Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I forhold til rygterne om et salg af Obbekjær, ville det ikke være lidt underligt at lade ham spille indendørsbold igår, hvis man håber på at skyde ham afsted i det her vindue?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.
      men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
      Fordi jeg synes, at der ikke er ret meget talent på Fyn? Jeg vil have det bedste OB-hold - uanset hvor spillerne er fra. At de er fra fyn, og man har gået i skole med nogle af dem, kvalificerer ikke spillere til at spille for OB. Lige nu har OB en masse middelmådigt fyld - og de fleste af dem har så været igennem ungdomsafdelingen i klubben.

      Mem hvis jeg skal nævne én som jeg tror på, så er det ham der stod på mål i går.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

        Gad vide om vi henter en direkte erstatning, eller henter et ungt talent, som skal konkurrere med Madu, som har en kontrakt/karriere at kæmpe for i det næste halve år?
        VB er klart en position vi er nød til at forstærke os kraftigt på. Oliver Lund har dog haft sine klart bedste kampe på den plads og burde vel bare stå gardering til ham når vi cutter Madu til sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
          Det var de også enige om i SFÅ igår. At KL og DH er romantiske drømme om spillere fra eget akademi der skal hjem og være kæmpe profiler. Men har de virkelig niveauet til det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

            Jeg er sådan set enig med dig i, at niveauet på de to nok er lidt en ubekendt for de fleste af os, og man nok skal slå lidt koldt vand i blodet.
            men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
            Lasse Vøge indikerede at hans kilder mente det ikke var tiden for DH at vende snuden hjem endnu. Og i samme snak blev der nævnt at Christian Eriksen måske kunne finde på at tage et par år i OB når han vender hjem som 35-36 årig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              I forhold til rygterne om et salg af Obbekjær, ville det ikke være lidt underligt at lade ham spille indendørsbold igår, hvis man håber på at skyde ham afsted i det her vindue?
              Jo den tænkte jeg også. Og nogen havde også nævnt prøvetræning. Men derfor kan der jo sagtens være noget i at han scoutes tæt og der er interesse fra flere sider

              Comment


                Så på Twitter en bruger melder Barrett tæt Armania Bielefeld ........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                  Så på Twitter en bruger melder Barrett tæt Armania Bielefeld ........
                  Nej, det er som sagt BILD Zeitung i Tyskland, der melder ham til Armenia til sommer. Det er bare røget videre via twitter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                    Nej, det er som sagt BILD Zeitung i Tyskland, der melder ham til Armenia til sommer. Det er bare røget videre via twitter.
                    Ærgeligt at han aldrig blev en spiller vi lige fik 2-4 mill for samtidig med at han ikke nåede at løbe helt sur i det i OB. Men han skal selvfølgelig videre efter 6-7 år i klubben

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...keborg-stopper

                      Vi kunne da godt hjælpe lidt til med likviditeten

                      Comment


                        https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...r-til-tyskland

                        Comment


                          Når Barret er frisk er han bare så god, så det er da trist at læse.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Når Barret er frisk er han bare så god, så det er da trist at læse.
                            så ham også gerne blive - omvendt glæder det mig at turen går udenlands og ikke til en anden dansk klub - nu det skal være

                            Comment


                              Det lugter så meget af 4-4-2 i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2.
                                Man har næppe planlagt med Barret i næste sæson lige meget hvad ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X