Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja til den pris kan vi nok ikke være med

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...profil/6709164
    har du nogensinde reelt troet på det?? Tanken har vel hele tiden været at Kent kunne være med til trække ham til, det kombineret med spilletid - og at fck måske var villige til at lade ham gå......da han var i overskud.

    At vi skulle kunne købe ham fri fra dem - den har jeg aldrig troet på

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har du nogensinde reelt troet på det?? Tanken har vel hele tiden været at Kent kunne være med til trække ham til, det kombineret med spilletid - og at fck måske var villige til at lade ham gå......da han var i overskud.

      At vi skulle kunne købe ham fri fra dem - den har jeg aldrig troet på
      Ja det har jeg faktisk troet på. Specielt efter den info jeg fik i vinters om han gerne ville til OB.. Tror ikke han har banket i bordet på deres kontor i København og sagt "JEG VIL TIL OB" men jeg ved han har udtalt at han godt kunne se sig selv i OB og håbede på det kunne blive realitet hvis der ikke skete noget drastisk mht til hans situation i FCK. Og hvis spillerne i OB måtte snakke frit om sådan noget ville en eller flere i truppen kunne bekræfte dette.

      Troede prisen var 3-4 mill og man måske her i 2017 var nået et punkt hvor man til tid og anden kunne smide et stort beløb efter den helt rigtige spiller der stadig kunne vidresælges en dag.

      Men jeg har nok været lidt blåøjet på den konto

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det har jeg faktisk troet på. Specielt efter den info jeg fik i vinters om han gerne ville til OB.. Tror ikke han har banket i bordet på deres kontor i København og sagt "JEG VIL TIL OB" men jeg ved han har udtalt at han godt kunne se sig selv i OB og håbede på det kunne blive realitet hvis der ikke skete noget drastisk mht til hans situation i FCK. Og hvis spillerne i OB måtte snakke frit om sådan noget ville en eller flere i truppen kunne bekræfte dette.

        Troede prisen var 3-4 mill og man måske her i 2017 var nået et punkt hvor man til tid og anden kunne smide et stort beløb efter den helt rigtige spiller der stadig kunne vidresælges en dag.

        Men jeg har nok været lidt blåøjet på den konto
        jeg er med på han kunne se sig selv i OB, og der er meget udenom der kunne tale for det ville kunne blive en realitet.....men direkte køb har jeg godt nok haft svært at se.
        Men har man været villig til at smide 4 mill efter ham.....så burde man sgu kunne strække sig liiiige den ekstra mill ;)

        Men tror ikke det sker.........de er åbenbart rigeligt glade for jönsson ligesom de heller ikke kan se nogle fejl i vores angreb - forstå dem hvem der kan

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jeg er med på han kunne se sig selv i OB, og der er meget udenom der kunne tale for det ville kunne blive en realitet.....men direkte køb har jeg godt nok haft svært at se.
          Men har man været villig til at smide 4 mill efter ham.....så burde man sgu kunne strække sig liiiige den ekstra mill ;)

          Men tror ikke det sker.........de er åbenbart rigeligt glade for jönsson ligesom de heller ikke kan se nogle fejl i vores angreb - forstå dem hvem der kan
          tvivler jeg på at OB har været villig til. Det kræver jo at 3 parter er med på ideen.. Og sidste vinter var den ene..

          Ja Jönsson har en stor stjerne åbenbart. Og jeg kan sagtens se hans kvaliteter i nogle kampe og hans berretigelse på holdet..
          Men at skulle køre endnu en sæson igennem uden en i truppen der passer på en venstrekant og må nøjes med en hængende angriber på pladsen er mig en gåde..
          Ikke engang Greve er særlig god på den venstrekant. For var han bare det og man meldte ud at man satse på de 2 til pladsen ville det give en anelse bedre mening.
          Og konkurrence har vi heller ikke på pladsen. Det kan ikke være sundt..

          Specielt de kampe hvor modstanderen står kompakt har Jönsson været generelt elendig. Enkelte af hans præstationer har været pyntet af en scoring men det har været som at spille 10 mod 11 i store dele af kampen... Han har lignet Emil Larsen på en dårlig dag i de kampe..

          Men all in all står de 4-5 millioner nok bedre og mere trygt på Thorborgs bankbog mens tilskurerantal og tv penge falder drastisk da ingen gider dårlige resultater, langsomligt boldflytteri og et hold uden de store stjerner... Køb hellere et par studenter boliger mere du kan leje ud Thorborg. Det er sikkert bedre for forretningen..........

          Comment


            Kusk ville nu næppe heller spille venstrekant alligevel. Siden jeg så ham første gang i en reservekamp i Ådalen for 6-7 år siden, har han spillet i højre side, og det er også det hans spillemæssige kvaliteter tilsiger. Jeg synes dog i høj grad også, at vi kunne bruge noget kvalitet på højre kant, i højere grad end det er nødvendigt på venstre. Jeg kan godt lide CN, men han bringer ikke nok offensivt til min smag til at skulle sidde så tungt på den, som han gør nu. Hvis man gerne vil have bragt ham i gode afslutningspositioner, som man tidligere har slået på ift. ham, synes jeg også, at placeringen af ham i højre side er helt forkert. Men det er måske også et resultat af manglende alternativer til at spille den position.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              tvivler jeg på at OB har været villig til. Det kræver jo at 3 parter er med på ideen.. Og sidste vinter var den ene..

              Ja Jönsson har en stor stjerne åbenbart. Og jeg kan sagtens se hans kvaliteter i nogle kampe og hans berretigelse på holdet..
              Men at skulle køre endnu en sæson igennem uden en i truppen der passer på en venstrekant og må nøjes med en hængende angriber på pladsen er mig en gåde..
              Ikke engang Greve er særlig god på den venstrekant. For var han bare det og man meldte ud at man satse på de 2 til pladsen ville det give en anelse bedre mening.
              Og konkurrence har vi heller ikke på pladsen. Det kan ikke være sundt..

              Specielt de kampe hvor modstanderen står kompakt har Jönsson været generelt elendig. Enkelte af hans præstationer har været pyntet af en scoring men det har været som at spille 10 mod 11 i store dele af kampen... Han har lignet Emil Larsen på en dårlig dag i de kampe..

              Men all in all står de 4-5 millioner nok bedre og mere trygt på Thorborgs bankbog mens tilskurerantal og tv penge falder drastisk da ingen gider dårlige resultater, langsomligt boldflytteri og et hold uden de store stjerner... Køb hellere et par studenter boliger mere du kan leje ud Thorborg. Det er sikkert bedre for forretningen..........
              Jeg tror simpelthen ikke at det nogensinde har været tæt på at være muligt ... jo hvis alt andet skulle kikse og prisen faldt så meget at OB havde en chance, men ellers ... slet ikke.

              OB kan jo heller ikke konkurrere med Malmø, uanset om de så kunne betale prisen.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Hvad siger i til Frederik Holst til den defensive/kontrollerende midtbane?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                  Hvad siger i til Frederik Holst til den defensive/kontrollerende midtbane?
                  Han vil ikke til en anden dansk klub ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Det er der mange spillere der har sagt før ham og stadig endt i en ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han vil ikke til en anden dansk klub ...
                      Og vil spille højreback

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og vil spille højreback
                        fint - vil frigive desler, og ryan er alligevel skadet mere eller mindre hele tiden.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                          Hvad siger i til Frederik Holst til den defensive/kontrollerende midtbane?
                          Kunne være en okay løsning, hvis vi ikke kan finde den næste "Djemba-Djemba".

                          Comment


                            Nej, Frederik Holst er ikke en god løsning, med mindre vi snakker i en rolle som backup til en rimelig løn. Han er i min optik ringere end Izunna som kontrollerende midtbanespiller, og han er i hvert fald på ingen måde en opgradering, hvilket må være betingelsen for, at man gør noget på den position.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nej, Frederik Holst er ikke en god løsning, med mindre vi snakker i en rolle som backup til en rimelig løn. Han er i min optik ringere end Izunna som kontrollerende midtbanespiller, og han er i hvert fald på ingen måde en opgradering, hvilket må være betingelsen for, at man gør noget på den position.
                              +1

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                +1
                                +2

                                Heller ingen grund til at diskutere det da det ikke kommer til at ske.. Og kan vi ikke snart konstatere at backs ikke skal spille kontrollerende midtbane i OB

                                Comment

                                Working...
                                X