Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg vil trods alt sige her i de senere år, at Zimling har udviklet sig til at være en mere holdende og spilstyrende tilbagetrukket midtbanespiller. Når det så er sagt, er han en spiller der skal bygges op igen. Han har spillet et pænt stykke under Superliga-niveau den seneste tid, og på den måde er der naturligt noget tempo der skal genfindes, især hvis han skal blive en reel faktor og profil som nogle antyder.

    Man kan simpelthen bare ikke komme danderende som eks-landsholdsspiller der har rundet de 30 og har været ned i en bølgedal, direkte ind og styre løjerne i Superligaen, det har vi efterhånden set jeg ved ikke hvor mange eksempler på. En spiller på 32 der har haft enorme skadesproblemer gennem hele karrieren og som stort set ikke har spillet andet end 3. Liga de sidste to år, rimer virkelig ikke på noget misundelsesværdigt i mine ører. Hvis man udelukkende skulle bedømme ham på de sidste to sæsoner, ville vi alle synes at det var en håbløs uambitøs signing.

    Zimling er et projekt, hvor der skal noget genopbygning til. Ikke en stor profil fra dag 1. Når man angiveligt har været ganske middelmådig i 3. Liga i sidste sæson, er der godt nok ikke meget der tilsiger, at man skulle være en profil i Superligaen, der trods alt er på et væsentligt højere niveau. Betyder det Zimling ikke kan blive god? Nej, selvfølgelig gør det ikke det, det kan da godt ske. Men hvor meget upside er der reelt i en skadesplaget og sandsynligvis løntung 32-årig eks-landsholdsspiller, der skal have sin sidste kontrakt? Ikke forfærdeligt meget i min verden.
    Præcis, det er simpelthen ikke risikoen værd i det her tilfælde. Vi er heldigvis ikke i en situation pt, hvor vi absolut behøver at tage sådan nogle chancer - modsat SønderjyskE, som har mistet så mange spillere og så meget erfaring over det sidste år. Omvendt er vi jo heller ikke i en situation, hvor man bare lige kan gøre det for at prøve det af.
    Og selvfølgelig kan man godt stå i en situation om ½-1 år, hvor han så viser sig at præstere flot i SønderjyskE, men det vil stadig ikke for alvor ærgre mig, for det er nu, at beslutningen skulle træffes, og der er for mange usikkerheder i forbindelse med Zimling imo.

    Comment


      Kom frisk Jesper Hansen

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...haever-i-lens/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ham kunne jeg godt forestille mig vi kunne bruge. Som jeg husker ham var han stærk som en bjørn i SE.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kunne sagtens tro vi er efter ham. Mener han var rygtet til os for et halvt år siden (godt nok "kun" herinde eller et sted på twitter).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Hvad baserer du det på, han har ikke været god eller spillet på højeste niveau i flere år ...
            Intet. Udover en mavefornemmelse.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tænker med det fine resultat i dag, at JH og KN er tilfreds med truppen..
              Han kunne nok bidrage med lidt styrke.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                Det er seriøst det kedeligste transfervindue, jeg kan huske...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Det er seriøst det kedeligste transfervindue, jeg kan huske...
                  Uden sammenligning...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Det er seriøst det kedeligste transfervindue, jeg kan huske...
                    Havde i forventet andet.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Ja der sker jo ikke noget.... truppen er vel på plads efter deres mening. Jeg er desværre ikke optimistisk mht top 6.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja der sker jo ikke noget.... truppen er vel på plads efter deres mening. Jeg er desværre ikke optimistisk mht top 6.
                        Jeg er pænt sikker på at de gerne vil justere i truppen. Men man vil nok gerne have noget ud først hvis muligt samt man føler ikke at man har travlt. Så man venter på den rigtige mulighed.. Spørgsmålet er mere hvem og hvornår som jeg ser det.. Tror en midtbanespiller har høj prioritet
                        Men nej. Jeg er heller ikke optimistisk omkring Top 6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Havde i forventet andet.
                          Tja tjai tjoo tjee. Nej nok ikke.. Men det bliver det ikke mindre kedeligt af

                          Comment


                            Jeg tror ikke der sker noget før meget sent i vinduet, mht. tilgang.

                            TM bliver solgt, opsagt, eller lånt ud - og vi henter én spiller ind. That's it.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jeg tror ikke der sker noget før meget sent i vinduet, mht. tilgang.

                              TM bliver solgt, opsagt, eller lånt ud - og vi henter én spiller ind. That's it.
                              Du tror ikke at Joao ryger også?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Du tror ikke at Joao ryger også?
                                Nix. Han må bide minimum et halvt år mere i sig.

                                Til gengæld tror jeg vi får forlænget med en del.

                                Comment

                                Working...
                                X