke at søge videre, hans hjemland kan næppe bruge ham hvis han er 3. valg i OB. Det må faktisk være en højt prioriteret opgave for vores dynamiske direktør/chef-team i dette vindue at hjælpe ham videre.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Præcis, det er det jeg mener med "hvis han fortsat har ambitioner" .. der er ikke mange undskyldninger for ikke at søge videre, hans hjemland kan næppe bruge ham hvis han er 3. valg i OB. Det må faktisk være en højt prioriteret opgave for vores dynamiske direktør/chef-team i dette vindue at hjælpe ham videre.
                                Hvis han selv er tilfreds med sin situation får vi ikke en bedre backup på den position. Der skal være garderinger på alle pladser hvis OB skal fast i top 6. Vi kan se hvad der skete i efteråret pga skader og karantæner.
                                Tænker HC skal bruge et par sæsoner endnu før han er klar til superligaen.

                                Comment

                                Working...
                                X