Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Sidder og ser LBK vs. Bangor. Er altså smålun på Mikkel Rygaard og gad godt se ham i Stribet. Der er noget Søren Berg'sk over ham og det kan jeg mægtig godt li'

    MvT
    Han er skide god. Kan huske at lægge mærke til ham for første gang i udekampen sidste sommer, hvor han pissede på os efter behag. Han ville være en rigtigt god signing. Desværre er han på en kontrakt til 2020, så vi snakker shitloads of money = sker 99% ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Han er skide god. Kan huske at lægge mærke til ham for første gang i udekampen sidste sommer, hvor han pissede på os efter behag. Han ville være en rigtigt god signing. Desværre er han på en kontrakt til 2020, så vi snakker shitloads of money = sker 99% ikke.
      Næh, men den enes nød, kan jo være den andens brød. Så måske LBK er tvunget til at sælge til en rimelig pris. [Ja ja, jeg fisker, jeg ved det godt]

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Det forlyder på Twitter at Zimling vender hjem til Suppen. Destination endnu ikke kendt.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Gætter på brøndby.....

          Comment


            Så gætter jeg Randers

            Comment


              Han skal til Sønderjyske...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Så gør de det sgu igen. Det blev Nordtyske der hapsede Zimling. Jeeeeeez.

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6727648

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Så gør de det sgu igen. Det blev Nordtyske der hapsede Zimling. Jeeeeeez.

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ligaen/6727648

                  MvT
                  Tja... Så har vi nok ikke været interesseret.. Eller det håber jeg.. Bryder mig ikke om tanken at tabe tidligere landsholdsspillere til SdJ..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tja... Så har vi nok ikke været interesseret.. Eller det håber jeg.. Bryder mig ikke om tanken at tabe tidligere landsholdsspillere til SdJ..
                    Det kan også være, at han vil spille på et top 6 hold :(

                    Comment


                      Altså, han spillede sidste i 3. Bundesliga, og har ikke spillet særlig meget de sidste tre-fire år. Han er en kæmpe lottokupon! Jeg er ikke ked af, at vi ikke tog chancen med ham.

                      Comment


                        Håber lidt at OB henter nogle ordenlige spillere!
                        Mine bud kunne være:
                        Victor Pallson,
                        Daniel A. Pedersen,
                        Jeppe Andersen,

                        Og drømmen Kasper Kusk.

                        Og lige som jeg sidder og skriver dette opdagere jeg: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...ammerby-i-dag/
                        Last edited by MatOdense; 30-06-2017, 09:23.

                        Comment


                          Sys sgu egentlig altid Sønderjyske har været fornuftige og dygtige til at hente spillere der passer lige ind i deres spillestil

                          Comment


                            Jeg vil også sige jeg er misundelige på FC Midtjylland.
                            Da de i vinterpausen hentede: Marc Dal Hende, Janus Drachmann og Simon Kroon. - Der alle ville have passet perfekt ind i OB.

                            Comment


                              Hvor er det trist, at vi er nød til at diskutere transfers til andre klubber. Fordi det simpelthen ikke er nogle OB relaterede rygter, eller nyheder. Men nu siger JH også at det går lidt træt med at hente spillere.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Sys sgu egentlig altid Sønderjyske har været fornuftige og dygtige til at hente spillere der passer lige ind i deres spillestil
                                Enig, men jeg er bekymret på SønderjyskEs vegne. Jeg synes de er på vej i en forkert retning, hvor de er ved at begå samme fejl større klubber som bl.a. OB har været dumme til at begå. I vinter hentede man Simon Poulsen og gjorde ham til truppens klart bedst betalte spiller, og det har han ikke været i nærheden af at retfærdiggøre. Nu henter de så en spiller der virker endnu mere afdanket og som sikkert også glider ind som en af de bedst betalte. Det er en klar afvigelse fra den strategi der har gjort dem til en succes, og med de spillere de har mistet i de sidste 2 vinduer, kan jeg godt begynde at blive bekymret på deres vegne.

                                Lad bare de andre hold om at hente de ældre og dyre spillere, der skal finde et sted at afslutte karrieren. De tider hvor vi hev Skoubo, Silberbauer, Jesper C, osv., spillere der var mere af navn end af gavn, dem savner jeg godt nok ikke. Derfor er det heller ikke spillere som Zimiling og Austin, vi i min verden bør være i markedet efter. Spillere med udviklingsmuligheder og fremtidsperspektiver, tak.

                                Comment

                                Working...
                                X