Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse

X
- 

Hmmmm, man måske i sommeren?!?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Alt er muligt for den der bære viljen i hjertet. Vi må se hvad behovet er til sommer. Så står vi jo med 3 højrefodet CF der skal spille hver gang hvis DH kommer. Kan godt fungere i en 3-5-2 men vel ikke optimalt. Tænker også man lige afventer hvad der sker med ObbekjærOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hmmmm, man måske i sommeren?!?
Comment
 - 

Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Alt er muligt for den der bære viljen i hjertet. Vi må se hvad behovet er til sommer. Så står vi jo med 3 højrefodet CF der skal spille hver gang hvis DH kommer. Kan godt fungere i en 3-5-2 men vel ikke optimalt. Tænker også man lige afventer hvad der sker med Obbekjær
Comment
 - 

Mon ikke der først evalueres når den slutter. Bliver spændende. Men jeg tror prøvetræningen også er for at Obbekjær kan se forholdene an og vurdere om skiftet er noget for ham. Den er ikke kun arrangeret for Brightons skyldOprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
- Likes 1

Comment
 - 

- 

Jeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
Comment
 - 

Kasper Larsen spiller i IFK Norrköping og de blev nr 5Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet

Comment
 - 

Øhh. De var da tæt på europa? Så den er der ikke lige til venst.. øhhh højrebenetOprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.

- Likes 1

Comment
 - 

FS meldte kort efter prøver træningens start at der var gode muligheder for en kontrakt. Hvad det lige dækker over er nok svært at sige, men Obbekjær vil jeg mene har gode fysiske forudsætninger, og selve spillet tror jeg ikke han er dårligere end de andre unge i Brighton, måske tvært i mod.Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment

Comment