Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej det er jo ret svært at tage seriøst.

    Kontinuitet er bestemt en god ting - men der skal jo ske en løbende udskiftning - og helst de svageste i truppen der bliver erstattet af noget bedre (især når man som os - gerne skulle bevæge sig opad i tabellen)

    Jeg havde ikke forventet et vanvittigt aktivt vindue, mener heller ikke vi er der hvor man skulle skifte 11 mand for at rykke sig.

    Men 2-3 kvalitetssigninger på de pladser hvor der virkeligt mangler. For at styrke start 11 og derimgennem også bredden.

    Det bliver det ikke til.....ligesom det næppe heller bliver til noget i nærheden af top 6 i år heller.

    Hvad vil man egenligt med OB??
    Enig. Men jeg troede ikke på det før sidste sæson og det gør jeg heller ikke nu..
    De 2 ting der virkede i foråret har ikke været i spil endnu. JJ på midten og Joan på toppen..
    JJ er skadet men at fjerne Joan fra angrebet kan blive dyrt men det er lidt ligsom med KEP/Tverskov at der bare er nogen der SKAL spille

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Men jeg troede ikke på det før sidste sæson og det gør jeg heller ikke nu..
      De 2 ting der virkede i foråret har ikke været i spil endnu. JJ på midten og Joan på toppen..
      JJ er skadet men at fjerne Joan fra angrebet kan blive dyrt men det er lidt ligsom med KEP/Tverskov at der bare er nogen der SKAL spille
      det gjorde jeg så lidt - eller ville i hvertfald tro på det.

      Men syntes også det så fornuftigt ud - men havde så også forventet at man havde fortsat med at signe et par spillere mere - men nej, jönne var den fuldgode erstatning for falk - midtbanen stærk nok osv osv.....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Enig. Men jeg troede ikke på det før sidste sæson og det gør jeg heller ikke nu..
        De 2 ting der virkede i foråret har ikke været i spil endnu. JJ på midten og Joan på toppen..
        JJ er skadet men at fjerne Joan fra angrebet kan blive dyrt men det er lidt ligsom med KEP/Tverskov at der bare er nogen der SKAL spille
        Nu har jeg flere gange sat spørgsmålstegn ved vores træner. Må sige jeg ikke er fortrøstningsfuld frem mod den kommende sæson. Det kan næsten kun gå bedre end vi frygter, eller hvad?
        Det er ikke særligt spændende år som OB tilhænger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu har jeg flere gange sat spørgsmålstegn ved vores træner. Må sige jeg ikke er fortrøstningsfuld frem mod den kommende sæson. Det kan næsten kun gå bedre end vi frygter, eller hvad?
          Det er ikke særligt spændende år som OB tilhænger.
          Ja, det giver mere gyser end spænding.
          Efter de mørke år under TB bliver det ikke lysere med en træner som tror at ham kan plapre os til Top 6.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nej det er jo ret svært at tage seriøst.

            Kontinuitet er bestemt en god ting - men der skal jo ske en løbende udskiftning - og helst de svageste i truppen der bliver erstattet af noget bedre (især når man som os - gerne skulle bevæge sig opad i tabellen)

            Jeg havde ikke forventet et vanvittigt aktivt vindue, mener heller ikke vi er der hvor man skulle skifte 11 mand for at rykke sig.

            Men 2-3 kvalitetssigninger på de pladser hvor der virkeligt mangler. For at styrke start 11 og derimgennem også bredden.

            Det bliver det ikke til.....ligesom det næppe heller bliver til noget i nærheden af top 6 i år heller.

            Hvad vil man egenligt med OB??
            De har glemt at Viborg røg ud, og at vi overlevede på marginalerne. Vi kunne let have endt i den anden gruppe og så kunne det være gået galt. Se hvor skidt vi egentlig var mod SIF og Randers.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              De har glemt at Viborg røg ud, og at vi overlevede på marginalerne. Vi kunne let have endt i den anden gruppe og så kunne det være gået galt. Se hvor skidt vi egentlig var mod SIF og Randers.
              Vi må se bare håbe at Hobro og Helsingør går døde og vi dog er bedre en dem. For det er hold som disse vi kommer til at slås med i foråret uden tvivl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi må se bare håbe at Hobro og Helsingør går døde og vi dog er bedre en dem. For det er hold som disse vi kommer til at slås med i foråret uden tvivl
                Vi får se. Synes godt nok lige der bliver overdrevet på sortsynet og skråsikkerheden lige nu.

                Jeg deler langt henad vejen manges bekymringer og kan se (store) problemer i truppen. Men den her berygtede kontinuitet er altså ikke nødvendigvis bare varm luft. Det er jo set gang på gang, at det har meget at sige. Og ofte er det noget, der lidt pludseligt begynder at slå igennem på positiv vis fordi holdet kommer ind en god stime og de rigtige spillere får den nødvendige selvtillid.

                Jeg deler som sagt mange af bekymringerne, men er reelt meget i tvivl om hvor vi står. Hvis vi ved vinterpausen ligger helt nede i bunden (som du skriver) vil jeg ikke være synderligt overrasket, men det vil jeg heller ikke hvis vi ligger i den anden ende. Og det er i høj grad fordi jeg har også er i stor tvivl om mange af konkurrenterne.
                Last edited by Agbre; 09-07-2017, 20:24.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Vi får se. Synes godt nok lige der bliver overdrevet på sortsynet og skråsikkerheden lige nu.
                  Måske. Men kan simpelthen ikke se hvad der skulle gøres os bedre end 3 klubber i superligaen nemlig Hobro,Helsingør og Horsens.
                  Alle andre ser bedre ud end os eller på niveau

                  Dem her når vi ikke 100%
                  FCK,FCM,BIF

                  Hold der har oprustet og/eller fået bedre resultater i opstarten samt var bedre end os sidste sæson
                  AGF,AaB,FCN,SdJ,Randers,Lyngby

                  Dem her kan vi måle os med
                  SIF

                  Dem her burde vi være bedre end
                  Helsingør,Hobro,Horsens

                  Set på denne måde bliver vi måske 8-10 stykker hvis vi er skarpe i nedrykningsspillet..

                  Hvad er der sket der er så positivt for os at dette ikke er tæt på facts??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Vi får se. Synes godt nok lige der bliver overdrevet på sortsynet og skråsikkerheden lige nu.

                    Jeg deler langt henad vejen manges bekymringer og kan se (store) problemer i truppen. Men den her berygtede kontinuitet er altså ikke nødvendigvis bare varm luft. Det er jo set gang på gang, at det har meget at sige. Og ofte er det noget, der lidt pludseligt begynder at slå igennem på positiv vis fordi holdet kommer ind en god stime og de rigtige spillere får den nødvendige selvtillid.

                    Jeg deler som sagt mange af bekymringerne, men er reelt meget i tvivl om hvor vi står. Hvis vi ved vinterpausen ligger helt nede i bunden (som du skriver) vil jeg ikke være synderligt overrasket, men det vil jeg heller ikke hvis vi ligger i den anden ende.
                    er det ikke mere realisme? For at vi skal spille mod Hobro og Helsingør (som vi jo nok regner med ikke klare top 6) så skal vi jo "bare" slutte 7er....vi behøver ikke ligge helt i bund. Vi kan faktisk have spillet ganske fint - og hevet en del point hjem.....og stadig ende ud i den kedelige halvdel. Det vil jeg faktisk anse som værende mest sandsynligt.

                    Og lige som et hold kan gå igennem en sæson uden sejre og stadig overleve - så kan vi have spillet fint, været liiiige ved at klare cuttet til top 6 og så stadig ende med at rykke ned.
                    DET er problemet med slutspil - formen skal times....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Måske. Men kan simpelthen ikke se hvad der skulle gøres os bedre end 3 klubber i superligaen nemlig Hobro,Helsingør og Horsens.
                      Alle andre ser bedre ud end os eller på niveau

                      Dem her når vi ikke 100%
                      FCK,FCM,BIF

                      Hold der har oprustet og/eller fået bedre resultater i opstarten samt var bedre end os sidste sæson
                      AGF,AaB,FCN,SdJ,Randers,Lyngby

                      Dem her kan vi måle os med
                      SIF

                      Dem her burde vi være bedre end
                      Helsingør,Hobro,Horsens

                      Set på denne måde bliver vi måske 8-10 stykker hvis vi er skarpe i nedrykningsspillet..

                      Hvad er der sket der er så positivt for os at dette ikke er tæt på facts??
                      Har redigeret mit indlæg. Men i bund og grund skal det jo komme fra kontinuitet hvis det skal komme. Så kan man sagtens lave (sande) jokes med, at vi er kontinuerligt dårlige, men det er jo bare så beviseligt, at det har meget at sige i fodbold. Selvom det herinde lidt omtales på samme måde som når Troels Bech snakkede "proces". Og min opfattelse er, at det langt fra altid er noget man tydeligt kan se bliver gradvist bedre før det "pludselig" er (også i form af resultater).

                      Flere af de andre klubber har hentet spændende spillere og det er svært ikke at lade sig rive med af den hype det kan give. Men det kan bestemt også give (start)vanskeligheder (netop pga. den manglende kontinuitet).

                      Man kan også kigge på odds. Har ikke tjekket alle, men f.eks. Bet365 har os som 5.-6. laveste odds til at slutte i top6 (2.10 sammen med Randers). Danske Spil har os til 5. laveste odds (2.05).

                      Dem kan man så sagtens være uenig i og mene man har bedre forudsætninger for at vurdere chancerne. Jeg tror bare man som fan ofte ser det hele lidt for tæt på. Når det går dårligt (og det har det unægteligt gjort meget for OB i de seneste 5-6 sæsoner) mærker man det hele stærkere. Så kan man hurtigt få følelsen af, at der faktisk ikke er en spiller i truppen med niveau til ligaen.

                      Jeg ville nødigt skulle sætte de odds, og jeg tror ikke vi som fans har bedre forudsætninger for at vurdere det end oddssætterne. Det er bare svært at spå om.

                      Ift. dine fire gruppeinddelinger ville jeg nok slå de to midterste sammen til en større gruppe som jeg synes ligger meget tæt (det er også ca. det oddsene siger). Har svært ved at spå om hvem der står bedst af de hold. Det kommer også til at handle om skader og hvem, der evt. er lidt heldige i starten og derfor kommer ind i en god stime.

                      Jeg synes det er farligt at være så skråsikker på noget som dette. Man risikerer at se rigtig dum ud et års tid efter.
                      Last edited by Agbre; 09-07-2017, 21:31.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Har redigeret mit indlæg. Men i bund og grund skal det jo komme fra kontinuitet hvis det skal komme. Så kan man sagtens lave (sande) jokes med, at vi er kontinuerligt dårlige, men det er jo bare så beviseligt, at det har meget at sige i fodbold. Selvom det herinde lidt omtales på samme måde som når Troels Bech snakkede "proces". Og min opfattelse er, at det langt fra altid er noget man tydeligt kan se bliver gradvist bedre før det "pludselig" er (også i form af resultater).

                        Flere af de andre klubber har hentet spændende spillere og det er svært ikke at lade sig rive med af den hype det kan give. Men det kan bestemt også give (start)vanskeligheder (netop pga. den manglende kontinuitet).

                        Man kan også kigge på odds. Har ikke tjekket alle, men f.eks. Bet365 har os som 5.-6. laveste odds til at slutte i top6 (2.10 sammen med Randers). Danske Spil har os til 5. laveste odds (2.05).

                        Dem kan man så sagtens være uenig i og mene man har bedre forudsætninger for at vurdere chancerne. Jeg tror bare man som fan ofte ser det hele lidt for tæt på. Når det går dårligt (og det har det unægteligt gjort meget for OB i de seneste 5-6 sæsoner) mærker man det hele stærkere. Så kan man hurtigt få følelsen af, at der faktisk ikke er en spiller i truppen med niveau til ligaen.

                        Jeg ville nødigt skulle sætte de odds, og jeg tror ikke vi som fans har bedre forudsætninger for at vurdere det end oddssætterne. Det er bare svært at spå om.

                        Ift. dine fire gruppeinddelinger ville jeg nok slå de to midterste sammen til en større gruppe som jeg synes ligger meget tæt (det er også ca. det oddsene siger). Har svært ved at spå om hvem der står bedst af de hold. Det kommer også til at handle om skader og hvem, der evt. er lidt heldige i starten og derfor kommer ind i en god stime.

                        Jeg synes det er farligt at være så skråsikker på noget som dette. Man risikerer at se rigtig dum ud et års tid efter.
                        Korrekt. Men den risiko tager jeg gerne for at udtrykke min bekymringer og utilfredshed..
                        Man kan også sige at sejren så er sødere når man har ret men det er bare svært når det betyder endnu en lortesæson.
                        Jeg magter det bare ikke og mine frustrationer over manglende handling og selvbedrag fra ledelsen samt dårlige resultater har nok bare taget over...

                        Og så er jeg endnu mere frustreret over at Kent og Jesper endnu ikke har lært hvordan man "pleaser" sine fans og fortsætter af den samme vej som ganske få OB fans også kører. Vi så det sidste sæson. Vi gør oprør når de taler ned til os med floskler og tomme ord...

                        KIG OS NU FOR HELVEDE I ØJNENE OG SIG TINGENE SOM TILSTANDEN ER

                        Men sandheden starter næste uge og så ser vi jo hvem der har "ret"

                        Comment


                          Det er vel korrekt, at første divisions holdene bød Superliga holdene op til tæt dans. Hvor meget syntes du, at vi er bedre end Viborg? Jeg siger ikke at vi rykker ud, men vi er ikke i nærheden af at nærme os top 6.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det er vel korrekt, at første divisions holdene bød Superliga holdene op til tæt dans. Hvor meget syntes du, at vi er bedre end Viborg? Jeg siger ikke at vi rykker ud, men vi er ikke i nærheden af at nærme os top 6.
                            Synes vi er og var bedre end Viborg. Vi var heldige i sidste kamp imod Silkeborg, men overordnet set synes jeg vi var det bedste hold i nedrykningsspillet efter Randers. Men ja vi kunne sagtens have fået problemer i nedrykningsplayoff-kampene. Det var ret så tydeligt, at vi igennem hele sæsonen havde problemer imod hold, der står lod lavt og lod os have bolden.

                            Vi har set langt bedre ud imod hold, der gik højere på os. Vores seneste gode resultater imod FCN er ikke tilfældige.

                            Som sagt synes jeg ikke der er nogen låst top 6. Det er ret så åbent mellem 8-10 hold. Vi får svært ved det, men kan sagtens se det ske.
                            Last edited by Agbre; 09-07-2017, 22:19.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Jeg synes vi skal starte en tråd for transfervinduet til sommer. Nogle der har nogle rygter/ønsker for kommende tranfervindue?

                              Jeg har en meget pålidelig kilde, som fortæller mig at vi allerede nu har signet en ny målmand pr. 1/7.
                              Kunne vi evt. være en af de andre danske bejlere som der står i artiklen?. Fanol Perdedaj skulle være en teknisk stærk offensiv midtbanespiller som bl.a. har været i Lyngby inden han vendte tilbage til 1860 München.
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...fter-perdedaj/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Synes vi er og var bedre end Viborg. Vi var heldige i sidste kamp imod Silkeborg, men overordnet set synes jeg vi var det bedste hold i nedrykningsspillet efter Randers. Men ja vi kunne sagtens have fået problemer i nedrykningsplayoff-kampene. Det var ret så tydeligt, at vi igennem hele sæsonen havde problemer imod hold, der står lod lavt og lod os have bolden.

                                Vi har set langt bedre ud imod hold, der gik højere på os. Vores seneste gode resultater imod FCN er ikke tilfældige.

                                Som sagt synes jeg ikke der er nogen låst top 6. Det er ret så åbent mellem 8-10 hold. Vi får svært ved det, men kan sagtens se det ske.
                                Ja, det er det der er skræmmende at man nu på andet år ikke har en løsning til det, det så vi jo fint mod HB Køge.

                                Vi har så meget brug for en plan 2. F.eks. løsse høje bolde op på Helenius, Få nogle kanter der løber sidelinjen tynd eller en kreativ spiller der kan suge lidt modstandere til sig - men alligevel spille bolden videre uden at miste den.

                                Comment

                                Working...
                                X